Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення фестивалю "Січеславщина Козацька")
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2020-09-08-009404-b 86c5581398ed43d29277f8cd9cd5b25d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Юріївна Крохмаль

+380567324893 odakultura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, національностей і релігій Дніпропетровської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38530952
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. Ливарна, 10
Контактна особа: Юлія Юріївна Крохмаль
+380567324893
odakultura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:25
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення фестивалю "Січеславщина Козацька")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок здійснюється в безготівковій формі шляхом оплати Замовником наданих послуг після пред'явлення Виконавцем акту про надані послуги у термін до 15 робочих днів після підписання Сторонами відповідного акта. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:29
додаток 5.docx
23 вересня 2020 17:29
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 17:29
додаток 2.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 6..doc
08 вересня 2020 17:12
додаток 4.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 3.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 1.docx
23 вересня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:29
додаток 5.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 5.docx
23 вересня 2020 17:29
Тендерна документація.doc
08 вересня 2020 17:11
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 17:29
додаток 2.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 2.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 6..doc
08 вересня 2020 17:12
додаток 4.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 3.docx
08 вересня 2020 17:12
додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТЯГНІЙ ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА" 112 000,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:54
Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 14:28
Інформаційна довідка.pdf
12 жовтня 2020 14:28
Довідка про коррупцію.pdf
12 жовтня 2020 14:28
Довідка МВС повна.pdf
12 жовтня 2020 14:28
Довідка ДФС.pdf
12 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:19
Scan 6.pdf
12 жовтня 2020 13:19
Scan 5.pdf
12 жовтня 2020 13:19
Scan 4.pdf
12 жовтня 2020 13:19
Scan 3.pdf
12 жовтня 2020 13:19
Scan 2.pdf
12 жовтня 2020 13:19
Scan 1.pdf
02 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:28
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 17:28
Калькуляція.pdf
02 жовтня 2020 17:28
Довідка .pdf
29 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:10
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 16:10
справка о банкротстве.pdf
29 вересня 2020 16:10
Проект договору.pdf
29 вересня 2020 16:10
Довідка.pdf
29 вересня 2020 16:10
Витяг Document_USR_1002343792.rtf

Публічні документи

30 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:04
Пономаренко Т.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТЯГНІЙ ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТЯГНІЙ ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2247300298
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2020 13:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 13:24

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності у наданих учасником калькуляції до технічного завдання та кошторисі витрат (додаток №3 до проєкту договору) з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в електронній системі закупівель згідно з п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТЯГНІЙ ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2247300298
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:58
Додаткова угода №2 від 09 грудня 2020 р.pdf укладений
09 грудня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2020 09:17
Додаткова угода №1 від 14.10.2020.pdf зміни до договору
14 жовтня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2020 09:06
Договір №9 від 14.10.2020.pdf укладений
14 жовтня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4 ч 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами) продовжити строк виконання зобов’язань щодо надання ДК 021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення фестивалю "Січеславщина Козацька") до 13 грудня 2020 року та на підставі Постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами) та від 20.05.2020 року № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами), що унеможливлює надання послуг у вказані в Договорі терміни внести зміни у пункти 1.3 та 4.1 Договору, шляхом зміни дати проведення 14жовтня 2020 року та строку надання послуг – 14.10.2020 рік на 13 грудня 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до п.9.2. Договору №9 від 14.10.2020 року сторони дійшли згоди щодо розірвання договору на підставі Постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами), та від 20.05.2020р. № 392“Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами)