Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-08-007552-b 3650f305aae24ca3995ed26465734006
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серженко Галина Вікторівна

GALINASERZHENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Код ЄДРПОУ: 41884537
Вебсайт: http://sm.enera.ua
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35
Контактна особа: Серженко Галина Вікторівна
GALINASERZHENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:22
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт.
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:35
Тендерна документація.docx
08 вересня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:35
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 185 550,00
UAH з ПДВ
127 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" 135 603,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЕРАЩЕНКО РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 149 292,12
UAH з ПДВ
149 292,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:53
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 16:53
Проект договора.pdf
23 вересня 2020 16:53
Довіреність Давидчук.zip
23 вересня 2020 16:53
Витяг з наказу Давидчук.zip
23 вересня 2020 16:53
Витяг з ЄДР Ш.О.О.pdf
23 вересня 2020 16:53
Висновок СЕЕ 11015.pdf
23 вересня 2020 16:53
Висновок СЕЕ 1729.pdf
23 вересня 2020 16:53
Банківська ліцензія.zip
23 вересня 2020 16:53
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

22 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:44
Технічні вимоги.pdf
22 вересня 2020 15:43
Гарантія 2770-20.pdf.p7s.p7s
22 вересня 2020 15:43
Гарантія 2770-20.pdf
22 вересня 2020 15:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:44
Виписка.PDF
23 вересня 2020 15:44
Витяг.jpg
23 вересня 2020 15:44
Підписаний_G0920-3543-GL_tender.pdf
23 вересня 2020 15:44
Підписаний_Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА"

ФОП ГЕРАЩЕНКО РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3375509539
Очікує рішення 127 990,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 19:26

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2020-09-08-007552-b "Офісні меблі" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39130000-2 виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) не надано витяг зі Статуту (титульна сторінка, сторінка з переліком видів діяльності, сторінка з повноваженнями керівника) або лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно- правові акти, вимога подання яких міститься в Додатку 2 до тендерної документації. Для виправлення вказаної невідповідності учасник повинен надати витяг зі Статуту (титульна сторінка, сторінка з переліком видів діяльності, сторінка з повноваженнями керівника) або лист-пояснення з зазначенням підстави неподання даного документу з посиланням на нормативно-правові акти ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах: - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

01 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 17:21
Кінець періоду оскарження: 02 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 01 листопада 2020 23:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
22 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:21
Протокол № 99.pdf