Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Освітня, 2, с. Іванівське, Бахмутського району, Донецької області - будівництво».
Очікувана вартість
5 707 782,00 UAH
UA-2020-09-08-006963-b 5162bb0adef74cbc88dc82f80527c1a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Єніна

+380957417388 dokpbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель"
Код ЄДРПОУ: 38770166
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2
Контактна особа: Анжела Єніна
+380957417388
dokpbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:29
Очікувана вартість: 5 707 782,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 538,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28538.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Освітня, 2, с. Іванівське, Бахмутського району, Донецької області - будівництво».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  15 липня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт З моменту підписання сторонами акту виконаних підрядних робіт та акту вартості устаткування, що придбається виконавцем робіт, складених за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:10
Додаток №4.docx
08 вересня 2020 15:10
Додаток №3.docx
08 вересня 2020 15:10
Додаток №2.rtf
08 вересня 2020 15:10
Додаток №1.docx
08 вересня 2020 15:10
ТД.docx
08 вересня 2020 15:10
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" 5 697 428,30
UAH з ПДВ
5 668 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" 5 700 850,00
UAH з ПДВ
5 672 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:41
13 Проект Договору.pdf.p7s
23 вересня 2020 18:41
13 Проект Договору.pdf
23 вересня 2020 18:41
11_Виписка_з_протоколу.PDF.p7s
23 вересня 2020 18:41
11_Виписка_з_протоколу.PDF
23 вересня 2020 18:41
7_1 Копiя_Лiцензii.PDF.p7s
23 вересня 2020 18:41
7_1 Копiя_Лiцензii.PDF
23 вересня 2020 18:41
6 Копія паспорту та ІНН.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 20:35
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:34
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:34
Лист-згода на обробку.pdf
23 вересня 2020 20:34
лист-гарантія.pdf
23 вересня 2020 20:34
згода з проектом.pdf
23 вересня 2020 20:34
Довідка-працівники.pdf
23 вересня 2020 20:34
Довідка-обсяг робіт.pdf
23 вересня 2020 20:34
Довідка-захист довкілля.pdf
23 вересня 2020 20:34
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Переможець 5 668 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
5 668 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 08:30
Дод. угода Іванівське.PDF зміни до договору
23 вересня 2021 08:26
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:52
Дод. угода №2.PDF зміни до договору
17 березня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 09:24
Дод. угода №1.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 09:19
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:50
Дог. в с. Іванівське.PDF укладений
06 жовтня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 3 "Ціна договору".
Номер договору про закупівлю: 06/10/20-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 3 Ціна договору" п. 3.3. У зв'язку зі зміною реєстраційних рахунків, внесено зміни до розділу 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити", викладено реквізити "Замовника" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/10/20-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконання будівельних робіт за проектом будівництва, розділ "Ціна договору" преведенно у відповідність до фактично виконаних обсягів будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 06/10/20-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 15 липня 2021
Сума оплати за договором: 5 665 335,63
UAH (в тому числі ПДВ 944 222,61 UAH)