Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
141 523,20 UAH
UA-2020-09-08-005175-c a9c0a7b6ae1a439cb96e4225790f0a05
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Валентина Олексіївна

+380687601254 upr_osv_imr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Іллінецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41023548
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., місто Іллінці, вул. Соборна, 25
Контактна особа: Черниш Валентина Олексіївна
+380687601254
upr_osv_imr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 16:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 16:42
Початок аукціону: 16 вересня 2020 14:11
Очікувана вартість: 141 523,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 707,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5616 літр
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Іллінецький район, загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:37
Технічні х-ки.docx
08 вересня 2020 16:37
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сандульський Ігор Петрович 132 537,60
UAH з ПДВ
122 091,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Валюк Наталія Василівна 135 345,60
UAH з ПДВ
122 148,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" 137 592,00
UAH з ПДВ
123 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключников А.В. 138 153,60
UAH з ПДВ
138 153,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:21
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:17
Цінова.pdf
14 вересня 2020 15:17
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 15:17
Листи та довідки.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 11:27
Електронний підпис

Публічні документи

14 вересня 2020 11:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:07
Іллінці молоко.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 21:23
Пропозиція_молоко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сандульський Ігор Петрович

ФОП Валюк Наталія Василівна

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ"

ФОП Ключников А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сандульський Ігор Петрович
#2600320856
Переможець 122 091,84
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:08

Документи

17 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сандульський Ігор Петрович
#2600320856
122 091,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:30
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:01
img729.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:41
img712.pdf зміни до договору
12 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:14
img702.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:57
договір укладений
22 вересня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору
Номер договору про закупівлю: №142
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору, а саме на суму 24418.37 грн
Номер договору про закупівлю: №142
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №142
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 146 495,52
UAH