Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення Терапевтичний корпус КНП "Рокитнівська ЦРЛ" Рокитнівської районної ради Рівненської області по вул. Руслана Дубовця, 30 смт Рокитне Рокитнівського району Рівненської області
Очікувана вартість
4 101 567,00 UAH
UA-2020-09-08-002979-a 6b8e0487c1f74c07ad6c9942fee36cfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:22
Очікувана вартість: 4 101 567,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 507,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення Терапевтичний корпус КНП "Рокитнівська ЦРЛ" Рокитнівської районної ради Рівненської області по вул. Руслана Дубовця, 30 смт Рокитне Рокитнівського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000059 ● dadea3cfbe5f483ca4cb79bfdd1c2428
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-08-002979-a, 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 3 879 306,00
UAH з ПДВ
3 879 306,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" 4 063 431,00
UAH з ПДВ
4 063 431,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:32
Кошторис 4 (1).pdf
21 жовтня 2020 13:32
Кошторис 1 (1) (1).pdf
21 жовтня 2020 13:32
Кошторис 2 (1).pdf
21 жовтня 2020 13:32
Кошторис 5 (1).pdf
21 жовтня 2020 13:32
Кошторис 3 (1).pdf
21 жовтня 2020 13:32
Рокитне (1).bdcu
19 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:14
Лист-гарантія.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Наказ антикорупція.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Витяг з ЄДР.PDF
07 жовтня 2020 14:14
Повноваження Хочай.PDF
07 жовтня 2020 14:14
Кошторис 4.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Кошторис 2.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Кошторис 5.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Кошторис 3.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Кошторис 1 (1).pdf
07 жовтня 2020 14:14
Рокитне.bdcu
07 жовтня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Довідка.pdf
07 жовтня 2020 14:14
ФінЗвітність 1 кв.2020.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Договір склад.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Оренда офіс.pdf
07 жовтня 2020 14:14
фін звітність 2019.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Довідка база.PDF
07 жовтня 2020 14:14
Проект договору.PDF
07 жовтня 2020 14:14
Довідки Ст 17.PDF
07 жовтня 2020 14:14
Ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Фін.звітність 2 кв. 2020.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Копія коду.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:14
ПП Модена - гарантия 6540.zip
07 жовтня 2020 14:14
Копія рішення.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:52
13.bdcu
07 жовтня 2020 14:34
Банківська гарантія.zip
05 жовтня 2020 14:55
Кошторис 2.PDF
05 жовтня 2020 14:55
Кошторис 1.PDF
05 жовтня 2020 14:55
Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2020 14:55
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 14:54
Паспорт Щавінська.PDF
05 жовтня 2020 14:54
Код Щавінська.pdf
05 жовтня 2020 14:54
Наказ_Щавінська.pdf
05 жовтня 2020 14:54
статут ПП Марк.pdf
05 жовтня 2020 14:54
ліцензія субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 14:54
Рішення+опис статуту.PDF
05 жовтня 2020 14:54
Витяг з ЄП.pdf
05 жовтня 2020 14:54
ст. 17 Довідки.pdf
05 жовтня 2020 14:54
Довідка ч.2 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Модена
#31541926
Рішення скасоване 3 879 306,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:23
Приватне підприємство Модена
#31541926
Переможець 3 879 306,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена
#31541926
3 879 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2023 17:02
протокол укладений
17 травня 2023 17:02
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 09:41
ду 6 до 37.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 09:39
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 09:12
ду 6 до 37.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 09:11
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:02
прок.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:01
ду 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:41
прок1.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 16:17
ду 4.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:14
прок.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:18
Рокитне приймал Д.у 3 (Модена).pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:22
Д у _ 2 до Д _ 37 прийм Рокитне.PDF зміни до договору
07 квітня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:51
договір підряду укладений
23 жовтня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», внести зміни до договору підряду № 37 від 23.10.2020р. із застосуванням п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 19.08.2021 року № 265 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 30.11.2021 року № 874 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році, та міжбюджетні трансферти»
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з відсутністю фінансування у замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з відсутністю фінансування у замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 879 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 646 551,00 UAH)