Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Хутірська в с. Рожни Броварського району Київської області
Очікувана вартість
2 578 546,00 UAH
UA-2020-09-08-002553-a 10394d56b41e47b983aa4ddc748989ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябченко Юлія Аврамівна

+380459425384 rozhni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рожнівська сільська рада Броварського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04359092
Місцезнаходження: 07412, Україна , Київська обл., Рожни, Щорса 41 В
Контактна особа: Рябченко Юлія Аврамівна
+380459425384
rozhni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:35
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:54
Очікувана вартість: 2 578 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 892,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Хутірська в с. Рожни Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07412, Україна, Київська область, с.Рожни, вул.Свободи,41В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:30
ТД Кап.ремонт вул. Хутірська.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-002553-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Новобуд-ВС", Код ЄДРПОУ:32845885
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:36
дорог
Скарга щодо дискваліфікації ТОВ "Новобуд-ВС"
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 21:12
На вашу вимогу UA-2020-09-08-002553-a.c1 від 16.09.2020 року повідомляємо наступне:

Щодо правомірного відхилення тендерної пропозиції учасника наводимо наступні аргументи:

1. Пунктом 1. Розділу ІІІ ТД зазначена вимога подання Учасниками:
-листа-згоди про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у разі визнання його переможцем) всі основні умови договору про закупівлю, що визначені до тендерної документації;

Даний документ відсутній в складі тендерної пропозиції учасника.

2. Ви стверджуєте, що надали в складі своєї пропозиції схожі за змістом документи (відповідно до п.4 Розділу V І тендерної документації, а саме, лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та проект договору) та посилаєтесь на поняття формальних помилок.
Але, хочемо звернути увагу, що п.1. Розділу ІІІ тендерної документації визначений вичерпний перелік формальних помилок:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. При цьому:
- відсутність нумерації сторінок на окремих сторінках пропозиції конкурсних торгів Учасника не повинна впливати на послідовність інформації, яка міститься у реєстрі наданих документів;
- відсутність підписів, печаток на окремих документах допускається тільки в таких випадках:
1) якщо це сторінка пропозиції на якій відсутня будь-яка інформація;
2) документ містить підпис особи Учасника, уповноваженої щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів, але при цьому відсутня печатка, або навпаки (виключенням є інформація наведена у формі «Тендерна пропозиція»);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, використання русизмів.

Замовник не зобов’язаний приймати в тендерній пропозиції, інші помилки, аніж ті, що названо вище.

Як вбачається з тексту, серед прикладів формальних помилок відсутня помилка щодо надання схожої за змістом інформації в інших документах. Тобто, інші формальні помилки, ніж були зазначені вище, в тендерній документації відсутні.

Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX "Про публічні закупівлі" (далі за текстом – Закон) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто, учасником не виконані вимоги тендерної документації і тому його тендерна пропозиція була правомірно відхилена.

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 12:09
Cкарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-16-000020 ● a33280c8a4b44f9dbfb073d4c2e1c418
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

3. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
4. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-09-08-002553-a 08.09.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Станом на 16.12.2020 вже неможливо внести зміни до тендерної документації, але інформація в Вашому листі буде врахована уповноваженою особою шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі.

2020-12-21 22:32:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Новобуд-ВС" 2 118 498,56
UAH з ПДВ
2 118 498,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 2 467 277,96
UAH з ПДВ
2 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 2 434 848,38
UAH з ПДВ
2 394 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 2 455 275,73
UAH з ПДВ
2 455 275,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:18
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:15
7. Кошторис.pdf
23 вересня 2020 13:15
131.imd
23 вересня 2020 13:15
6. Технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 13:15
1.1. Транспортна схема.pdf
23 вересня 2020 13:15
1.1.. Договір Ягуар (копія).pdf
23 вересня 2020 13:15
1.5. Обор сальд вед рах 10.pdf
23 вересня 2020 13:15
1. Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 13:15
27. Статут копія (1).pdf
23 вересня 2020 13:15
8. Проект Договору.pdf
23 вересня 2020 13:15
27,1. Опис до Статуту).pdf
23 вересня 2020 13:15
19. Копія ліцензії.pdf
23 вересня 2020 13:14
3.2. Відгук.pdf
23 вересня 2020 13:14
4. .Протокол засновників.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:08
Статут 2020 копія.pdf
23 вересня 2020 16:08
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
23 вересня 2020 16:08
паспорт завод.pdf
23 вересня 2020 16:08
Договір КИЇВАВТОДОР.pdf
23 вересня 2020 16:08
Договір дистриб АБЗ-1.pdf
23 вересня 2020 16:08
66.imd
23 вересня 2020 16:08
20. Технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 16:08
15. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 14:23
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:22
Техніка3.pdf
23 вересня 2020 14:22
Технічні паспорти2.pdf
23 вересня 2020 14:22
ЦПХ.pdf
23 вересня 2020 14:22
ЗВВ АВ ЗП.pdf
23 вересня 2020 14:22
Аналогічний договір.pdf
23 вересня 2020 14:22
Орел Д.А.rar
23 вересня 2020 14:22
Ліцензія завірена.pdf
23 вересня 2020 14:22
витяг наказ 2 3.pdf
23 вересня 2020 14:22
Ст17Закону.pdf
23 вересня 2020 14:22
витяг наказ.pdf
23 вересня 2020 14:22
Відомості про техніку.pdf
23 вересня 2020 14:22
оренда техніки лист1.pdf
23 вересня 2020 14:22
Оренда техніки лист2.pdf
23 вересня 2020 14:22
Паспорт повний.pdf
23 вересня 2020 14:22
Договор техніка1.pdf
23 вересня 2020 14:22
Лист зміна назви.pdf
23 вересня 2020 14:22
Ревуцкий М.rar
23 вересня 2020 14:22
Дипломи2.pdf
23 вересня 2020 14:22
ДЦ.zip
23 вересня 2020 14:22
Листи.pdf
23 вересня 2020 14:22
11 КАМАЗ 55111 паспорт кран.PDF
23 вересня 2020 14:22
Лист кран5.pdf
23 вересня 2020 14:22
єдрпоу статистика 15092020.pdf
23 вересня 2020 14:22
Техніка паспорти1.zip
23 вересня 2020 14:22
Лист асфальт.pdf
23 вересня 2020 14:22
ДОГОВІР кран.pdf
23 вересня 2020 14:22
Договор техніка2.pdf
23 вересня 2020 14:22
статут завірений.pdf
23 вересня 2020 14:22
Загребельная О.В.rar
23 вересня 2020 14:22
Опис.pdf
23 вересня 2020 14:22
Відгук.pdf
23 вересня 2020 14:22
єдрпоу мінюст 15092020.pdf
23 вересня 2020 14:22
диплом директор.pdf
23 вересня 2020 14:22
Наказ директор.pdf
23 вересня 2020 14:22
Орел И.А.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новобуд-ВС"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

ТОВ "БЛАН-ДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Новобуд-ВС"
#32845885
Відхилено 2 118 498,56
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 21:57
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Відхилено 2 393 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 23:24
ТОВ "БЛАН-ДОР"
#36953818
Переможець 2 394 100,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 23:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 23:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР"
#36953818
2 394 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 09:54
календарний графік виконання робіт.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Розрахунок Загальновиробничих витрат вул. Хутірська (1).pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Таблиця 2-1 вул. Хутірська.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Таблиця 2- 1.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
локальний кошторис вул.Хутірська.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Зведений кошторис вул. Хутірська.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Договірна ціна.pdf укладений
04 листопада 2020 09:53
Договір укладений
04 листопада 2020 09:53