Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (очисники, розчинники, контрольний матеріал)
Очікувана вартість
4 550,00 UAH
UA-2020-09-08-001911-b daec4e07dcdc496688337dfb2b08878e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ігорівна Однолєткова

+380577255276 detpoliklinika15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25463416
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1
Контактна особа: Аліна Ігорівна Однолєткова
+380577255276
detpoliklinika15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (очисники, розчинники, контрольний матеріал)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (очисники, розчинники, контрольний матеріал). Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти НСЗУ, які отримані за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар здійснюються безготівковим розрахунком у національній валюті - гривнях протягом 30 календарних днів з моменту передачі товару Покупцю згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 вересня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛАДКОВ ЮРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2304400577
Переможець 4 550,00
UAH
08 вересня 2020 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:30