Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор
Очікувана вартість
143 202,00 UAH
UA-2020-09-08-001424-a 2f7b09995be64f479add13b7ccd014c5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водяницька Марія Богданівна

+380577412078 vodyanitska_27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 21174187
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Шевченка,132
Контактна особа: Водяницька Марія Богданівна
+380577412078
vodyanitska_27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 143 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 716,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, вул. Шевченка, 132, відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роздільна здатність проекторів
Дата подання: 08 вересня 2020 14:06
Дата відповіді: 08 вересня 2020 16:11
Шановний Замовнику! В технічному завданні Ви пишете: "роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 ... проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, відстань від об'єктива проектора до інтерактивної дошки - не більше 1м". Прохання уточнити, яка саме роздільна здатність короткофокусних проекторів Вам потрібна: 1024*768 (для інтерактивних дощок зі співвідношенням сторін 4:3), чи 1280*800 (для інтерактивних дошок зі співвідношенням сторін 16:10)? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! За технічними характеристиками нам підходить роздільна здатність проектора як XGA 1024x 768 пікселів так і WXGA 1280x800 пікселів.
Уточнення
Дата подання: 09 вересня 2020 20:14
Дата відповіді: 10 вересня 2020 08:27
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику! Предметом закупівлі є поставка товару, ціна якого включає податки та збори, що сплачуються, або мають бути сплачені Учасником, а також витрати на транспортування, навантаження,розвантаження.До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які інші витрати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-001424-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 10 вересня 2020 11:23
Щодо усунення невідповідностей
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 Оголошення Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на мультимедійні проектори, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на мультимедійні проектори, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2020 16:07
Відповідні зміни будуть внесені до оголошення про спрощену закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 136 752,00
UAH з ПДВ
136 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:17
Установчі документи.pdf
16 вересня 2020 11:17
Уповноважена особа.pdf
16 вересня 2020 11:17
Технічні вимоги згода.pdf
16 вересня 2020 11:17
Технічний паспорт.pdf
16 вересня 2020 11:17
Таблиця відповідності.pdf
16 вересня 2020 11:17
Пропозиція.pdf
16 вересня 2020 11:17
Проект договору.pdf
16 вересня 2020 11:17
Інструкція Vivitek.pdf
16 вересня 2020 11:17
Згода на обробку ПД.pdf
16 вересня 2020 11:17
Документи якості копії.pdf
16 вересня 2020 11:17
Довідка ліцензування.pdf
16 вересня 2020 11:17
Довідка досвід.pdf
16 вересня 2020 11:17
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 136 752,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:16

Документи

25 вересня 2020 09:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:15
протокол № 51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
136 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 09:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:15
протокол № 51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 10:02
додаткова угода.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 09:59
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:12
Договір _ 125.PDF укладений
02 жовтня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Розділу ІІІ п. 3.2 "Ціна Договору" : "Джерело фінансування: кошти обласного бюджету- 95472,00 грн., кошти місцевого бюджету - 41280,00грн.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 752,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 792,00 UAH)