Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39150000-8: Меблі та приспособи різні (Кушетка напівм’яка)
Очікувана вартість
2 800,00 UAH
UA-2020-09-07-009594-b c78a8118daf54940a299ca658622f546
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 21:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Кушетка напівм’яка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: викладені у файлі "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі " Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 21:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 21:04
Проєкт договору.docx
07 вересня 2020 21:04
Оголошення Кушетка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 2 791,00
UAH з ПДВ
2 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:17
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:16
Установчі документи.pdf
11 вересня 2020 09:16
Тендерна пропозиціця.PDF
11 вересня 2020 09:16
Тендерна документація.PDF
11 вересня 2020 09:16
оренда, транспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 2 791,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

16 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:26
Протокол 171.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
2 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:26
Протокол 171.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 вересня 2020 18:45
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скасування закупівлі відповідно до п.1 розділу 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX
Документи:
18 вересня 2020 18:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:44
Протокол 178.pdf