Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Короткофокусний проектор, екран для проекції, інтерактивна панель, інтерактивна дошка
Очікувана вартість
381 000,00 UAH
UA-2020-09-07-008734-b ab201ff1b9eb4c73b8429139a594d6f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Анатолій Миколайович

+380365651224 ek.tarakaniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тараканівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04385403
Вебсайт: http://tarakanivska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 35641, Україна , Рівненська обл., Тараканів, Вул.Львівська 117
Контактна особа: Рудик Анатолій Миколайович
+380365651224
ek.tarakaniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:59
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:43
Очікувана вартість: 381 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія: Орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Короткофокусний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Тараканів, вул. Зелена, 1; с. Рачин, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
2 шт
Екран для проекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Тараканів, вул. Зелена, 1; с. Рачин, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
2 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Тараканів, вул. Зелена, 1; с. Рачин, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
2 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Тараканів, вул. Зелена, 1; с. Рачин, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:55
07_09_Додаток_3.doc
07 вересня 2020 16:55
07_09_Додаток_2.doc
07 вересня 2020 16:55
07_09_Додаток_1.docx
07 вересня 2020 16:55
07_09_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 вересня 2020 14:21
Дата відповіді: 08 вересня 2020 16:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: «Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)» та Додатком 2 «Проєкт договору про закупівлю» до Тендерної документації визначено, що монтаж та налаштування обладнання здійснюється постачальником. Витрати на відповідні послуги включаються в ціну тендерної пропозиції»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-008734-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 08 вересня 2020 18:01
Рекомендації щодо тендерної документації
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей та інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 11:30
1. Замовником оголошено закупівлю короткофокусного проектору, екрану для проекції, інтерактивної панелі, інтерактивної дошки у процедурі відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі. Відповідно застосування ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.
2. П.5 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропоновані короткофокусний проектор, інтерактивну панель, інтерактивну дошку на території України.
3. Вимога свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та свідоцтва на знак для товарів і послуг суттєво звузить коло можливих постачальників.
Зокрема, отримати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства науки та освіти України 17.06.2008 № 537, можливо виключно в державній науковій установу «Інститут модернізації змісту освіти».
Додатком 1 до Тендерної документації визначено достатній перелік вимог щодо якості товару, що є вичерпним, і не потребує змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 380 400,00
UAH з ПДВ
378 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 381 000,00
UAH з ПДВ
379 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:00
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
02 жовтня 2020 09:00
ДОВІДКА МВС
23 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:57
35.СЕРТИФІКАТ ISO 14001 VIEWSONIC.pdf
23 вересня 2020 11:57
33.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
23 вересня 2020 11:56
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
23 вересня 2020 11:56
6.НАКАЗ.pdf
23 вересня 2020 11:56
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 13:48
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:46
ISO Prestigio.pdf
15 вересня 2020 13:46
ISO проектор.pdf
15 вересня 2020 13:46
ISO дошки Intech.pdf
15 вересня 2020 13:46
Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2020 13:46
Технічні вимоги.pdf
15 вересня 2020 13:46
Технічна специфікація.pdf
15 вересня 2020 13:46
Статут.PDF
15 вересня 2020 13:46
Стаття 17.pdf
15 вересня 2020 13:46
Сертифікат панель.pdf
15 вересня 2020 13:46
Протокол зборів.pdf
15 вересня 2020 13:46
Проект договору.pdf
15 вересня 2020 13:46
Паспорт код директора.PDF
15 вересня 2020 13:46
Опис.PDF
15 вересня 2020 13:46
Згода на обробку даних.pdf
15 вересня 2020 13:46
Згода з ТД.pdf
15 вересня 2020 13:46
ДСЕЕ Prestigio.pdf
15 вересня 2020 13:46
ДСЕЕ проектор.pdf
15 вересня 2020 13:46
ДСЕЕ дошки Intech.PDF
15 вересня 2020 13:46
Довідка щодо ліцензії.pdf
15 вересня 2020 13:46
Довідка субпідрядники.pdf
15 вересня 2020 13:46
Довідка платник ПДВ.pdf
15 вересня 2020 13:46
Гарантійний ціна товару.pdf
15 вересня 2020 13:46
Гарантійний новий товар.pdf
15 вересня 2020 13:46
Гарантійний екологія.pdf
15 вересня 2020 13:46
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
15 вересня 2020 13:46
Витяг ПДВ.PDF
15 вересня 2020 13:46
Витяг з ЄДР.PDF
15 вересня 2020 13:46
Виписка з ЄДР.pdf
15 вересня 2020 13:46
Авторизація проектор.pdf
15 вересня 2020 13:46
Авторизація панель.pdf
15 вересня 2020 13:46
Авторизаційний дошки.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:14
Технічна частина.pdf
14 вересня 2020 12:14
Статут.pdf
14 вересня 2020 12:14
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 12:14
Паспорт, код дир.pdf
14 вересня 2020 12:14
Опис.pdf
14 вересня 2020 12:14
Комерційна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 12:14
Кваліфікація.pdf
14 вересня 2020 12:14
Витяг ПДВ.PDF
14 вересня 2020 12:14
Витяг з протоколу.pdf
14 вересня 2020 12:14
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:37
IMG_0005.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:49
Протокол укладений
20 жовтня 2020 12:34
Протокол укладений
20 жовтня 2020 12:34
Договір укладений
20 жовтня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 12.2 Договору № 415 від 19.10.2020 (далі Договір), ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили внести наступні зміни до Договору, та уклали угоду про наступне: 1. Викласти в новій редакції п 5.2 Договору: «Строк поставки Товару до 25 грудня 2020 року». 2. Викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору в частині проекційного екрану.
Номер договору про закупівлю: 415
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 000,00 UAH)