Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 62 на вулиці Княжий Затон, 17-В Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Очікувана вартість
36 160 404,00 UAH
UA-2020-09-07-005030-a 07a4cfc189e24bff8a4594f1859149d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тройко Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Любов Тройко Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 13:33
Очікувана вартість: 36 160 404,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 802,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180802.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 62 на вулиці Княжий Затон, 17-В Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 62 на вулиці Княжий Затон, 17-В Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02095, Україна, Київська область, Київ, Княжий Затон, 17-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник повинен перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі - 30 % від відповідних бюджетних асигнувань на поточний рік, на строк не більше трьох місяців з моменту зарахування коштів на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, у розмірі від загального обсягу. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату виключно на цілі (для придбання матеріалів), визначені даним Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки за цим Договором проводяться у безготівковому порядку шляхом оплати за фактично виконані роботи з відстрочкою платежу до 120 днів. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:41
Протокол № 3082 внесення змін.pdf
10 вересня 2020 16:39
Додаток № 3 редагов.doc
09 вересня 2020 09:16
Додаток № 1.doc
07 вересня 2020 17:13
Додаток № 6.doc
07 вересня 2020 17:13
Додаток № 5.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 4.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 2.doc
07 вересня 2020 17:11
ТД_ реконструкція 62.doc
10 вересня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:41
Протокол № 3082 внесення змін.pdf
10 вересня 2020 16:39
Додаток № 3 редагов.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 3.doc
09 вересня 2020 09:16
Додаток № 1.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 1.doc
07 вересня 2020 17:13
Додаток № 6.doc
07 вересня 2020 17:13
Додаток № 5.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 4.doc
07 вересня 2020 17:12
Додаток № 2.doc
07 вересня 2020 17:11
ТД_ реконструкція 62.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000068 ● 49048997325441b2a9f6bd7bb667d959
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-09-07-005030-a 07.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-2020-09-07-005030-a від 06.11.2020 щодо закупівлі Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 62 на вулиці Княжий Затон, 17-В Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»), надаємо пояснення: У відповідності до п.9 ч.2 ст.21 Закону України про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення відкритих торгів на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorro та оголошенні в форматі PDF (що додається) зазначено Сума тендерного забезпечення - «180802,02 UAN» та Вид тендерного забезпечення – «Електронна гарантія», що чітко зазначено в оголошенні (рис.1) Оголошення про проведення відкритих торгів формується системою автоматично, за результатами внесення інформації в поля, які є обов’язковими для заповнення та виділені червоним кольором. У системі ProZorro при заповненні форми оголошення не реалізовано поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Відсутність можливості заповнення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції підтверджено скрін-шотами інтерфейсу офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України ProZorro - E-tender та копією оголошенні в форматі PDF (що додається). В свою чергу, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в п.7 розділу І тендерної документації зазначило : "7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача." Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 62 на вулиці Княжий Затон, 17-В Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-11-13 18:47:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 31 347 134,00
UAH з ПДВ
31 347 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 34 972 083,52
UAH з ПДВ
34 972 083,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:15
Д-ти переможця
22 вересня 2020 15:42
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:39
20.Технічна частина.rar
22 вересня 2020 15:39
19.Розрахунки ЗВВ_ адмін-.rar
22 вересня 2020 15:39
16.Наявність працівників.rar
22 вересня 2020 15:39
11.Ліцензія_ дозволи.rar
22 вересня 2020 15:39
10. Сертифікат ІСО.rar
22 вересня 2020 15:39
9. Довідки з банку.rar
22 вересня 2020 15:39
6. Статут.rar
22 вересня 2020 15:39
5. Проект ДГ.rar
22 вересня 2020 15:39
2. Відповідність ст. 17 ЗУ.rar
22 вересня 2020 15:39
1.1Фінансова звітність.rar

Публічні документи

22 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:50
Довідки, листи ст. 17.pdf
22 вересня 2020 13:50
Інші довідки та листи.pdf
22 вересня 2020 13:50
Довідка 4-ОПП.jpg
22 вересня 2020 13:50
Витяг ПДВ 2019.pdf
22 вересня 2020 13:50
частина 1.pdf
22 вересня 2020 13:50
кошторис частина 2.pdf
22 вересня 2020 13:50
49.imd
22 вересня 2020 13:50
Додаток 2 до ліцензії.pdf
22 вересня 2020 13:50
Додаток 1 до ліцензії.pdf
22 вересня 2020 13:50
Ліцензія.pdf
22 вересня 2020 13:50
Сертифікат ISO 9001.jpg
22 вересня 2020 13:50
Статут з описом.pdf
22 вересня 2020 13:50
Лист про код доступу.pdf
22 вересня 2020 13:50
проект Договору.pdf
22 вересня 2020 13:50
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 13:50
Лист відгук.pdf
22 вересня 2020 13:50
КБЗ, КБ2 квітень -травень.pdf
22 вересня 2020 13:50
КБ3 КБ2 вересень.pdf
22 вересня 2020 13:50
Накази про прийняття.pdf
22 вересня 2020 13:50
Дипломи працівників.pdf
22 вересня 2020 13:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 31 347 134,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
31 347 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 13:23
ДУ № 3 до дог.№ 1195.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:11
ДУ № 2 до дог.№ 1195.pdf зміни до договору
11 червня 2021 14:11
ДУ № 2 до дог.№ 1195..pdf зміни до договору
11 червня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 10:56
ДУ № 1 до дог.1195.pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 09:03
Договір № 1195.pdf укладений
13 жовтня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись пунктом 3.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.6. Договору викласти в наступній редакції "3.6 Бюджетні зобов"язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень(асигнувань),встановлених кошторисом на затвердженних період та коригуються шляхом укладання додаткових угод. У 2021 році бюджетні зобов"язання становлять: 4 915 260,74 грн.(чотири мільйони дев"ятсот п"ятнадцять тисяч двісті шістдесят гривень 74 копійки) у т.ч. ПДВ 819 210,12 грн. відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) № 101 від 28.01.2021 року"Про Програму економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки",з дня затвердження кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 1195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У 2021 році відповідно до Рішення ІІ сесії ІХ скликання Київської міської ради від 22.04.2021 № 573/614"Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки" бюджетні зобов"язання становлять : 26 579 350,17 грн.(двадцять шість мільйонів п"ятсот сімдесят дев"ять тисяч триста п"ятдесят грн.17 коп.) у т.ч. ПДВ 4 429 891,69 грн.,з дня затвердження кошторисних призначень.".
Номер договору про закупівлю: 1195
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідноп.3.4. Договору № 1195 від 12.10.2020 та внаслідок коригування обсягів робіт Сторони домовились пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції:3.1."Ціна цього Договору залишається незмінною та становить 31 347 134,00 грн.(тридцять один мільйон триста сорок сім тисяч сто тридцять чотири грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ 5 224 522,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 1195
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 795 318,85
UAH (в тому числі ПДВ 5 132 553,14 UAH)