Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнал обліку тимчасового пропуску відвідувачів до Державної установи "Інститут медицини праці імені Ю.І.Кундієва НАМН України" 200л., т/п, шнур, Журнал обліку відпрацьованого часу співробітників ВІВАРІЮ 100л., т/п, шнур, ДК 021:2015 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
210,00 UAH
UA-2020-09-07-001780-b 24799d570bed45da98a6797d6cbf70d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іноземцева

+380974322700 cler74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної Академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 22946309
Вебсайт: http://www.ioh.org.ua
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Саксаганського, буд. 75
Контактна особа: Світлана Іноземцева
+380974322700
cler74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


відповідно до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Журнал обліку тимчасового пропуску відвідувачів до Державної установи "Інститут медицини праці імені Ю.І.Кундієва НАМН України" 200л., т/п, шнур, Журнал обліку відпрацьованого часу співробітників ВІВАРІЮ 100л., т/п, шнур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, Київ, Саксаганського,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 вересня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАНКОДРУК"
#30552319
Переможець 210,00
UAH
07 вересня 2020 10:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:43