Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» за адресою: м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 97 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 602 258,00 UAH
UA-2020-09-07-001292-b 8ee396563fbb4ef68970b3572bef452e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 22:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:08
Очікувана вартість: 5 602 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 011,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймального відділення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» за адресою: м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 97 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 10:13
Оголошення відкриті торги.doc
07 вересня 2020 10:13
ТД.docx
07 вересня 2020 10:12
Екз.звіт Міська лікарня 3 Космонавтів 97.pdf
07 вересня 2020 10:12
Додаток 5 Гарантії.docx
07 вересня 2020 10:12
Додаток 4 Проект договору.docx
07 вересня 2020 10:12
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
07 вересня 2020 10:12
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
07 вересня 2020 10:12
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000026 ● 7acce877721f4687a0d63119049941d1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 5 UA-2020-09-07-001292-b 07.09.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДГРАД" 5 490 212,84
UAH з ПДВ
5 490 212,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 5 490 212,84
UAH з ПДВ
5 490 212,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:36
ст 17.jpg
08 жовтня 2020 15:36
Довідка ДФС.jpg
08 жовтня 2020 15:36
п12_17.jpg
08 жовтня 2020 15:36
Довідка з МВС.pdf
22 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:48
539.imd
22 вересня 2020 11:48
7-2.pdf
22 вересня 2020 11:48
7-1.pdf
22 вересня 2020 11:47
6.pdf
22 вересня 2020 11:47
5.pdf
22 вересня 2020 11:47
2-2.pdf
22 вересня 2020 11:47
2-1.pdf
22 вересня 2020 11:47
1.pdf
22 вересня 2020 11:47
Аналогічні Договори.pdf
22 вересня 2020 11:47
Кадри.pdf
22 вересня 2020 11:47
Механізми.pdf
22 вересня 2020 11:47
Кваліфікація.pdf
07 вересня 2020 10:15
5. Статут 2019 новый.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:18
Кошторисні розрахунки.7z
07 вересня 2020 10:49
статут.pdf
07 вересня 2020 10:49
відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2020 10:49
Витяг на 30.06.19.rtf
07 вересня 2020 10:49
виписка.pdf
07 вересня 2020 10:49
антикорупция.pdf
07 вересня 2020 10:49
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМБУДГРАД"

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМБУДГРАД"
#42211814
Переможець 5 490 212,84
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДГРАД"
#42211814
5 490 212,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:07
ДУ 3 від 23.07.2021 до дог.20Т_Міс.лік.3 Космонав.97.pdf укладений
23 липня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 14:47
ДУ 3 від 23.07.2021 до дог.20Т_Міс.лік.3 Космонав.97.pdf зміни до договору
23 липня 2021 14:46
Додаток 4 до ДУ 3 від 22.07.2021.pdf зміни до договору
23 липня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:15
ДУ 2 від 29.12.2020 до дог.20Т_Міс.лік.3 Космонав.97.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:44
ДУ 1 від 22.10.2020 до дог.20Т_Міс.лік.3 Космонавтів,97.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:20
Додаток 4_4 до дог.20Т від 16.10.2020_Міс.лік.3 Космонав.97.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:20
Додаток 4_3 до дог.20Т від 16.10.2020_Міс.лік.3 Космонав.97.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:20
Додаток 4_2 до дог.20Т від 16.10.2020_Міс.лік.3Космонав.97.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:20
Додаток 4_1 до дог.20Т від 16.10.2020_Міс.лік.3Космонав.97.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:20
Дог.20Т від 16.10.2020_Міська лікарня 3 Космонавтов, 97.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків 2,3 та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 4 652 759,44 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 5 490 212,84 грн. (п’ять мільйонів чотириста дев’яносто тисяч двісті дванадцять гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 891 069,80 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 837 453,40 грн. у тому числі ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA638201720344291023175099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 4 652 759,44 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 837 453,40 грн. (вісімсот тридцять сім тисяч чотириста п’ятдесят три гривні 40 коп), у тому числі ПДВ, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у новій редакції. 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції 2. Замовник і Виконавець дійшли згоди розірвати Договір від 16.10.2020 року № 20Т, укладений між Замовником та Виконавцем за згодою сторін (надалі іменується "Договір").
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 23 липня 2021
Сума оплати за договором: 837 453,40
UAH (в тому числі ПДВ 139 575,57 UAH)