Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення цифрових ортофотопланів території міста Хмельницький М1:1000 (мікрорайони: Центр, Виставка, Озерна, Заріччя) та створення 3D моделей будівель (Центр))
Очікувана вартість
441 220,00 UAH
UA-2020-09-07-000533-a feb51b829e644ae8aad3742252f56e02
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дружинін Максим Андрійович

+380382794643 genplan_km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів
Код ЄДРПОУ: 26381710
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Подільська, 10/1
Контактна особа: Дружинін Максим Андрійович
+380382794643
genplan_km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:07
Очікувана вартість: 441 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 206,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Тендерна документація затверджена протоколом тендерного комітету №6 від 07.09.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення цифрових ортофотопланів території міста Хмельницький М1:1000 (мікрорайони: Центр, Виставка, Озерна, Заріччя) та створення 3D моделей будівель (Центр))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 10/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо необхідної матеріально-технічної бази (обладнання)
Дата подання: 09 вересня 2020 20:29
Дата відповіді: 14 вересня 2020 08:53
Умовами документації передбачено, що у учасника повинна бути наступна матеріальна технічна база, окрім іншого: • GPS приймачі - не менше 2 комплектів з RTK- режимами; • електронні тахеометри - не менше 1 одиниці;• мультироторні безпілотні літальні апарати (БПЛА) – не менше 2 одиниць. При цьому, замовник посилається на вимоги розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», яким не встановлено перелік та кількість необхідного обладнання. Більше того, відповідно до технічного завдання не передбачається виконання робіт з землеустрою. Відповідно, дані вимоги є такими, що порушують законні інтереси нашого підприємства, прийняти участь у предметі закупівлі з врахуванням наступного: По-перше, жодним нормативно-правовим документов та/або технічними стандартами не встановлена вимога щодо тої чи іншої кількості обладнання. По-друге, враховуючи обсяги та строки надання послуг, надати послуги з предмету закупівлі можливо значного меншою кількістю обладнання, наприклад з використанням лише 1-го літального апарату, 1-го двочастотних GPS-приймача, 1-м транспортним засобом тощо. По-треттє, незрозуміло, чому необхідно використовувати саме мультироторні безпілотні літальні апарати (БПЛА), при використанні інших літальних апаратів завмоник отримає результати послуг іншої якості? По-четверте, технічним завданням не передбачено виконання тахеометричної зйомки. По-п'яте, технічним завданням заборонено використовувати матерыали аерофотозйомки отриманих з БПЛА. У звязку з вищезазначеним, просимо надати розяснення щодо вищепоставлених питань та вилучити дискримінаційні умови в частині встановлення кількості того чи іншого обладнання, обовязкової наявності мультироторних безпілотні літальні апарати (БПЛА), електронних тахеометрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів від «07» вересня 2020 року № 6 замовник встановлює три кваліфікаційних критерії відповідності учасника вимогам тендерної документації.
При визначенні достатньої кількості в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник, в першу чергу виходив зі строків проведення процедури закупівлі та обсягу надання послуг згідно з Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) та враховував норми п. 2.2.Розділу 2 Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) розробників робіт із землеустрою, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 р. №255 Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для: забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам.
Також, замовник керувався п 7.1.22. Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при КМ України N 56 від 09.04.98р. Аерофотознімання міст і інших населених пунктів слід виконувати, зокрема після опадання листя і засихання трав'янистої рослинності до появи снігового покриву. Варто зазначити, що даний період в наявних погодних умовах є короткотривалим.
Що стосується мультироторних БПЛА, то вони є більш стабільними до погодних умов, зокрема при різкій зміні швидкості вітряних потоків, також дозволяють здійснювати вертикальний зліт в умовах щільної забудови, що в свою чергу суттєво скорочує витрати часу для виконання робіт у порівнянні з іншими БПЛА.
Вимога щодо наявності в учасника електронного тахеометра буде усунена, про що будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Оскільки, законодавством про публічні закупівлі, право на визначення кваліфікаційних критеріїв залишається за Замовником закупівлі, а Замовник в свою чергу зазначає вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які на його думку є достатніми для надання послуг згідно Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Всі інші кваліфікаційні критерії залишаються без змін.
Щодо меж надання послуг
Дата подання: 09 вересня 2020 20:31
Дата відповіді: 14 вересня 2020 08:55
Просимо для коректного розрахунку ціновії пропозиції доповнити документацію конкурсних торгів межами надання послуг в будь-якому векторному вигляді в державній системі координат відповідно до адміністративно-территоріального поділу міста щодо территорій надання послуг зазначених в технічному завданні.
Відповідь: У Технічне завдання (Додаток 2 до тендерної документації) будуть внесені відповідні доповнення.
Щодо інженера-землевпорядника
Дата подання: 09 вересня 2020 20:45
Дата відповіді: 14 вересня 2020 08:56
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен забезпечити достатньо кваліфікований персонал для надання передбачених послуг: - для документального підтвердження відповідної кваліфікації, Учасник повинен надати копії сертифікатів не менш ніж двох сертифікованих інженерів-землевпорядників. Проте предметом закупівлі є надання послуг з "Виготовлення цифрових ортофотопланів території міста Хмельницький М1:1000 (мікрорайони: Центр, Виставка, Озерна, Заріччя) та створення 3D моделей будівель (Центр))" Вищевказані послуги є топографо-геодезичною діяльністю, яка окрім іншого регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями) Відповідно до п. 5. вищевказаного Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до абз. 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій» (№858-IV від 22.05.2003, зі змінами та доповненнями ) розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою Але, даним предметом закупівлі жодним чином не передбачено створення будь-якої документації з землеустрою. Відповідно, зазначену вимогу документації конкурсних торгів, зможуть виконати тільки ті, учасники, у яких є в наявності, зокрема: інженери-землевпорядники та інженери-геодезисти. Відповідно, вилучити дискримінаційні вимоги щодо наявності у учасника сертифікованих інженерів - землевпорядників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо інженера-аерофотогеодезиста
Дата подання: 09 вересня 2020 20:52
Дата відповіді: 14 вересня 2020 08:59
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається: до складу працівників Учасника має входити також інженер-аерофотогеодезист - за основним місцем роботи. По-перше, дана вимога є дискримінаційною оскільки чинним законодавством не визначено, що "інженер-аерофотогеодезист" поже надавати послуги саме за основним місцем роботи. По-друге, просимо розяснити, яким чинним нормативно-правовим документом України передбачена посада та/або кваліфікація "аерфотогеодезист" та/або "інженер-аерофотогеодезист"; та які знаннями та досвідом він має володіти для надання послуг в рамках опублікованого технічного завдання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аерофотогеодезист – це фахівець, який за допомогою спеціальної фотоапаратури проводить зйомку місцевості, у тому числі населених пунктів із забудовою. Аерофотогеодезист також робить прив’язку аерознімків до об’єктів на місцевості, розшифровує аерофотознімки, опрацьовує данні як вручну, так і за допомогою комп’ютера. Вимога щодо наявності в учасника за основним місцем роботи аерофотогеодезиста є доцільною, оскільки саме цей спеціаліст відповідає за якісно виконану аерозйомку місцевості, що є прямо пов’язана із виконанням Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Щодо працівників відповідної кваліфікації.
Дата подання: 11 вересня 2020 11:51
Дата відповіді: 14 вересня 2020 08:59
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю, а саме Технічного завдання не передбачається виконання робіт, з метою складання документації із землеустрою (згідно з Законом України «Про землеустрій»). Натомість, дана закупівля передбачає виконання робіт зі створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції (згідно з Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»). Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників закупівлі. Просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про наявність інженерів-землевпорядників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо застосування мультироторних безпілотних літальних апаратів (БПЛА)
Дата подання: 11 вересня 2020 12:35
Дата відповіді: 14 вересня 2020 09:01
Відповідно до пункту 3 Технічного завдання, (Додаток 2 до Тендерної документації), аерофотознімання території міської ради для оновлення цифрової топографічної основи, повинно бути виконано з використанням мультироторного безпілотного літального апарату. Відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»: статті 10 "під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації", та до статті 16 "Нормативно-технічна документація в сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності обов’язкова для виконання всіма суб’єктами топографо-геодезичної та картографічної діяльності". Жодним нормативно-технічним документом щодо проведення аерофотознімання для оновлення цифрової топографічної основи, не передбачено застосування мультироторного безпілотного літального апарату. Також, Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» наявність у виконавця топографо-геодезичних і картографічних робіт мультироторних безпілотних літальних апаратів (БПЛА) не вимагається. Вимога Замовника про наявність в учасника не менше 2 одиниць мультироторних безпілотних літальних апаратів (БПЛА) та проведення аерофотознімання території міської ради для оновлення цифрової топографічної основи лише з використанням мультироторного безпілотного літального апарату є такими, що не відповідають вимогам нормативно-технічних документів щодо аерофотознімання для створення та оновлення топографічних карт та планів, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі. Просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу про наявність в учасника мультироторних безпілотних літальних апаратів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується мультироторних БПЛА, то вони є більш стабільними до погодних умов, зокрема при різкій зміні швидкості вітряних потоків, також дозволяють здійснювати вертикальний зліт в умовах щільної забудови, що в свою чергу суттєво скорочує витрати часу для виконання робіт у порівнянні з іншими БПЛА.
Оскільки, законодавством про публічні закупівлі, право на визначення кваліфікаційних критеріїв залишається за Замовником закупівлі, а Замовник в свою чергу зазначає вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які на його думку є достатніми для надання послуг згідно Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Щодо наявності персоналу
Дата подання: 11 вересня 2020 18:23
Дата відповіді: 14 вересня 2020 10:23
Умовами документації передбачено, що до складу працівників Учасника має входити, серед інших,- "інженер-геоінформатик". Разом з тим, відповідно до чинного Класифікатора професій ДК 003:2010, який призначений для застосування всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників, така посада як "інженер-геоінформатик" - відсутня. Крім того, відповідно до технічного завдання замовника предметом надання послуг є топографо-геодезична діяльність, яка окрім іншого регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями) Відповідно до п. 5. вищевказаного Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, вимога до учасників щодо наявності працівників, окрім тих що передбачені чинним законодавством для надання послуг з предмету закупівлі є необгрунтованою. Відповідно вимога щодо наявності серед працівників Учасника "інженера-геоінформатика" є такою, що порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників. Просимо вилучили дискримінаційні вимоги щодо наявності у учасника інженера-геоінформатик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо інженерів-землевпорядників
Дата подання: 11 вересня 2020 18:30
Дата відповіді: 14 вересня 2020 09:32
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен забезпечити достатньо кваліфікований персонал для надання передбачених послуг: - для документального підтвердження відповідної кваліфікації, Учасник повинен надати копії сертифікатів не менш ніж двох сертифікованих інженерів-землевпорядників. Проте предметом закупівлі є надання послуг з "Виготовлення цифрових ортофотопланів території міста Хмельницький М1:1000 (мікрорайони: Центр, Виставка, Озерна, Заріччя) та створення 3D моделей будівель (Центр))" Вищевказані послуги є топографо-геодезичною діяльністю, яка окрім іншого регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями) Відповідно до п. 5. вищевказаного Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Виконання робіт із землеустрою технічним завданням не передбачено, отже вимога наявності не менше 2х сертифікованих інженерів-землевпорядників є не обгрунтованою та дискримінаційною, оскільки обмежує потенційне коло учасників, що мають змогу надавати послуги з предмету закупівлі. Відповідно до вищезазначеного, необгрунтованою також є вимога що учасник має надати "Кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників), вказаного у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД." та "Розпорядчий документ учасника, яким призначений відповідальним за якість робіт із землеустрою сертифікований(ні) інженер(и)-землевпорядник(и)." Просимо вилучити дискримінаційні вимоги щодо наявності у учасника сертифікованих інженерів - землевпорядників, та відповідно до вимог чинного законодавства, додати вимогу щодо наявності в учасника сертифікованого-інженера геодезиста, який є відповідальним за якість робіт топографо-геодезичних робіт, виконання яких передбачено технічним завданням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 11 вересня 2020 18:35
Дата відповіді: 14 вересня 2020 09:29
Умовами документації встановлено, що учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати "Аналогічний договір (договори) з додатками та документи, які підтверджують його/їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт, листи-відгуки)." На нашу думку дана вимога, є дискримінаційною, оскільки, надання відгуків не є обов’язком замовника, а підтвердженням успішного надання послуг є акт виконаних робі/наданих послуг. Просимо замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо надання відгуку для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки, відповідно до п.3. ч.1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Право на визначення кваліфікаційних критеріїв залишається за Замовником закупівлі, а Замовник в свою чергу зазначає вимоги до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у тому числі наявності відгуків від конрагентів.
Щодо дотримання вимог Закону України "Про державну таємницю"
Дата подання: 11 вересня 2020 18:46
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:42
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю («Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю», Наказ Служби безпеки України, Звід від 12.08.2005 № 440) «відомості, що містяться у первинних матеріалах аерозйомок (незалежно від форми та виду носія) території України, які виконані з авіаційних носіїв за допомогою різних типів аерофотозйомки або лазерного сканування, а також у похідних матеріалах з них, з роздільною здатністю на місцевості краще 50 сантиметрів» становлять державну таємницю. А отже для виконання аерофотознімання та обробки матеріалів аерозйомки виконавець обов’язково повинен мати допуск до державної таємниці (Закон України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № 3855-XII). Оскільки технічним завданням передбачено, що в результаті надання послуг виконавець має виготовити цифрові ортофотоплани з роздільною здатністю 5-10 см на місцевості за матеріалами аерофотознімання, аерофотознімання має бути виконано з роздільною здатністю також не менше 5-10 см на місцевості. Крім того, всі первинні матеріали аерознімання повинні пройти контрольний перегляд в відповідному підрозділі Міністерства оборони України з метою отримання права використання матеріалів аерофотознімання без грифу обмеження доступу. Отже відповідно до чинного законодавства, для надання послуг з предмету закупівлі допуск до державної таємниці є обов’язковий. Разом з тим, тендерною документацією з предмету закупівлі жодним чином не встановлено вимог до учасників для дотримання вимог Закону України "Про державну таємницю". Просимо привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На території запланованої аерозйомки не знаходяться: стратегічні об’єкти, перелік яких затверджений Постановою КМ України від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» (зі змінами) та військові частини (об’єкти) Міністерства оборони України. У зв’язку з цим, допуск до державної таємниці для виконавців не вимагається.
Щодо непрозорості вимог технічного завдання
Дата подання: 11 вересня 2020 19:03
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:17
Відповідно до вимог Технічного завдання «Результатом обробки матеріалів аерофотознімання є цифровий фотомасив даних - аерофотоабрис, з роздільною здатністю не більше ніж 5 см/піксель в частині території під виготовлення топографічної основи в М 1:2000, та 8-10 см/піксель в частині території під виготовлення топографічної основи в М 1:5000». Відповідно до п.3 розділу 2. Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами» Разом з тим, технічне завдання не містить детального опису створення аерофотоабрисів, а стандартні характеристики та / або визначення терміну аерофотоабрис в міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах відсутні. Зважаючи на вищенаведене, звертаємось з вимогою: А) або замінити термін аерофотоабрис на визначення, передбачене існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, Б) або надати детальний опис методологій/технології створення аерофотоабрисів, або вилучити даний термін з технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо території надання послуг
Дата подання: 11 вересня 2020 19:10
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:18
Умовами тендерної документації передбачено що "Результатом обробки матеріалів аерофотознімання є цифровий фотомасив даних - аерофотоабрис, з роздільною здатністю не більше ніж 5 см/піксель в частині території під виготовлення топографічної основи в М 1:2000, та 8-10 см/піксель в частині території під виготовлення топографічної основи в М 1:5000" Разом з тим, відповідно до опублікованої документації, не зрозуміла площа території на яку необхідно виготовляти "цифровий фотомасив даних з роздільною здатністю не більше ніж 5 см/піксель в частині території" а на яку "8-10 см/піксель". Відповідно до п.3 розділу 2. Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Зважаючи на вищенаведене, звертаємось з вимогою надати детальний опис послуг, зокрема межі території надання послуг на які передбачено створення "цифрових фотомасивів даних" з різною роздільною здатністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 11 вересня 2020 19:14
Дата відповіді: 14 вересня 2020 10:36
Умовами документації, а саме частини 3 технічного завдання встановлено, що "Результатом обробки матеріалів аерофотознімання є цифровий фотомасив даних .... в системі координат МСК-14". Разом з тим, система координат МСК-14 є місцевою похідною системою координат УСК 2000 для Донецької області, що суперечить інструкції з топографічного знімання для виконання робіт у Хмельницькій області. Просимо замовника привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 11 вересня 2020 19:20
Дата відповіді: 14 вересня 2020 10:34
Тендерною документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції має надати підтвердження наявності в нього мультироторних безпілотних літальних апаратів (БПЛА) – не менше 2 одиниць. Відповідно до діючого законодавства України, в т.ч. Повітряного кодекса України – аерофотозйомка є спеціалізованим видом обслуговування (авіаційною роботою) з використанням повітряного судна. Повітряне судно - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні (в значені Авіаційних правил України, затверджених наказом Державіаслужби України). Просимо надати законодавче обгрунтування, відповідно до яких нормативно-технічних документів встановлено дискримінаційну вимогу надання послуг з використанням виключно мультироторних безпілотних літальних апарата (БПЛА) в кількості 2 шт. , та обмежено законне право експлуатантів пілотованих повітряних суден взяти участь у закупівлі та надати відповідні послуги? Крім того, звертаємо увагу замовника, що всі повітряні судна поділяються на цивільні і державні (Стаття 38 Повітряного кодекса України). Цивільні повітряні судна підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України. Виключенням є безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності, що не підлягають реєстрації. Оскільки для надання послуг з предмету закупівлі передбачено виконання топографічної аерофотозйомки, що є науково-технічною діяльністю, а не розвагою або спортивною діяльністю, повітряне судно (в т.ч. безпілотне, що буде використано для надання послуг) має бути зареєстровано в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України та мати відповідне реєстраційне посвідчення. Відповідно до вищезазначеного, та на виконання чинного законодавства України, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом включення до переліку обладнання, що необхідне для надання послуг – пілотованих повітряних суден для виконання аерофотознімання та встановлення необхідності надання реєстраційного посвідчення повітряного судна (як пілотованого, так і безпілотного), відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки, відповідно до п.1. ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Оскільки територія міста, що підлягає аерозйомці є невеликою для залучення державних або цивільних повітряних суден, Замовник, в свою чергу, зазначає вимоги до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які на його думку є достатніми для надання послуг згідно Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-07-000533-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 17 вересня 2020 18:32
Скарга щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
07 вересня 2020 року Управлінням архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Виготовлення цифрових ортофотопланів території міста Хмельницький М1:1000 (мікрорайони: Центр, Виставка, Озерна, Заріччя) та створення 3D моделей будівель (Центр))», ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-07-000533-a. (надалі – Предмет закупівлі), строк оскарження умов тендеру - 19 вересня 2020 р. 00:00. Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуги дотримуючись вимог чинного законодавства України. Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться у тексті скарги (документ Скарга щодо конкурсних торгів UA-2020-09-07-000533-a додається).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:28
Рішення від 21.09.2020 № 17717 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:28
Рішення від 06.10.2020 № 18746.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимононопольного комітету України №18746-р/пк-пз від 06.10.2020 р. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та додатків до неї.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2020 11:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" 338 918,79
UAH з ПДВ
336 712,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНАЛІТИКА" 386 000,00
UAH з ПДВ
386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:10
13_Технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 15:10
7_Диплом Пужляков.pdf
23 вересня 2020 15:10
4_Статут нова редакція.pdf
23 вересня 2020 15:10
2_Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 15:10
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:37
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:37
4_2_Дипломи всі.pdf
23 вересня 2020 15:37
2_3_Інвентарна відомість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП"

ТОВ "АНАЛІТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП"
#42646787
Очікує рішення 336 712,69
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:28

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 15:49
Кінець періоду оскарження: 24 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 24 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із технічною помилкою в системі, яку було допущено при внесенні змін до тендерної документації.