Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 50230000-6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з улаштування пішохідних доріжок біля будівлі за адресою: Московський квартал, 60, м.Славутич, Київської обл.).
Очікувана вартість
30 650,40 UAH
UA-2020-09-07-000266-c 47796419a5b04abcbd7627b07a0faef3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапенко Тетяна Олександрівна

+380457930011 Potapenko.T@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Потапенко Тетяна Олександрівна
+380457930011
Potapenko.T@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Код ДК 021:2015 50230000-6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з улаштування пішохідних доріжок біля будівлі за адресою: Московський квартал, 60, м.Славутич, Київської обл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, територія біля будівлі №60 Московського кварталу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 вересня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#41885420
Переможець 30 650,40
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 09:52

Документи

07 вересня 2020 09:52
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:48
протокол 127

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 20:05
звіт про виконання договору укладений
28 січня 2021 20:04
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:04
договір 119 укладений
07 вересня 2020 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 650,40
UAH (в тому числі ПДВ 5 108,40 UAH)