Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (відповідає код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
220 400,00 UAH
UA-2020-09-04-010856-b bf7db39eccf0499c9f4814b65948fac9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Вячеславівна Мірошник

+380617642445
+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 05398390
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7
Контактна особа: Олеся Вячеславівна Мірошник
+380617642445,+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:14
Очікувана вартість: 220 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4408 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними (90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Електронна гарантія (банківська гарантія)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-92 (відповідає код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 60 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. В частині проведення розрахунків за власні кошти Покупця, розрахунки за отриманий Товар проводяться на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 60 банківських днів з дати поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку -фактури та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:23
Зміни до ТД Бензин А-92_2.doc
18 вересня 2020 13:23
Зміни до ТД Бензин А-92_2.doc
18 вересня 2020 13:23
ТД _92_36 НР_2.doc
10 вересня 2020 14:55
Проект договору_додаток4_НР.doc
18 вересня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:23
Зміни до ТД Бензин А-92_2.doc
10 вересня 2020 14:56
Зміни до ТД Бензин А-92.doc
18 вересня 2020 13:23
Зміни до ТД Бензин А-92_2.doc
18 вересня 2020 13:23
ТД _92_36 НР_2.doc
10 вересня 2020 14:55
ТД _92_36 НР.doc
04 вересня 2020 16:18
ТД _92_36.doc
10 вересня 2020 14:55
Проект договору_додаток4_НР.doc
04 вересня 2020 16:18
Проект договору_додаток4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесення змін
Дата подання: 07 вересня 2020 22:08
Дата відповіді: 09 вересня 2020 12:56
Доброго дня! Пропонуємо внести зміни до проекту договора та викласти у наступній редакції: -6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. -6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. -6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. -6.3.7. Виключити. -6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Замовнику зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Замовника повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Замовником відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. -7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. -7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. -7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника. -7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. -7.7. Виключити. -7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Замовником уважно розглянуті запропоновані зміни до проекту договору та нажаль вимушені відмовити з наступних підстав: тендерним комітетом Замовника прийнята тендерна документація в даній закупівлі, у складі якої є проект договору, проект договору розроблено у відповідності Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог цивільного й господарського законодавства. Проект договору повністю відповідає умовам закупівлі та спрямований на досягнення кінцевого результату- поставки якісного пального, передбачає ефективний захист Замовника від сумнівних постачальників, тому запропоновані зміни на жаль не будуть внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 214 200,00
UAH з ПДВ
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 220 200,00
UAH з ПДВ
220 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" 220 400,00
UAH з ПДВ
220 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:53
Відгук ТЗТА0081019001.pdf (1).p7s
01 жовтня 2020 11:53
Відгук ТЗТА0081019001.pdf
01 жовтня 2020 11:52
Відгук 1-19.pdf (1).p7s
01 жовтня 2020 11:52
Відгук 1-19.pdf
25 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:46
статутні документи.rar
25 вересня 2020 12:46
ст.17.rar
25 вересня 2020 12:46
Протокол НР.7Z
25 вересня 2020 12:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 вересня 2020 12:46
Лист для клієнті1.7z
25 вересня 2020 12:46
Зміни до гарантії.rar
25 вересня 2020 12:46
Документи якості.rar
25 вересня 2020 12:46
Гарантія 8691-20.7z
25 вересня 2020 12:46
Витяг із Статуту.7z
25 вересня 2020 12:46
Банківська ліцензі1.7z
25 вересня 2020 12:46
аналогічні договори.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:27
Додаток 2.5 Опис товару.pdf.p7s
25 вересня 2020 09:27
Додаток 2.5 Опис товару.pdf
25 вересня 2020 09:27
Додаток 1.4 Офіс, склад.pdf.p7s
25 вересня 2020 09:27
Додаток 1.4 Офіс, склад.pdf
25 вересня 2020 09:27
Протокол НР (1).7Z
25 вересня 2020 09:27
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
25 вересня 2020 09:27
Лист для клієнті1.7z
25 вересня 2020 09:27
Гарантія 8527-20.7z
25 вересня 2020 09:27
Витяг із Статуту (1).7z
25 вересня 2020 09:27
Банківська ліцензі1.7z

Публічні документи

18 вересня 2020 11:07
Кваліфікаційна частина.zip
18 вересня 2020 11:07
Установчі.zip
18 вересня 2020 11:07
Технічна частина.zip
18 вересня 2020 11:07
Пропозиція та довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Очікує рішення 220 200,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 15:23
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 214 200,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 11:26

Документи

07 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:10
Протокол 36-7.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) учасником подана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність АЗС (матеріально-технічної бази), у якій надані партнерські АЗС із відстанню 3,1 км. (виробнича дільниця Замовника Поштова,2а); 2,6 км. (виробнича дільниця Замовника вул. Автозаводська,20); 3,8 км. (виробнича дільниця Замовника пр.Моторобудівників,54); 5,8 км. (виробнича дільниця Замовника Першотравнева,3а) до виробничих дільниць Замовника, тобто є невідповідність у поданій довідці, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації. 2) учасником у складі тендерної пропозиції подані скани оригіналів відгуків до договору №1-19 від 14.01.2019 та договору ТЗТА0081019001 від 08.10.2019, але подані відгуки не містять ЕЦП/КЕП на кожному документі окремо, посилання на вимогу тендерної документації: підпункт 1.6. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку про наявність АЗС (матеріально-технічної бази) із зазначенням: «Адреса дільниці та відстань від дільниці Замовника до АЗС Учасника, щоб відстань від кожної виробничої дільниці Замовника була не більш 2 км від АЗС, згідно Додатку 1 та з усіма підтверджуючими документами згідно Додатку 1 тендерної документації. 2. Надати оновлений сканований з оригіналу: відгук до договору №1-19 від 14.01.2019 та відгук до договору ТЗТА0081019001 від 08.10.2019 з ЕЦП/КЕП на кожному поданому відгуку або надати скановані копії (завірені згідно умов тендерної документації): відгуку до договору №1-19 від 14.01.2019 та відгуку до договору ТЗТА0081019001 від 08.10.2019

Документи

02 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:22
ПРОТОКОЛ №36-6.pdf
28 вересня 2020 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:28
Кінець періоду оскарження: 03 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 02 листопада 2020 23:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: допущення помилок, які неможливо усунути ч. 1 с. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
23 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:26
Протокол 36-8.pdf