Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електропоїздів) (власні кошти)
Очікувана вартість
1 642 080,00 UAH
UA-2020-09-04-009357-b 585d19fa63884c788e72df610aa58b43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 15:30
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:29
Очікувана вартість: 1 642 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 420,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49262 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 шт.
Контакт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:11
ТД запчастини ЕР (контакти).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних документів
Дата подання: 09 вересня 2020 09:04
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:24
Маємо намір взяти участь у даному аукціоні та виготовити зазначені запасні частини до електропоїздів ЕР. Наша продукція виготовляється згідно державних стандартів (ДСТУ, ГОСТ). Згідно п. 8 Додатку №5 тендерної документації Замовника: 8. Учасник повинен надати: - лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); або - скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Продукція, яку ми пропонуємо до поставки, не виготовляється згідно креслень, відповідно надання цих документів не є можливим. Для уникнення дискримінаційних вимог, просимо вас внести зміни в тендерну документацію та зазначити пункт 8 Додатку 5 тендерної документації: «у разі, якщо продукція виготовляється за кресленнями», надати документи згідно п.8 Додатку 5 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі сформовані та викладені у Додатку 5 даної Тендерної документації. Зміни вноситись не будуть.
Запитання
Дата подання: 09 вересня 2020 11:19
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:24
Для визначення можливості виготовлення і постачання еквіваленту продукції просимо викласти у складі тендерної документації копію кресленика на продукцію, що вимагається до закупівлі
Відповідь: За можливістю отримання та погодження креслень звертайтесь до структурного підрозділу «Полтавське Проектно-конструкторсько-технологічне бюро по ремонту локомотивів» філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту АТ «Укрзалізниця» (36005, м. Полтава, Красноградське шосе,3). Погодження креслень вказаним підрозділом АТ «Укрзалізниця» передбачено п. 8 Додатку 5 Тендерної документації даних торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-009357-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 09 вересня 2020 11:20
Вимога
Просимо викласти п.8 додатку №5 тендерної документації у редакції: «8. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-6, учаснику необхідно надати:
8.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
8.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа– погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 16:25
Вимоги щодо підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі сформовані та викладені у Додатку 5 даної Тендерної документації. Зміни вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" 1 642 080,00
UAH з ПДВ
1 625 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 1 627 200,00
UAH з ПДВ
1 627 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" 1 636 800,00
UAH з ПДВ
1 636 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:40
public_doc.pdf
19 жовтня 2020 12:40
public_doc.p7s
19 жовтня 2020 12:40
Dovidka_20283371720770732022.pdf.p7s
19 жовтня 2020 12:40
Dovidka_20283371720770732022.pdf
19 жовтня 2020 12:40
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
19 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
19 вересня 2020 11:32
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2020 11:32
Кваліфікаційна частина.rar
19 вересня 2020 11:32
Банківська гарантія.zip
19 вересня 2020 11:32
Технічна частина.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:46
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 15:46
Техніка.rar
18 вересня 2020 15:46
Копія ДСТУ 2773-94 стр 1-80 ч1.pdf
18 вересня 2020 15:46
Кваліфікація.rar
18 вересня 2020 15:46
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:49
Licenziya DEA.PDF
18 вересня 2020 11:49
Licenziya.zip
18 вересня 2020 11:49
Doverennost DEA (1).PDF
18 вересня 2020 11:49
Dovirenist.zip
18 вересня 2020 11:49
BG 6712-20G TRANSVOLTAZH.zip
18 вересня 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 11:49
Кваліфікація.rar
18 вересня 2020 11:49
Техніка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД"

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД"
#43378458
Переможець 1 625 280,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД"
#43378458
1 625 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Бамід 20836.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:41
бамід.pdf укладений
06 листопада 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20836/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20836/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 950 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 325 056,00 UAH)