Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електропоїздів) (власні кошти)
Очікувана вартість
1 642 080,00 UAH
UA-2020-09-04-009357-b ● 585d19fa63884c788e72df610aa58b43
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2020 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2020 15:30 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 1 642 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 420,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49262 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 шт.
Контакт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 15:11 |
ТД запчастини ЕР (контакти).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо технічних документів
Дата подання: 09 вересня 2020 09:04
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:24
Маємо намір взяти участь у даному аукціоні та виготовити зазначені запасні частини до електропоїздів ЕР. Наша продукція виготовляється згідно державних стандартів (ДСТУ, ГОСТ).
Згідно п. 8 Додатку №5 тендерної документації Замовника:
8. Учасник повинен надати:
- лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
або
- скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа.
Продукція, яку ми пропонуємо до поставки, не виготовляється згідно креслень, відповідно надання цих документів не є можливим.
Для уникнення дискримінаційних вимог, просимо вас внести зміни в тендерну документацію та зазначити пункт 8 Додатку 5 тендерної документації: «у разі, якщо продукція виготовляється за кресленнями», надати документи згідно п.8 Додатку 5 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі сформовані та викладені у Додатку 5 даної Тендерної документації. Зміни вноситись не будуть.
Запитання
Дата подання: 09 вересня 2020 11:19
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:24
Для визначення можливості виготовлення і постачання еквіваленту продукції просимо викласти у складі тендерної документації копію кресленика на продукцію, що вимагається до закупівлі
Відповідь: За можливістю отримання та погодження креслень звертайтесь до структурного підрозділу «Полтавське Проектно-конструкторсько-технологічне бюро по ремонту локомотивів» філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту АТ «Укрзалізниця» (36005, м. Полтава, Красноградське шосе,3). Погодження креслень вказаним підрозділом АТ «Укрзалізниця» передбачено п. 8 Додатку 5 Тендерної документації даних торгів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-04-009357-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 09 вересня 2020 11:20
Вимога
Просимо викласти п.8 додатку №5 тендерної документації у редакції: «8. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-6, учаснику необхідно надати:
8.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
8.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа– погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.».
Розгорнути
Згорнути
8.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
8.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа– погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.».
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 16:25
Вимоги щодо підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі сформовані та викладені у Додатку 5 даної Тендерної документації. Зміни вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" |
1 642 080,00
UAH з ПДВ
|
1 625 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" |
1 627 200,00
UAH з ПДВ
|
1 627 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" |
1 636 800,00
UAH з ПДВ
|
1 636 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" #43378458 |
Переможець |
1 625 280,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:39
|
Бамід 20836.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 14:41
|
бамід.pdf | укладений |
06 листопада 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20836/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20836/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |