Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25707002 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вулиця Університетська, будинок 6 |
Контактна особа: |
Сотнікова Олена Олексіївна otdel132@don.gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 14:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 вересня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000071 ● 5dce0f44a48d46328c75fed4770ef2af
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-04-008722-b 04.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-30 09:54:34
Запит про надання пояснень
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За якими саме процедурами закупівлі було двічі відмінено торги та як наслідок було проведено переговорну процедуру закупівлі офісного устаткування та приладдя різного (папір А-4)?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з зазначенням ідентифікаторів процедур закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro по яким було відмінено процедури відкритих торгів.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-03 08:18:23
Пояснення
Для забезпечення Донецької обласної прокуратури папером, тендерним комітетом було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу офісного формату А 4.
11.06.2020 оголошено закупілю UA-2020-06-11-004967-c лот № 1, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
13.08.2020 оголошено повторну закупівлю UA-2020-08-13-004484-c, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
24.09.2020 тендерним комітетом Донецької області прийняте рішення провести переговорну процедуру, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
680 110,80
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 11:29
|
дог 1-ПКУ від 22.09.2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 11:24
|
дог № 1-ПКУ від 22.09.2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 11:18
|
Договір 1 ПКУ від 22.09.2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 10:51
|