Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Очікувана вартість
681 032,00 UAH
UA-2020-09-04-008722-b 0e5d715d67d3483a8eaa800e08b2d6f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сотнікова Олена Олексіївна

otdel132@don.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25707002
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вулиця Університетська, будинок 6
Контактна особа: Сотнікова Олена Олексіївна
otdel132@don.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі проведено процедура відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4) на очікувану вартість 681 032,00 грн з ПДВ номер UA-2020-08-13-004484-c та UA-2020-06-11-004967-c (лот № 1), зазначені закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 15 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7502 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Рум'янцева, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

04 вересня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000071 ● 5dce0f44a48d46328c75fed4770ef2af
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-04-008722-b 04.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-30 09:54:34

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За якими саме процедурами закупівлі було двічі відмінено торги та як наслідок було проведено переговорну процедуру закупівлі офісного устаткування та приладдя різного (папір А-4)?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з зазначенням ідентифікаторів процедур закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro по яким було відмінено процедури відкритих торгів.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-03 08:18:23

Пояснення

Для забезпечення Донецької обласної прокуратури папером, тендерним комітетом було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу офісного формату А 4.
11.06.2020 оголошено закупілю UA-2020-06-11-004967-c лот № 1, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
13.08.2020 оголошено повторну закупівлю UA-2020-08-13-004484-c, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
24.09.2020 тендерним комітетом Донецької області прийняте рішення провести переговорну процедуру, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 680 110,80
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:53

Документи

04 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:52
ПТК перег папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
680 110,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:52
ПТК перег папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:29
дог 1-ПКУ від 22.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 11:24
дог № 1-ПКУ від 22.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 11:18
Договір 1 ПКУ від 22.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 680 110,80
UAH (в тому числі ПДВ 113 351,80 UAH)