Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для Виноградівського ЗДО ясла – садок «Барвінок» (39161000-8 Меблі для дитячого садка))
Очікувана вартість
237 440,00 UAH
UA-2020-09-04-007799-b ed36bd204d7a4b5492bca27261cd8dc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ігорівна Затирач

+380664217596 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Ігорівна Затирач
+380664217596
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-23-005240-b про проведення відкритих торгів для потреб Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради на 2020 рік на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для Виноградівського ЗДО ясла – садок «Барвінок» (39161000-8 Меблі для дитячого садка)) оприлюднено «23» липня 2020 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «08» серпня 2020 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради необхідність закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для Виноградівського ЗДО ясла – садок «Барвінок» (39161000-8 Меблі для дитячого садка)) залишилася і рішенням тендерного комітету «10» серпня 2020 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-10-002049-a. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «26» серпня 2020 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі товару: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для Виноградівського ЗДО ясла – садок «Барвінок» (39161000-8 Меблі для дитячого садка)) залишилася та є необхідною для забезпечення потреб Замовника. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту першого частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено. Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі паливно мастильних матеріалів, відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями;
 Зміни до річного плану закупівель Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради на 2020 рік;
 Перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-23-005240-b
 Друге оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-10-002049-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 15 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
191 штуки
Меблі для Виноградівського ЗДО ясла – садок «Барвінок» (39161000-8 Меблі для дитячого садка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Україна, Херсонська область, с. Виноградове, Олешківський район, вул. Ларіонова, буд. 11, Виноградівський ЗДО ясла-садок «Барвінок»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

04 вересня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:15
протокло_переговорiв.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3108807865
Переможець 237 440,00
UAH
04 вересня 2020 14:20

Документи

04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3108807865
237 440,00
UAH
Документи

Документи

04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:51
договір 573.pdf укладений
16 вересня 2020 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 237 440,00
UAH