Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Conteiners for cjllecting solid houshold waste
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-09-04-003287-b 0f5bdafa3e5d40cbac9df67727616a83
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Челах Наталя

+380665552978 nchelah79@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Великоновосілківська районна державна адміністрація Донецької області
Код ЄДРПОУ: 05419867
Вебсайт: http://vn-rda.gov.ua
Місцезнаходження: 85500, Україна , Донецька область обл., смт. Велика Новосілка, вул. Центральна, 34
Контактна особа: Челах Наталя
+380665552978
nchelah79@gmail.com
Додаткові контактні особи: Nataly Chelah
+380665552978
nchelah79@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Velykonovosilkivska raionna derzhavna administratsiia Donetskoi oblasti
National ID: 05419867
Contact point: Nataly Chelah
+380665552978
nchelah79@gmail.com
Additional contacts: Nataly Chelah
+380665552978
nchelah79@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:30
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:13
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225000 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 10:59
Enquiries until: 25 вересня 2020 14:30
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 14:30

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 штуки
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька область, Велика Новосілка, проспект Гагаріна, буд. 6
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Conteiners for cjllecting solid houshold waste
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет, безготівкова оплата Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 14:04
ДОДАТОК 2 ЗМІН.pdf
09 вересня 2020 14:04
ЗМІНИ.pdf
09 вересня 2020 14:04
ТД Зміни.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 4.pdf
04 вересня 2020 10:59
Додаток 3.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 2.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 1.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 5.pdf
09 вересня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 14:04
ДОДАТОК 2 ЗМІН.pdf
09 вересня 2020 14:04
ЗМІНИ.pdf
09 вересня 2020 14:04
ТД Зміни.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 4.pdf
04 вересня 2020 10:59
Додаток 3.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 2.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 1.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД.pdf
04 вересня 2020 10:59
ТД Додаток 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо скоригованої цінової пропозиції
Дата подання: 04 вересня 2020 15:48
Дата відповіді: 09 вересня 2020 12:08
Вимога щодо того, що Учасник повинен протягом одного робочого дня повинен надати скориговану цінову пропозицію є дискримінаційною вимогою тендерної документації. Та вимогою яку неможливо виконати. Система прозоро надає можливість долучати документи лише у випадку розміщення замовником інформації про усунення невідповідностей у пропозиції Учасника. Тому просимо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 04 вересня 2020 15:48
Дата відповіді: 09 вересня 2020 12:10
Вимога щодо того, що «банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції» є дискримінаційною вимогою тендерної документації. З метою уникнення дискримінації просимо виключити вимогу що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком.
Відповідь: Дана вимога обумовлена додатковим застереженням Замовника щодо добросовісності виконання учасниками свої зобов’язань. Вимога щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, а саме те, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, жодним чином не є дискримінаційною, отже не суперечить нормам Закону.
Також повідомляємо, що на даний момент відсутній затверджений нормативно-правовий акт, щодо форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, отже Замовник може самостійно встановлювати в тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, керуючись статтею 22 нової редакції Закону та законодавством в цілому
Щодо ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2020 15:49
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:14
Вимоги до Учасника таа учасника переможця по ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі не відповідають вимогам законодавства. Просимо Замовника ознайомитися із ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі та внести зміни усунувши невідповідності.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо документації
Дата подання: 04 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:15
Просимо Замовника розмістити документацію у форматі Word.
Відповідь: Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.06.2020 року №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі. Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Дискримінаційна умова щодо визначення еквіваленту
Дата подання: 04 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:18
Зазначення Замовника щодо того який товар, є товаром гіршої якості призводить до дискримінації потенційних учасників та до порушення норм ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога не дає можливості запропонувати якісний товар, проте з дещо відмінними від зазначених технічними характеристиками. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. вимоги до контейнерів формуються. Всі вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандартам ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, EN 840-3 та EN 840-2. Учасник може запропонувати еквівалент товару, вказавши технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Щодо поставки контейнерів
Дата подання: 04 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:51
Просимо Замовника уточнити, чи поставка контейнерів здійснюватиметься партіями чи поставка всієї кількості контейнерів одночасно?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями.
Мінімальна кількість контейнерів
Дата подання: 04 вересня 2020 15:51
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:51
У випадку якщо поставка контейнерів здійснюватиметься партіями, просимо зазначити яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в партію яку необхідно доставити?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями протягом 3 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника. Окремо зазначаємо, що кількість контейнерів буде визначатись виходячи з фактичної потреби Замовника на момент створення відповідної заявки.
Дискримінаційна вимога щодо монолітних ручок
Дата подання: 04 вересня 2020 15:51
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:52
Зазначаємо, що вимога Замовника щодо контейнерів пластикових, щодо того, що корпус контейнера має бути оснащено 4 не знімними монолітними ручками –є дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників. Тому з метою уникнення порушення норм ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі просимо Замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимога що корпус контейнера має бути оснащений 4 не знімними монолітними ручками обґрунтовується надійністю конструкції та тривалістю експлуатації, зважаючи на вимогу щодо гарантійного строку на товар тривалістю не менше 12 місяців та не суперечить стандарту EN 840-2
Щодо розмірів пластикового контейнера
Дата подання: 04 вересня 2020 15:52
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:20
Вимога щодо пластикових контейнерів, що «Довжина: 1360 – 1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм» є дискримінаційною для потенційних Учасників. Пояснюємо, що стандарт встановлює, що довжина 1370 +- 10 мм, висота 1470 мм. максимально, ширина 1115 мм максимально. Замовник встановлюючи інші межі розмірів обмежує коло потенційних Учасників які мають можливість поставити якісні контейнери які відповідають стандарту EN 840-2. Тому просимо з метою уникнення дискримінації та з метою та з метою уникнення порушень норм ч. 4 ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями.
Розміри контейнера
Дата подання: 04 вересня 2020 15:53
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:53
Стандарт EN 840-2 встановлює, що довжина 1370 +- 10 мм, ширина 1115 мм максимально, висота 1470 мм максимально. З метою допущення до закупівлі якомога більше учасників просимо внести зміни до тендерної документації та вказати, що розміри повинні відповідати стандарту EN 840-2
Відповідь: Пропозиція Учасника повинна відповідати вказаним в Додатку 3 необхідним технічним, якісним та іншім характеристикам предмета закупівлі, які відповідають характеристикам та знаходяться в гранично допустимих значеннях, встановлених стандартом EN 840-2. Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ з урахуванням габаритних розмірів майданчиків, на яких буде здійснюватися обслуговування контейнерів.
Щодо спіральної пружини
Дата подання: 04 вересня 2020 15:53
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:54
Вимога (щодо контейнера металевого) щодо використання спіральної пружини є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога щодо наявності спіралевидної конструкції пружини контейнера обґрунтовується позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання контейнера та не суперечить стандарту ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги” та EN 840-3.
Пружина
Дата подання: 04 вересня 2020 15:54
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:55
Просимо Замовника виключити вимогу щодо наявності спіральної пружини без елементів регулювання натягу пружин. Оскільки дана вимога призводить до дискримінації. Тих потенційних Учасників які виготовляють якісні контейнер із елементами регулювання натягу пружин.
Відповідь: Всі вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги” та EN 840-3. Наявність елементу натягу пружин вплине на погіршення експлуатаційних характеристик предмета закупівлі та спричинить збільшення витрат Замовника на обслуговування контейнерів. Учасник може запропонувати еквівалент товару, вказавши технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Товщина вузла кронштейну захвату
Дата подання: 04 вересня 2020 15:54
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:57
Вимога щодо металевих контейнерів, що «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та призводить до обмеження конкуренції у даній закупівлі. Учасники які пропонують якісні контейнери вузол кронштейну захвату яких виготовлені з металу товщиною меншою за 2 мм. не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі. Пояснюємо, що товщина деталі не впливає на її якість та довго тривалість використання. А дана вимога порушує наші права на участь у закупівлі. Тому просимо внести зміни та виключити вимогу щодо товщини металу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики предмета закупівлі відповідають характеристикам встановленим в стандарті EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015. Технічна вимога щодо товщини металу, яка зазначена в Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінацією Учасників, оскільки після проведеного дослідження ринку та аналізу продукції було виявлено, що товщина металу не менше ніж 2 мм корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера є вагомою складовою при використанні контейнера з метою збільшення тривалості строку його експлуатації. Даний елемент контейнера зазнає значних навантажень та механічних ударів. При цьому Замовник не встановлює конкретний розмір товщини металу у 2 мм, цей показник може бути і більшим. Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб.
Щодо з’єднання
Дата подання: 04 вересня 2020 15:54
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:58
Вимога Замовника щодо того, що вузол кронштейну захвату кріпиться без зварного з’єднання є дискримінаційною. Пояснюємо, що у даному випадку участь не можуть прийняти Учасники які виготовляють контейнери в яких вузол кронштейну захвату кріпиться за допомогою зварного з’єднання. Крім того при використанні зварного з’єднання необхідності у заміні вузла кронштейну захвату не виникає. З метою уникнення порушень норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний елемент контейнера зазнає значних навантажень та механічних ударів. Наявність зварного з’єднання кріплення вузла захвату кронштейну негативно впливає на простоту в обслуговуванні, що може призвести до додаткових витрат Замовника під час експлуатації контейнерів.

Товщина металу
Дата подання: 04 вересня 2020 15:55
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:59
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів для збору твердих побутових відходів. Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини. Зазначені вимоги обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
Щодо товщини кронштейну для утримання коліс
Дата подання: 04 вересня 2020 15:56
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:00
Умова щодо того, що « З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм.» є такою, що обмежує конкуренцію. Пояснюємо що дана вимога не призводить до покращення якості контейнера. Дана вимога є порушенням норм ч. 4 ст.23 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кронштейни для утримання коліс зазнають великих навантажень та можуть бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини. Зазначені вимоги обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
Не вважається технічна вимога, яка наведена в Додатку 3 до тендерної документації такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили, що на ринку є мінімум як 3 виробники, які можуть зробити поставку відповідного товару. Окрім цього, вимога обґрунтовується надійністю конструкції та тривалістю експлуатації, зважаючи на вимогу щодо гарантійного строку на товар тривалістю не менше 12 місяців.
Щодо рами контейнера
Дата подання: 04 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:02
Вимога, «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.. та не більше 30х30 » є чітким посиланням на конструкцію конкретного виробника. Дана вимога не може бути виконана, оскільки вона є дискримінаційною по відношенню до Учасників які дотримуються іншої технології виробництва при виготовленні контейнерів. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання та повинні відповідати стандартам ДСТУ 8476:2015. Дані стандарти формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту ДСТУ 8476:2015. Рама з труби квадратного перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує навантаження на вигин і скручування краще, ніж труба круглого перетину. Учасник може запропонувати еквівалент товару, вказавши технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.

Дискримінаційні умови
Дата подання: 04 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:02
Технічні вимоги підготовлені Замовником таким чином, що Участь у закупівлі матиме змогу прийняти обмежене коло осіб. В даному випадку порушуються основоположні принципи здійснення закупівель передбачені ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі, та порушуються норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника внести зміни до технічного завдання та передбачити такі умови які призведуть до добросовісної конкуренції у закупівлі, та до закупівлі якісного товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо вашого питання зазначаємо, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та із дотриманням умов, встановлених відповідними нормативно-правовими актами.
Щодо непаралельних ребер жорсткості на кришці контейнера.
Дата подання: 04 вересня 2020 15:58
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:05
Вимога щодо наявності на кришці оцинкованого контейнера непаралельних ребер жорсткості є дискримінаційною та такою, що призводить до обмеження конкуренції у закупівлі. Пояснюємо, що контейнери можуть мати кришку із паралельними або не паралельними ребрами, або взагалі не мати ребер жорсткості, тому конкретизація вимоги щодо кришки є такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 та ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Непаралельні ребра на корпусі контейнера
Дата подання: 04 вересня 2020 15:58
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:06
Вимога Замовника щодо оцинкованих контейнерів, що «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера, бокових стінках контейнера» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Замовником конкретно описана технологія виробництва контейнера. Учасники які виготовляють якісні контейнери проте із використанням паралельних ребер жорсткості не мають змоги прийняти участь у закупівлі. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не вважається технічна вимога щодо наявності непаралельних штампованих ребер жорсткості, яка зазначена в Додатку 3 дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили, що на ринку є мінімум як 3 виробника, які можуть зробити поставку відповідного товару. Окремо зазначаємо, що дана вимога обґрунтована міцністю конструкції, надійністю та тривалістю експлуатації контейнеру.
Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Щодо ребер жорсткості
Дата подання: 04 вересня 2020 15:59
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:07
Вимога щодо того, що « не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера» є такою, що дискримінує потенційних учасників та порушує норми ст 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Учасники які виготовляють контейнери із кількістю ребер іншою ніж зазначено не мають змоги прийняти участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після проведеного дослідження ринку та аналізу продукції було виявлено, що кількість ребер жорсткості є одним з головних факторів, який впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації конструкції. Окремо зазначаємо, що Замовник не обмежує учасників стосовно надання контейнерів з більшою кількістю ребер жорсткості.
Щодо заміни товару
Дата подання: 04 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:09
Зазначення що «При невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції.» є дискримінаційною умовою тендерної документації. Повідомляємо, що заміна неякісної частини товару можлива лише в тому випадку коли це не призведе до порушення цілісності контейнера. В протилежному випадку при наявності неякісної частини відбувається заміна всього контейнера. Тому дана вимога не може бути виконана. Просимо Замовника виключити її з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не вважається дискримінаційною, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили, що на ринку є мінімум як 3 виробника, які можуть погодитися замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару при невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару (наприклад, закупівля UA-2020-07-01-001685-b). Встановлення даної вимоги сприяє забезпечення безперервної експлуатації та надає додаткову інформацію щодо технічних можливостей учасників.
Щодо відповідності технічним вимогам
Дата подання: 04 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:10
Умова щодо того, що «Якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів.» є такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 та норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Передбачаючи дану вимогу Замовник створює умови за яких потенційні Учасники не мають можливості вказати дещо інші відмінні від зазначених технічні характеристики (еквівалент). Зважаючи на це просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Технічними вимогами документації торгів зазначено, що у разі, коли в описі технічного завдання предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі. Тобто Замовник не обмежує можливості потенційним Учасникам вказати дещо інші, відмінні від зазначених технічних характеристики (еквівалент) у разі, якщо вони є не гіршими, ніж у замовленому товарі.
Щодо кількості ребер на кришуці оцинкованого контейнера
Дата подання: 04 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:11
Вимога щодо того, «Що не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера» є дискримінаційною. Замовник чітко описує конструкцію контейнера одного виробника, що є невідповідністю норм чинного законодавства. Зважаючи на вказане у закупівлі матиме змогу прийняти участь лише один учасник. Конкуренція у даному випадку відсутня. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після проведеного дослідження ринку та аналізу продукції Замовник встановив, що відповідні конструкції мають більшу міцність та надійність конструкції, що збільшує тривалість експлуатації контейнерів. Окремо зазначаємо, що Замовник не обмежує учасників стосовно надання контейнерів з більшою кількістю ребер жорсткості
Щодо строку поставки
Дата подання: 04 вересня 2020 16:01
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:14
Вимога щодо того, що контейнери повинні бути поставлені партіями протягом 3 календарних днів з дати отримання заявки є дискримінаційною вимогою тендерної документації. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу, та встановити реальний строк для поставки товару.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога обґрунтована існуючими потребами Замовника та необхідністю безперебійного функціонування адміністрації при виконанні покладених на неї зобов’язань.
Щодо поставки товару
Дата подання: 04 вересня 2020 16:01
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:16
Просимо Замовника вказати, поставка товару здійснюється у зібраному чи розібраному вигляді?
Відповідь: Поставка контейнерів повинна відбуватись у зібраному вигляді.
Щодо розвантаження
Дата подання: 04 вересня 2020 16:02
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:15
Просимо Замовника зазначити, яка сторона здійснює розвантаження товару?
Відповідь: Поставка контейнерів повинна відбуватись у зібраному вигляді.
Щодо розвантаження
Дата подання: 09 вересня 2020 15:29
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:30
Просимо Замовка зазначити, яка сторона здійснює розвантаження товару?
Відповідь: Розвантаження товару здійснюється силами Постачальника.
Кількість ребер
Дата подання: 22 вересня 2020 15:01
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:55
Поясніть, будь ласка, 20 ребер жорстокості - це загальна кількість на передній і задній стінках, чи це на кожній стінці їх має бути 20. Як саме їх рахувати - по половинкам? Як одне ціле?
Відповідь: Після проведеного дослідження ринку та аналізу продукції було виявлено, що кількість ребер жорсткості є одним з головних факторів, який впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації конструкції. Тендерною документацією визначено, що контейнери повинні мати не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера, виготовлені методом багаторівневого штампування. Учасник під час подання тендерної пропозиції повинен чітко зазначити кількість ребер жорстокості на передній та задній стінці контейнера, які він пропонує, згідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації.

Щодо логотипу
Дата подання: 22 вересня 2020 15:10
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:56
Згідно технології виготовлення баків на вже готовий бак неможливо зробити виштамповку з назвами ваших ОТГ. Це можливо тільки під час виготовлення баків. Але враховуючи дати поставки баків, жодний завод не встигне виготовити партію в 450 баків з логотипами і доставити вам за три дні. Чи не простіше було би нанести назви ОТГ фарбою, тим більше, що ребра жорсткості не дадуть зробити виштамповку з вашими розмірами на стінках і кришці баків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями протягом 3 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника. Замовником не зазначено, що кількість контейнерів у партії буде дорівнювати 450 одиницям. Окремо зазначаємо, що кількість контейнерів буде визначатись виходячи з фактичної потреби Замовника на момент створення відповідної заявки.

Контейнери будуть використовуватися на відкритому просторі, піддаватися температурним коливанням та погодним явищам (вітер, сніг, дощ, пил, сонячне проміння), з часом, нанесенні фарбою логотипи будуть зтиратися, що потягне за собою збільшення експлуатаційних витрат на фарбу та залучення додаткових робочих ресурсів для їх відновлення. Крім того, контейнери неодноразово стають об’єктами крадіжок. Виготовлені методом штампування логотипи забезпечать стійке позначення контейнерів на тривалий час, що впливатиме на поліпшення організації експлуатації контейнерів підрозділами Замовника та надасть можливість легко ідентифікувати товар у разі крадіжки.

Учасники з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку здійснюють господарську діяльність на власний ризик. Учасник може внести зміни до технології виробництва та запропонувати контейнери, які відповідають вимогам Замовника.
Щодо кріплення коліс
Дата подання: 22 вересня 2020 15:16
Дата відповіді: 25 вересня 2020 16:01
Вимога по зварним кронштейнам для кріплення коліс унеможливлює участь тих виробників, що випускають якісні баки згідно стандартам, але з болтовим з'єднанням, яке, як відомо, є надійним в експлуатації і ремонтоприданим.
Відповідь: Замовник формує тендерну документацію, враховуючи свої потреби та умови експлуатації контейнерів. Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у тому числі технічні характеристики предмета закупівлі, які не порушують вимоги чинних стандартів. Під час експлуатації контейнерів, Замовником визначено, що даний елемент контейнера зазнає значних навантажень та механічних ударів, тому з метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс повинні кріпитися до корпусу контейнера методом зварювання. Придбання контейнерів, обладнаних кронштейнами для утримання коліс, які кріпляться до корпусу контейнера болтовим з'єднанням, спричинить збільшення матеріальних витрат та залучення додаткових робочих ресурсів для їх ремонту. Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб.

Вага контейнера
Дата подання: 22 вересня 2020 15:45
Дата відповіді: 25 вересня 2020 16:02
Згідно ДСТУ 8476:2015 вага контейнера не передбачається між 104 кг та 110 кг. Вага контейнера у кожного виробника власна, оскільки стандарти, відповідно з якими виготовляється контейнер, не містять ні максимального, ні мінімального зазначення ваги контейнера. Дана вимога зменшує конкуренцію між Учасниками та призводить до неможливості прийняти участь у закупівлі Учасника, який пропонує контейнер із вагою іншою, ніж зазначено Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник формує тендерну документацію, враховуючи свої потреби та умови експлуатації контейнерів. Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у тому числі технічні характеристики предмета закупівлі, які не порушують вимоги ДСТУ 8476:2015. Замовником не встановлено конкретну вагу контейнера, а зазначено допустимий діапазон, згідно якого потенційні учасники можуть надати свої пропозиції. Дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили, що на ринку є мінімум як 3 виробники, які можуть зробити поставку відповідного товару, що забезпечить належний рівень конкуренції.
Ребра жорсткості на пластикових контейнерах
Дата подання: 22 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 25 вересня 2020 16:03
Вимога є необґрунтованою - «Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці» Оскільки контейнери виготовляються згідно стандарту EN 840-2 , який не передбачає вимоги щодо ребер жорсткості. Всі контейнери можуть відрізнятися між собою даною технічною характеристикою. При цьому вона жодним чином не впливає на міцність контейнера та на його якість.Тому з метою недопущення порушення основоположних принципів просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник формує тендерну документацію, враховуючи свої потреби та умови експлуатації контейнерів. Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у тому числі технічні характеристики предмета закупівлі, які не порушують вимоги EN 840-2. Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці забезпечать стійкість контейнерів до механічних пошкоджень, та відсутність деформації поліетилену під час максимального навантаження. Наявність даного параметра значно подовжує строк експлуатації контейнерів та відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель.
Терміни поставки
Дата подання: 22 вересня 2020 16:47
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:59
Чи розуміє шановний Замовник, що дана продукція в такій кількості (450 шт пластикових баків) в Україні не буває водночас в одного продавця. Навіть щоб поставити її з ЄС, потрібно місяць, а щоб виготовити, то ще півтора -два. Тому поставити баки в триденний термін неможливо. Просимо змінити кінцевий термін поставки баків до вашого смт.
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями протягом 3 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника. Замовником не зазначено, що кількість контейнерів у партії буде дорівнювати 450 одиницям. Окремо зазначаємо, що кількість контейнерів буде визначатись виходячи з фактичної потреби Замовника на момент створення відповідної заявки. Дана закупівля здійснюється за кодом КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, тобто предметом закупівлі є поставка товару, процес виготовлення контейнерів не входить до предмету закупівлі. Учасники з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку здійснюють господарську діяльність на власний ризик. Учасники, можуть скористатися своєю матеріально-технічною базою, яка забезпечить складське зберігання продукції, що забезпечить поставку у визначені Замовником строки.

Виготовлення та поставка
Дата подання: 25 вересня 2020 13:44
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:44
Жодний виробник до початку тендеру не підготує 450 оцинкованих баків з логотипами ваших ОТГ. І організувати відправку до вас протягом трьох днів теж малоймовірно. Хіба що є попередня домовленість з виробником і готовими баками. А виготовити таку кількість баків ПІСЛЯ перемоги до кінцевого терміну поставки теж неможливо. Тому якщо ви не змінити ці умови, у нас буде підстава подавати Скаргу до АМКУ про дискримінацію, яка тягне за собою неефективне використання бюджетних коштів та є порушенням чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення надаємо пояснення. Замовник не вимагає підготовити 450 одиниць оцинкованих баків з логотипами на момент початку проведення закупівлі. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено, що поставка здійснюється партіями протягом 3 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника. Замовником НЕ зазначено, що кількість контейнерів у партії буде дорівнювати 450 одиницям. Окремо зазначаємо, що кількість контейнерів буде визначатись виходячи з фактичної потреби Замовника на момент створення відповідної заявки. Звертаємо Вашу увагу, що кінцевий строк поставки товарів, визначний у Тендерній документації становить до 01.12.2020 року, що забезпечить належне виконання річного плану закупівель у поточний бюджетний період.
Здійснення закупівлі проводиться на засадах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, із забезпеченням недискримінації учасників, рівного ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням. Надаючи вимогу щодо внесення змін до Технічних характеристик та строків поставки Ваша компанія намагається занизити потреби Замовника та підлаштувати Тендерну документацію під свої виробничі можливості. Замовник не може зменшувати свої потреби адже це призведе до суттєвого погіршення якості предмета закупівлі без об’єктивно виправданих на те причин, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів. Ваша нездатність здійснити поставку на умовах визначених Замовником не є вагомою причиною для внесення змін до Тендерної документації. Під час формування умов закупівлі Замовником було здійснено моніторинг ринку та виявлено не менше двох виробників, які можуть здійснити поставку товару згідно умов, визначених у Тендерній документації. Відповідно до чинного законодавства України та узагальненої практики рішень Постійно діючих адміністративних колегій Антимонопольного комітету України, не вважаються дискримінаційними вимоги, які можуть підтвердити мінімум як два виробники аналогічного товару. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних, якісних та інших характеристик товару визначених цієї тендерною документацією.
Розгорнути всі запитання: 35 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-003287-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 30 вересня 2020 19:56
Щодо усунення Замовником (Великоновосілківська районна державна адміністрація Донецької області) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-04-003287-b
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ч.3 ст.5, п. 3 ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: Зобов’язати замовника внести зміни у тендерну документацію до закупівлі Контейнери для збору твердих побутових відходів Conteiners for cjllecting solid houshold waste з ідентифікатором закупівлі UA-2020-09-04-003287-b та виключити дискримінаційні вимоги, зазначені Скаржником у мотивувальній частині.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 20:42

Документи подані скаржником

30 вересня 2020 19:49
Скарга.pdf
30 вересня 2020 19:49
Скарга.pdf.p7s
12 жовтня 2020 15:17
Пояснення до скарги.pdf.p7s
12 жовтня 2020 15:17
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2020 17:19
3149.pdf
08 жовтня 2020 17:19
НА СКАРГУ.doc
12 жовтня 2020 18:03
додаткові пояснення.doc
12 жовтня 2020 18:03
додаткові пояснення.pdf
13 жовтня 2020 08:23
ТУ реєстрація.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-04-003287-b0f5bdafa3e5d40cbac9df67727616a83
Найменування: Великоновосілківська районна державна адміністрація Донецької області
Код ЄДРПОУ: 05419867
Місцезнаходження: 85500, Україна, Донецька область обл., смт. Велика Новосілка, вул. Центральна, 34
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:14
РЕЄСТР.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Паспорт_код керівника.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Документи_А.В._Патока_.zip
05 жовтня 2020 12:14
Договір про гарантію.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Договір поруки.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Довідка про печатку.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Довідка по ст. 17.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Довiдка_покриття УБІБ.pdf
05 жовтня 2020 12:14
Виписка з УБІБ.pdf
05 жовтня 2020 12:14
99 dB з перекладом.pdf

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:19
Підписаний_G1020-4036-GL_tender.pdf
05 жовтня 2020 13:19
52 Договір заявка.pdf
05 жовтня 2020 13:19
50 Платіжне доручення.pdf
05 жовтня 2020 13:19
42 Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 13:19
36 Сан епідем висновок.pdf
05 жовтня 2020 13:19
35 Сертифікат EN.pdf
05 жовтня 2020 13:19
33 Фотографії.pdf
05 жовтня 2020 13:19
31 Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 13:19
24 Статут з описом.pdf

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:33
Довідка про ст 17.pdf
06 листопада 2020 16:33
public_doc.pdf
06 листопада 2020 16:33
public_doc.p7s
06 листопада 2020 16:33
Dovidka_20301469950990666622.pdf.p7s
06 листопада 2020 16:33
Dovidka_20301469950990666622.pdf
05 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:59
49. Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:59
Реєстр документів.pdf
05 жовтня 2020 13:59
Підписаний_G0920-3886-GL_tender.pdf
05 жовтня 2020 13:59
47. Висновок СЕС.pdf
05 жовтня 2020 13:59
44. Фотографії пластик.pdf
05 жовтня 2020 13:59
36. Довідка ст 17.pdf
05 жовтня 2020 13:59
35.2. Відгук Грінвуд.pdf
05 жовтня 2020 13:59
33. Копія витягу ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 13:59
28. Копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 13:59
5. Виписка Ренток груп.pdf
05 жовтня 2020 13:59
3. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 7 493 400,00
UAH з ПДВ
7 416 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" 7 499 979,00
UAH з ПДВ
7 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:33
Довідка про ст 17.pdf
06 листопада 2020 16:33
public_doc.pdf
06 листопада 2020 16:33
public_doc.p7s
06 листопада 2020 16:33
Dovidka_20301469950990666622.pdf.p7s
06 листопада 2020 16:33
Dovidka_20301469950990666622.pdf
05 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:59
49. Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:59
Реєстр документів.pdf
05 жовтня 2020 13:59
Підписаний_G0920-3886-GL_tender.pdf
05 жовтня 2020 13:59
47. Висновок СЕС.pdf
05 жовтня 2020 13:59
44. Фотографії пластик.pdf
05 жовтня 2020 13:59
36. Довідка ст 17.pdf
05 жовтня 2020 13:59
35.2. Відгук Грінвуд.pdf
05 жовтня 2020 13:59
33. Копія витягу ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 13:59
28. Копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 13:59
5. Виписка Ренток груп.pdf
05 жовтня 2020 13:59
3. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:19
Підписаний_G1020-4036-GL_tender.pdf
05 жовтня 2020 13:19
52 Договір заявка.pdf
05 жовтня 2020 13:19
50 Платіжне доручення.pdf
05 жовтня 2020 13:19
42 Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 13:19
36 Сан епідем висновок.pdf
05 жовтня 2020 13:19
35 Сертифікат EN.pdf
05 жовтня 2020 13:19
33 Фотографії.pdf
05 жовтня 2020 13:19
31 Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 13:19
24 Статут з описом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 7 416 360,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
7 416 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 18:05
Д угода СКАН.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:57
Договір скан.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:55
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:54
Договір скан.pdf укладений
16 листопада 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML