Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта – 2 шт.) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 48041 Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-04-003010-b 33e1dfc9e19c41b69b32d5e29c626ba2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Герасименко Сергіївна

380666307488 goprycpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОПРИСТАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40655297
Місцезнаходження: 75631, Україна , Херсонська обл., село Нова Збур'ївка, вулиця Лікарняна, будинок 55
Контактна особа: Вікторія Герасименко Сергіївна
380666307488
goprycpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 12:33
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта – 2 шт.) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 48041 Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта – 2 шт.) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 48041 Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вул. Санаторна (Леніна), б. 7, (приміщення колишнього інфекційного відділення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 48041 — Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 11:00
Тендерна документація.PDF
04 вересня 2020 10:55
Проект договору.doc
04 вересня 2020 10:53
ТД - Портативний телемедичний діагностичний комплекс.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР" 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:46
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:21
Довідка_Пасічник.pdf
29 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:25
Сертифікати, декларації.zip
18 вересня 2020 17:25
Паспорт_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Код_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Додаток 4 МТВ_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Додаток 3 17.Ст_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Додаток 2 16.Ст_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Витяг_Пасічник.pdf
18 вересня 2020 17:25
Витяг_ЄДРЮОФОПГО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МЕДМИР"
#33586230
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:46
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"
#3184906476
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 15:50

Документи

24 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:41
454.pdf
22 вересня 2020 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо усунути невідповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасником має бути надана - Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Під аналогічним договором розуміється договір щодо постачання товару ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта – 2 шт.) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 48041 Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання). У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці; - лист – відгук від контрагента про належне виконання аналогічного договору та/або копії видаткових накладних на аналогічний товар. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. У складі Вашої пропозиції відсутній лист - відгук та/або видаткова накладна на виконання аналогічного договору за ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, а також аналогічний договір має бути за ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"
#3184906476
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:16
Додаткова угода 1 до 10.5.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 15:02
10.5.pdf укладений
06 жовтня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
Номер договору про закупівлю: 10.5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH