Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму (33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму, 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку);( 33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму, 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); (33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму, 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий)
33180000-5 Functional support (33180000-5 Functional support, 60940-Neurovascular embolization coil); ( 33180000-5 Functional support ,10691 -Peripheral/coronary vascular microcatheter) ( 33180000-5 Functional support ,35094 -Cardiac/peripheral vascular guidewire, single-use)
Очікувана вартість
2 012 000,00 UAH
UA-2020-09-04-002414-c 98a4f0e811ef4c0ea28f345f5d73ab93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бабалик Олена Володимирівна
+380487500152
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital"
National ID: 01998526
Contact point: Bayazitov Nicholas Rashitovich
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Additional contacts: Babalik Olena Volodymyrivna
+380487500152

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:19
Очікувана вартість: 2 012 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 вересня 2020 16:42
Enquiries until: 07 листопада 2020 17:00
Complaints submission until: до 13 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 листопада 2020 17:00

Information

Estimated total value: 2 012 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 060 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
The Bidder's tender proposal must be drafted in Ukrainian, except for documents and information issued by other institutions, enterprises and organizations, which may be drafted in Ukrainian and / or Russian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Мікроспіралі для емболізації аневризм неправильної форми, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 60940 — Спіраль для емболізації судин головного мозку

Microcoils for embolization of irregularly shaped aneurysms, or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
40 шт
Мікрокатетер для введення мікроспіралей, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10691 — Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер

Microcatheter for insertion of microcoils, or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
36 шт
Нейромікропровідник, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35094 — Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий

Neuromicroconductor, or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 16:43
ТД ..doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2020
UA-2020-09-04-002414-c98a4f0e811ef4c0ea28f345f5d73ab93
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Інтегра Медікал Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 16:22
ТОВ "Амаркорд" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію договору, який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір, за специфікацією аналогічного товару укладений у період з 2017 по 2020 рік, з документальним підтвердженням досвіду виконання даного договору (надати копії накладних ) або оригінал відгуку. Договір вважається аналогічним при наявності в специфікації найменування (або еквіваленту) з переліку тих, що закупається Замовником в даній процедурі. У складі пропозиції Учасник надав Договір поставки № 411 від 15.10.2019 року, в специфікації якого відсутні найменування (або еквівалент) з переліку тих, що закупається Замовником в даній процедурі В наданому документі виявлено невідповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям. На виконання ч. 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме копію договору, який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір, за специфікацією аналогічного товару укладений у період з 2017 по 2020рік, з документальним підтвердженням досвіду виконання даного договору (надати копії накладних ) або оригінал відгуку . Договір вважається аналогічним при наявності в специфікації найменування (або еквіваленту) з переліку тих, що закупається Замовником в даній процедурі.

Документи

17 листопада 2020 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:52
Технічна частина.pdf
17 листопада 2020 14:52
Комерційна частина.pdf
16 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:50
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 14:50
Комерційна частина.pdf
16 листопада 2020 14:50
Цінова пропозиція.pdf

Документи

17 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:40
Цінова пропозиція WORD.docx
10 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:30
public_doc09.12.pdf
10 грудня 2020 14:30
public_doc09.12.p7s
10 грудня 2020 14:30
Dovidka_20328442780560936357.pdf.p7s
10 грудня 2020 14:30
Dovidka_20328442780560936357.pdf
10 грудня 2020 14:30
Документи переможця.pdf
17 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:41
1_Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2020 14:41
2_Комерційна_частина.pdf
17 листопада 2020 14:41
3_Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегра Медікал

ТОВ "Амаркорд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд" 2 010 958,00
UAH з ПДВ
2 010 958,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 2 011 800,00
UAH з ПДВ
2 011 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:40
Цінова пропозиція WORD.docx
10 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:30
public_doc09.12.pdf
10 грудня 2020 14:30
public_doc09.12.p7s
10 грудня 2020 14:30
Dovidka_20328442780560936357.pdf.p7s
10 грудня 2020 14:30
Dovidka_20328442780560936357.pdf
10 грудня 2020 14:30
Документи переможця.pdf
17 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:41
1_Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2020 14:41
2_Комерційна_частина.pdf
17 листопада 2020 14:41
3_Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:52
Технічна частина.pdf
17 листопада 2020 14:52
Комерційна частина.pdf
16 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:50
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 14:50
Комерційна частина.pdf
16 листопада 2020 14:50
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амаркорд"

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
Переможець 2 010 958,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
2 010 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:00
Додаткова 2.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:47
Додаткова 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:18
підписаний контракт укладений
21 грудня 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вілдповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 320/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 320/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 404 611,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 311,00 UAH)