Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Переосвідчення вантажопідіймального обладнання, електрообладнання та повітряних компресорів
Re-qualification of lifting equipment, electrical equipment and air compressors
Re-qualification of lifting equipment, electrical equipment and air compressors
Очікувана вартість
44 722,00 UAH
UA-2020-09-04-001848-a ● 83c1c852ac7549d28f33b33d0f2bd210
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Круль Марина Васильевна 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Станкевич Михайло Михайлович 0487381714 Mykhailo.Stankevych@pf.uspa.gov.ua Казаков Сергій Олександрович 0487381746 Serhii.Kazakov@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна 0487507386 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Круль Марина Василівна 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Stankevych Mykhailo Mykhailovich 0487381714 Mykhailo.Stankevych@pf.uspa.gov.ua Kazakov Serhii Oleksandrovich 0487381746 Serhii.Kazakov@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodimirivna 0487507386 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Krul Maryna Vasilivna 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 44 722,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 04 вересня 2020 14:28 |
Enquiries until: | 25 вересня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 жовтня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 44 722 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 224 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3
Переосвідчення вантажопідіймального обладнання, електрообладнання та повітряних компресорів.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 44 722,00 грн. без ПДВ / 53 666,40 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.10.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами та скріплених печатками Сторін Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставлених Виконавцем рахунків
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування..
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 05.10.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3
Переосвідчення вантажопідіймального обладнання, електрообладнання та повітряних компресорів.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 44 722,00 грн. без ПДВ / 53 666,40 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.10.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами та скріплених печатками Сторін Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставлених Виконавцем рахунків
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування..
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 05.10.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Technical inspection and testing services under code DK021-2015: 71630000-3.
Re-qualification of lifting equipment, electrical equipment and air compressors.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 44,722.00 without VAT / UAH 53,666.40 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 05.10.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: within 15 business days from the date of signing by the Parties and stamped by the Parties the Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services, based on the invoices issued by the Contractor
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 05.10.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Technical inspection and testing services under code DK021-2015: 71630000-3.
Re-qualification of lifting equipment, electrical equipment and air compressors.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 44,722.00 without VAT / UAH 53,666.40 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 05.10.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: within 15 business days from the date of signing by the Parties and stamped by the Parties the Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services, based on the invoices issued by the Contractor
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 05.10.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Переосвідчення вантажопідіймального обладнання, електрообладнання та повітряних компресорів (код ДК 021:2015 - 71630000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Re-qualification of lifting equipment, electrical equipment and air compressors (code DK021-2015: 71630000-3)
CPV: 71630000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами та скріплених печатками Сторін Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставлених Виконавцем рахунків | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 14:25 |
ТД Переосвідчення вантажопідіймального обладнання електрообладнання та компрессо.docx | |
04 вересня 2020 14:25 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
04 вересня 2020 14:25 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx | |
04 вересня 2020 14:25 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 жовтня 2020
Найменування закупівельника: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП "ЧЕТЦ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 08:51
|
ТОВ "ФМК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій