Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43486963 |
Вебсайт: | http://man-osvita.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4 |
Контактна особа: |
Козачук Володимир Микитович +380965176087 manevtender2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 737 873,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 378,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 15:34 |
Додаток 6- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
03 вересня 2020 15:34 |
Додаток 5. Проект договору.doc | |
03 вересня 2020 15:34 |
Додаток 4 - ст.17.docx | |
03 вересня 2020 15:34 |
Додаток 3 - ст.16.docx | |
03 вересня 2020 15:33 |
Додаток 2. Інформація про технічні_ якісні і інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
03 вересня 2020 15:33 |
Додаток 1. Форма -Цінова пропозиція.docx | |
03 вересня 2020 15:33 |
ТЕНДЕРНА документація.pdf | |
03 вересня 2020 15:33 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Але, беручи до уваги особливі умови роботи при виконанні покрівельних робіт, ми не вбачаємо, що вищезазначені вимоги є дискримінаційними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-02-000005 ● f9c0ae59f66e4e32bdc875c939cc7cf4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2020 № 43-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 02.10.2020 № 43-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-03-007295-b від 03.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-02 15:38:31
Про надання пояcнення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-03-007295-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Західбудмонтаж» оскільки, в складі тендерної пропозиції у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №419 від 11.09.2020 року вказано про працівника Чамор С.І., якого залучено до виконання обов’язків електрика на підставі цивільно-правової угоди, без документального підтвердження правовідносин із учасником торгів (копія цивільно-правової угоди, або інший документ що підтверджує працевлаштування), чим не дотримано вимог пункту 2.2 Додатка 3 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-06 08:35:58
Пояснення по суті запитання
Дійсно, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №419 від 11.09.2020 року вказано про працівника Чамор С.І., який є електриком.
За інформацією Учасника закупівлі (лист-пояснення додається) цей працівник випадково був залучений до списку (або, скоріше, не вилучений зі стандартного списку), сформованого для завантаження в тендерних закупівлях, Саме тому Учасник і не завантажив копії цивільно-правової угоди з ним.
Аргументи, що цього працівника не повинно бути у списку, були для тендерного комітету переконливими, оскільки для проведення робіт із блискавкозахисту Учасником закупівлі залучений супідрядник ФОП “Катеринич Віктор Михайлович“, який має відповідну ліцензію. Всі необхідні документи на вищезазначеного супідрядника завантажені.
Тендерним комітетом при прийнятті рішення ця помилка із занесенням до списку працівника Чамор С.І. була віднесена до розряду формальних.
Тому і прийнято рішення про визначення його переможцем.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 09:53:51
Про надання пояcнення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-03-007295-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Західбудмонтаж» оскільки, в складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність за І півріччя 2020 року, тоді як відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік? Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 08:54:43
Відповідь на запит про надання пояснення від 2020-10-07 09:53:51
Щодо правомірності визнання ТОВ «Західбудмонтаж» (далі також – Учасник) переможцем процедури закупівлі (переможцем надано фінансову звітність за І півріччя 2020 року):
У відповідності до частин першої і другої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому».
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації «замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Копія документу щодо фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
-балансу підприємства учасника (Форма №1);
-звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
-звіту про рух грошових коштів (Форма №3), або пояснення з обґрунтуванням підстав його ненадання;
-декларація (для фізичних осіб)».
Звертаємо увагу, що у Тендерній документації Замовник не визначав зобов’язання учасників надати у складі тендерної пропозиції саме річну фінансову звітність. Якби у Замовника буда потреба в отриманні виключно річної фінансової звітності, тоді вимога була б оформлена саме таким чином. Але Замовник розуміє, що чинне законодавство допускає надання фінансової звітності з більш актуальними даними 2020 року (якщо у певних суб’єктів господарювання останнім звітним періодом вважається не 2019 рік).
Так, із положень ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон № 996-XIV) випливає, що останнім звітнім періодом може бути: календарний рік, перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців або інший період, визначений обліковою політикою підприємства. При цьому у тексті Закону № 996-XIV та у затверджених Формах №1-м та №2-м для підкреслення «календарний рік» у якості фінансового звітного періоду постійно використовується така термінологія: «звітній рік» або «період попереднього року» або «річна фінансова звітність».
Відповідно, Учасники Процедури закупівлі мали (мають) право визначити у обліковій політиці, що звітним періодом є півроку. Якщо для підприємства Учасника звітним періодом є півроку, Учасник склав і подав до органу статистики звітність за перше півріччя 2020 року, тоді за умовами закупівлі Учасник мав надати фінансову звітність не за 2019 рік (річну), а за перше півріччя 2020 року, враховуючи, що закінчення строку подання тендерних пропозицій припадало на 18 вересня 2020 року.
Таким чином, Учасник (у межах вимог тендерної документації, розробленої Замовником і до змісту якої від органів державного фінансового контролю претензій та зауважень не висувалось) на власний розсуд визначив, які саме він надасть документи у якості підтвердження останнього звітного періоду. У якості таких документів було подано фінансову звітність малого підприємства у складі Балансу на 30 червня 2020 р. і Звіту про фінансові результати за І Півріччя 2020 р. Крім того, Учасником надано Довідку, в якій зазначено, що Звіт про рух грошових коштів (Форма №3) Учасник не подає до органів статистики. У свою чергу, Замовник розглянув надану Учасником фінансову звітність, встановив відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», передбаченого п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону.
Разом з тим, відхилення Учасника з наведених у питанні органу державного фінансового контролю причин (якби таке відхилення сталося), на думку Замовника, свідчило б про необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції, дискримінацію Учасника, що призвело б до порушення статей 3, 29, 31 Закону.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник вважає, що ним не допущено жодних порушень під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, під час встановлення відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
З повагою, голова тендерного комітету
відділу освіти, культури, молоді та спорту
Маневицької районної державної адміністрації
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо, що членами тендерного комітету було грунтовно вивчено та проаналізовано висновки проведено моніторингу закупівлі. В підсумку було прийнято рішення щодо відміни попереднього рішення тендерного комітету про визначення Учасника ТОВ “Західатомбудмонтаж“ переможцем (протокол № 42/1 від 27.10.2020 р.) та рішення щодо дискваліфікації цього Учасника ((протокол № 42/2 від 27.10.2020 р.). Вищезазначені документи завантажені.
2020-10-27 12:39:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Західатомбудмонтаж |
1 977 724,80
UAH з ПДВ
|
1 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
2 039 315,70
UAH з ПДВ
|
1 675 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
2 145 901,45
UAH з ПДВ
|
1 676 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" |
2 150 992,03
UAH з ПДВ
|
1 676 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
2 216 067,60
UAH з ПДВ
|
1 697 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" |
1 996 488,19
UAH з ПДВ
|
1 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Стир-Агробуд" |
2 326 587,10
UAH з ПДВ
|
1 699 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Західатомбудмонтаж #36714555 |
Рішення скасоване |
1 675 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 12:17
|
ТОВ Західатомбудмонтаж #36714555 |
Відхилено |
1 675 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 12:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
1 675 999,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 12:43
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Переможець |
1 676 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 17:32
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 17:28
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 18:33
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 16:26
|
Договір | укладений |
11 листопада 2020 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі“ та за взаємною згодою Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 5.1 Договору про закупівлю №723 від 11.11.2020 р. в наступній редакції: 5.1. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі 30% від вартості робіт протягом 5 календарних днів…(далі по тексту див. у завантаженому файлі “Додаткова угода 2“) 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору №723 від 11.11.2020 р. 4. З усіх інших питань, що не передбачені цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору №723 від 11.11.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 723 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали на підставі ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі“ додаткову угоду до Договору №723 від 11.11.2020 р. про наступне: 1. За взаємною згодою сторін домовились викласти пункт 6.2 Договору в наступній редакції: “6.2. Завершення робіт – не пізніше 31.12.2021 року за умови повного фінансування та оплати виконання робіт у розмірах, передбачених п. 4.1. цього договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені Замовником. … 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної зі сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 723 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, та частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України « Про публічні закупівлі», частина 4 до Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року та за взаємною згодою, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 4.1 Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року, та викласти його в редакції: - зменшити суму Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року на 573 479,00 грн. (п’ятсот сімдесят три тисячі чотириста сімдесят дев’ять гривень 00коп.) 2. Загальна сума Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року становить 1 102 521,00грн.(один мільйон сто дві тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 00коп) 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін 5 . Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 723 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |