Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування)
Очікувана вартість
2 737 873,00 UAH
UA-2020-09-03-007295-b c8f20f947a4841a59bffe09a538e0592
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 manevtender2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
manevtender2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:19
Очікувана вартість: 2 737 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 378,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44651, Україна, Волинська область, с. Комарове Маневицького району, вул. Лесі Українки, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення порушень
Дата подання: 07 вересня 2020 20:33
Дата відповіді: 08 вересня 2020 16:22
В редакції від 03.09.2020 року Тендерної документації до закупівлі (UA-2020-09-03-007295-b) містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - вимоги вказані в пунктах 2.1 та 2.2 Додатку 3 Тендерної документації щодо надання інформації про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Обов’язковою умовою у складі інформаційної довідки має бути наявність посади виконроба з вищою або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва та копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до виконання робіт, є обмежуючими, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається збирання, зберігання, використання та обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації закупівлі (UA-2020-09-03-007295-b).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не вимагаємо паспортних даних ваших працівників.
Але, беручи до уваги особливі умови роботи при виконанні покрівельних робіт, ми не вбачаємо, що вищезазначені вимоги є дискримінаційними.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-02-000005 ● f9c0ae59f66e4e32bdc875c939cc7cf4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2020 № 43-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 02.10.2020 № 43-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-03-007295-b від 03.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-02 15:38:31

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-03-007295-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Західбудмонтаж» оскільки, в складі тендерної пропозиції у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №419 від 11.09.2020 року вказано про працівника Чамор С.І., якого залучено до виконання обов’язків електрика на підставі цивільно-правової угоди, без документального підтвердження правовідносин із учасником торгів (копія цивільно-правової угоди, або інший документ що підтверджує працевлаштування), чим не дотримано вимог пункту 2.2 Додатка 3 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-06 08:35:58

Пояснення по суті запитання

Дійсно, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №419 від 11.09.2020 року вказано про працівника Чамор С.І., який є електриком.
За інформацією Учасника закупівлі (лист-пояснення додається) цей працівник випадково був залучений до списку (або, скоріше, не вилучений зі стандартного списку), сформованого для завантаження в тендерних закупівлях, Саме тому Учасник і не завантажив копії цивільно-правової угоди з ним.
Аргументи, що цього працівника не повинно бути у списку, були для тендерного комітету переконливими, оскільки для проведення робіт із блискавкозахисту Учасником закупівлі залучений супідрядник ФОП “Катеринич Віктор Михайлович“, який має відповідну ліцензію. Всі необхідні документи на вищезазначеного супідрядника завантажені.
Тендерним комітетом при прийнятті рішення ця помилка із занесенням до списку працівника Чамор С.І. була віднесена до розряду формальних.
Тому і прийнято рішення про визначення його переможцем.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 09:53:51

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Комарове Маневицького району Волинської області“ (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-03-007295-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Західбудмонтаж» оскільки, в складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність за І півріччя 2020 року, тоді як відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік? Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-08 08:54:43

Відповідь на запит про надання пояснення від 2020-10-07 09:53:51

Щодо правомірності визнання ТОВ «Західбудмонтаж» (далі також – Учасник) переможцем процедури закупівлі (переможцем надано фінансову звітність за І півріччя 2020 року):
У відповідності до частин першої і другої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому».
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації «замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Копія документу щодо фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
-балансу підприємства учасника (Форма №1);
-звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
-звіту про рух грошових коштів (Форма №3), або пояснення з обґрунтуванням підстав його ненадання;
-декларація (для фізичних осіб)».
Звертаємо увагу, що у Тендерній документації Замовник не визначав зобов’язання учасників надати у складі тендерної пропозиції саме річну фінансову звітність. Якби у Замовника буда потреба в отриманні виключно річної фінансової звітності, тоді вимога була б оформлена саме таким чином. Але Замовник розуміє, що чинне законодавство допускає надання фінансової звітності з більш актуальними даними 2020 року (якщо у певних суб’єктів господарювання останнім звітним періодом вважається не 2019 рік).
Так, із положень ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон № 996-XIV) випливає, що останнім звітнім періодом може бути: календарний рік, перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців або інший період, визначений обліковою політикою підприємства. При цьому у тексті Закону № 996-XIV та у затверджених Формах №1-м та №2-м для підкреслення «календарний рік» у якості фінансового звітного періоду постійно використовується така термінологія: «звітній рік» або «період попереднього року» або «річна фінансова звітність».
Відповідно, Учасники Процедури закупівлі мали (мають) право визначити у обліковій політиці, що звітним періодом є півроку. Якщо для підприємства Учасника звітним періодом є півроку, Учасник склав і подав до органу статистики звітність за перше півріччя 2020 року, тоді за умовами закупівлі Учасник мав надати фінансову звітність не за 2019 рік (річну), а за перше півріччя 2020 року, враховуючи, що закінчення строку подання тендерних пропозицій припадало на 18 вересня 2020 року.
Таким чином, Учасник (у межах вимог тендерної документації, розробленої Замовником і до змісту якої від органів державного фінансового контролю претензій та зауважень не висувалось) на власний розсуд визначив, які саме він надасть документи у якості підтвердження останнього звітного періоду. У якості таких документів було подано фінансову звітність малого підприємства у складі Балансу на 30 червня 2020 р. і Звіту про фінансові результати за І Півріччя 2020 р. Крім того, Учасником надано Довідку, в якій зазначено, що Звіт про рух грошових коштів (Форма №3) Учасник не подає до органів статистики. У свою чергу, Замовник розглянув надану Учасником фінансову звітність, встановив відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», передбаченого п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону.
Разом з тим, відхилення Учасника з наведених у питанні органу державного фінансового контролю причин (якби таке відхилення сталося), на думку Замовника, свідчило б про необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції, дискримінацію Учасника, що призвело б до порушення статей 3, 29, 31 Закону.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник вважає, що ним не допущено жодних порушень під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, під час встановлення відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.

З повагою, голова тендерного комітету
відділу освіти, культури, молоді та спорту
Маневицької районної державної адміністрації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо, що членами тендерного комітету було грунтовно вивчено та проаналізовано висновки проведено моніторингу закупівлі. В підсумку було прийнято рішення щодо відміни попереднього рішення тендерного комітету про визначення Учасника ТОВ “Західатомбудмонтаж“ переможцем (протокол № 42/1 від 27.10.2020 р.) та рішення щодо дискваліфікації цього Учасника ((протокол № 42/2 від 27.10.2020 р.). Вищезазначені документи завантажені.

2020-10-27 12:39:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж 1 977 724,80
UAH з ПДВ
1 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 2 039 315,70
UAH з ПДВ
1 675 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 2 145 901,45
UAH з ПДВ
1 676 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" 2 150 992,03
UAH з ПДВ
1 676 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" 2 216 067,60
UAH з ПДВ
1 697 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 1 996 488,19
UAH з ПДВ
1 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Стир-Агробуд" 2 326 587,10
UAH з ПДВ
1 699 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" 2 160 000,00
UAH з ПДВ
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:12
Цінова пропозиція
02 жовтня 2020 17:12
Відсутність підстав ст.17
02 жовтня 2020 17:12
Відсутність підстав ст.17
02 жовтня 2020 17:12
Відсутність підстав ст.17
02 жовтня 2020 17:12
Відсутність підстав ст.17
02 жовтня 2020 17:12
Довідка про корупцію ТОВ
02 жовтня 2020 17:12
Про не банкрутство
02 жовтня 2020 17:12
ліцензія
02 жовтня 2020 17:12
Повноваження директора
11 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:57
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 13:57
Фінансова звітність.pdf
11 вересня 2020 13:57
Повноваження директора.rar
11 вересня 2020 13:57
Которисна документація.rar
11 вересня 2020 13:57
Листи_довідки.rar
11 вересня 2020 13:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:51
довідка платника ПДВ.PDF
18 вересня 2020 13:51
фінзвітність.PDF
18 вересня 2020 13:51
довідка платника ПДВ.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
ліцензія _оригінал_.PDF
18 вересня 2020 13:51
19 Проект договору.pdf
18 вересня 2020 13:51
технічні паспорти.pdf
18 вересня 2020 13:51
локальний кошторис 2-1-2.pdf
18 вересня 2020 13:51
072500041255327S011001210000001032020.pdf
18 вересня 2020 13:51
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
виписка ЄДР.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
технічні паспорти.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
протокол до статуту.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
опис документів.PDF
18 вересня 2020 13:51
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
1 Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 13:51
фінзвітність.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
виписка ЄДР.PDF
18 вересня 2020 13:51
072500041255327S011001210000001032020.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
17 згода на звернення.pdf
18 вересня 2020 13:51
протокол до статуту.PDF
18 вересня 2020 13:51
17 згода на звернення.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
сканкопія статуту.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
19 Проект договору.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
локальний кошторис 2-1-1.pdf
18 вересня 2020 13:51
опис документів.PDF.p7s
18 вересня 2020 13:51
витяг ЄДР.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
пояснювальна записка.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:51
сканкопія статуту.PDF
18 вересня 2020 13:51
договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 13:51
витяг ЄДР.pdf
18 вересня 2020 13:51
пояснювальна записка.pdf
18 вересня 2020 13:51
договірна ціна.pdf.p7s

Публічні документи

06 листопада 2020 19:04
Електронний підпис
06 листопада 2020 19:02
8. Кошторис.pdf
06 листопада 2020 17:02
0. Реєстр документів.pdf
29 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:27
0. Реєстр документів.pdf
18 вересня 2020 12:27
46. Проект договору.pdf
18 вересня 2020 12:27
43. Кошторис.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:12
Довідка п.13ч.1ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:12
Повноваження директора.pdf
18 вересня 2020 14:12
Виписка з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 14:12
Д3 4S1499201 Квитанція _2.pdf
18 вересня 2020 14:12
Довідка ч.2ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:12
розр маш-год.pdf
18 вересня 2020 14:12
Опис документів.pdf
18 вересня 2020 14:12
Довідка п.12ч.1ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:12
поясн записка.pdf
18 вересня 2020 14:12
Договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 14:12
Відомості про учасника.pdf
18 вересня 2020 14:12
Довідка про субпідряд.pdf
18 вересня 2020 14:12
Копія Дозволу держпраці.pdf
18 вересня 2020 14:12
Договір оренди МП Шлях.pdf
18 вересня 2020 14:12
Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:12
розр ЗВВ.pdf
18 вересня 2020 14:12
розрах до дог ціни.pdf
18 вересня 2020 14:12
Статут новий.pdf
18 вересня 2020 14:12
Д1 Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 14:12
Копії ліцензії.pdf
18 вересня 2020 14:12
Копія паспорту Ядощук.pdf
18 вересня 2020 14:12
досвід.rar
18 вересня 2020 14:12
Д3 4J1499102 Квитанція _1.pdf
18 вересня 2020 14:12
Довідка ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:12
Витяг ПДВ Україна.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:57
Лист ціна.pdf
18 вересня 2020 15:57
Технічні вимоги.pdf
18 вересня 2020 15:57
Стаття 17 Закону.pdf
18 вересня 2020 15:57
Пояснення щодо ліцензії.pdf
18 вересня 2020 15:57
Зведений кошторис.pdf
18 вересня 2020 15:56
Договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 15:56
Графік робіт.pdf
18 вересня 2020 15:56
Фінзвітність.pdf
18 вересня 2020 15:56
Досвід 1 (з оригіналів).pdf
18 вересня 2020 15:56
Досвід 3 (з оригіналів).pdf
18 вересня 2020 15:56
Кошторис.rar
18 вересня 2020 15:56
Охорона праці.pdf
18 вересня 2020 15:56
Паспортні дані.pdf
18 вересня 2020 15:56
Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 15:56
Витяг з ПДВ.pdf
18 вересня 2020 15:55
Статут.pdf
18 вересня 2020 15:55
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 15:55
Пояснення.pdf
18 вересня 2020 15:55
Згода_ довіреність.pdf
18 вересня 2020 15:55
Завірена Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 15:55
Довідка про досвід.pdf
18 вересня 2020 15:55
Довідка працівників.pdf
18 вересня 2020 15:55
Довідка з банку рахунок.pdf
18 вересня 2020 15:55
Довідка відомості.pdf
18 вересня 2020 15:55
Щодо персональних даних.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:10
копія паспорта.pdf
18 вересня 2020 15:10
РІШЕННЯ..pdf
18 вересня 2020 15:10
цінова пропозиція..pdf
18 вересня 2020 15:10
ліцензія Алерт ком.jpg
18 вересня 2020 15:10
локальний 2-1-1.pdf
18 вересня 2020 15:10
ліцензія держ служби.pdf
18 вересня 2020 15:10
відомості 2-1-1.pdf
18 вересня 2020 15:10
локальний 2-1-2.pdf
18 вересня 2020 15:10
відомості 2-1-2.pdf
18 вересня 2020 15:10
договірна ціна.pdf
18 вересня 2020 15:09
Статут.pdf
18 вересня 2020 15:09
Проект договору..pdf
18 вересня 2020 15:09
довідка про рахунок.pdf
18 вересня 2020 15:09
Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 15:09
Виписка.pdf
18 вересня 2020 15:09
накази на прийняття.pdf
18 вересня 2020 15:09
сальдова відомість.pdf
18 вересня 2020 15:09
Лист відгук на договір.pdf
18 вересня 2020 15:09
акт до договору 71.pdf
18 вересня 2020 15:09
договір № 71.pdf
18 вересня 2020 15:09
довідка про обладнання..pdf
18 вересня 2020 15:09
довідка про робітників.pdf
18 вересня 2020 15:09
довідка про досвід..pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:15
статут.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідкаАБ з ЄДРПО.PDF
17 вересня 2020 18:15
накази 1.PDF
17 вересня 2020 18:15
дозвіл1.pdf
17 вересня 2020 18:15
накази2.PDF
17 вересня 2020 18:15
58003146_протокол засідання.PDF
17 вересня 2020 18:15
договір оренди КАТОК.PDF
17 вересня 2020 18:15
58003150_Дозвіл.PDF
17 вересня 2020 18:15
наказ.PDF
17 вересня 2020 18:15
паспорт_1 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
17 вересня 2020 18:15
ВАША_БЕЗПЕКА_НАКАЗ.pdf
17 вересня 2020 18:15
паспорт_2 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
17 вересня 2020 18:15
довідка ВАША БЕЗПЕКА.pdf
17 вересня 2020 18:15
ВАША_БЕЗПЕКА_ПРОТОКОЛ.pdf
17 вересня 2020 18:15
Лист-згода ВАША БЕЗПЕКА.pdf
17 вересня 2020 18:15
iнд_код ВАША БЕЗПЕКА.pdf
17 вересня 2020 18:15
лист-відгук ЛЮБЕШІВ.pdf
17 вересня 2020 18:15
Відгук верхи.PDF
17 вересня 2020 18:15
КБ3 Любешів 2019.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка працівники.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка МТБ.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка п.12.PDF
17 вересня 2020 18:15
інформація про предмет.PDF
17 вересня 2020 18:15
повноваження комарове.PDF
17 вересня 2020 18:15
договіір та додатки.PDF
17 вересня 2020 18:15
пропозиція.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка ч.2 ст 17.PDF
17 вересня 2020 18:15
відомості про учасника.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка ч.5.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка п.6.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка п.13.PDF
17 вересня 2020 18:15
довідка про несудимість.PDF
17 вересня 2020 18:15
розрахунок.PDF
17 вересня 2020 18:15
зар плат екс.PDF
17 вересня 2020 18:15
розрахування вартості.PDF
17 вересня 2020 18:15
локальний.PDF
17 вересня 2020 18:15
договірна ціна.PDF
17 вересня 2020 18:15
підсумкова покрівля.PDF
17 вересня 2020 18:15
контрольні ціни.PDF
17 вересня 2020 18:15
загальновир.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західатомбудмонтаж

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"

ТзОВ "Стир-Агробуд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
Рішення скасоване 1 675 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:17
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
Відхилено 1 675 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 1 675 999,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 12:43
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Переможець 1 676 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
1 676 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:32
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:28
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 18:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 18:31
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:26
Договір укладений
11 листопада 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі“ та за взаємною згодою Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 5.1 Договору про закупівлю №723 від 11.11.2020 р. в наступній редакції: 5.1. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі 30% від вартості робіт протягом 5 календарних днів…(далі по тексту див. у завантаженому файлі “Додаткова угода 2“) 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору №723 від 11.11.2020 р. 4. З усіх інших питань, що не передбачені цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору №723 від 11.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 723
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали на підставі ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі“ додаткову угоду до Договору №723 від 11.11.2020 р. про наступне: 1. За взаємною згодою сторін домовились викласти пункт 6.2 Договору в наступній редакції: “6.2. Завершення робіт – не пізніше 31.12.2021 року за умови повного фінансування та оплати виконання робіт у розмірах, передбачених п. 4.1. цього договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені Замовником. … 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної зі сторін.
Номер договору про закупівлю: 723
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, та частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України « Про публічні закупівлі», частина 4 до Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року та за взаємною згодою, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 4.1 Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року, та викласти його в редакції: - зменшити суму Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року на 573 479,00 грн. (п’ятсот сімдесят три тисячі чотириста сімдесят дев’ять гривень 00коп.) 2. Загальна сума Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року становить 1 102 521,00грн.(один мільйон сто дві тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 00коп) 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 723 від 11.11. 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін 5 . Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 723
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 418 501,20
UAH (в тому числі ПДВ 69 750,20 UAH)