Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
136 200 000,00 UAH
UA-2020-09-03-005348-a f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:36
Очікувана вартість: 136 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 818 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 680000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) ПРИМІТКИ: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації). Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Учасник в своїй пропозиції може передбачити застосування попередньої оплати. Авансовий платіж не може перевищувати 30% від цінової пропозиції учасника, що становить не більш 40 860 000,00 грн без ПДВ. Інформація щодо попередньої оплати та оплати за договором викладена в Умовах розрахунків п.2 «Інша інформація» розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» та в розділі 2 «Вартість робіт та порядок розрахунків», розділі 9 «Відповідальність сторін» Додатку 3 до ТД «Проект договору» Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 99%
умови оплати: 1%
Учасник не вимагає аванс: 1%
Учасник вимагає на будь-яких умовах аванс: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вибору процедури проведення закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2020 14:00
Дата відповіді: 07 вересня 2020 16:39
Просимо надання розяснення, чому даний тендер обявлений по процедурі "відкриті торги", а не по процедурі "відкриті торги з публікацією англійською мовою" і чому було усунуто етап пре-кваліфікації учасників?
Відповідь: Відповідно до п.3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов'язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: … для робіт - 5150 тисячам євро».
Очікувана вартість закупівлі вказаної роботи складає суму 163, 44 млн. грн. з ПДВ, що становить суму, еквівалентну 4 993,6 млн. євро за курсом НБУ станом на 04.09.2020 року.
про підтвердження досвіду
Дата подання: 21 вересня 2020 08:26
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:21
Відповідно до вимоги п. 5.2.4. про підтвердження досвіду необхідно вказати конкретних фахівців, які брали участь у проведенні капітальних ремонтів, що вказуються в референції. Просимо Вас пояснити, чи повинні зазначені фахівці на момент проведення конкурсу перебувати в офіційних робочих відносинах з підприємством, яке декларує такий досвід.
Відповідь: Фахівці, які брали участь у проведенні капітальних ремонтів з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000 (або еквіваленту) повинні перебувати в офіційних робочих відносинах з підприємством, яке декларує такий досвід.
Про досвід
Дата подання: 21 вересня 2020 08:36
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:22
Відповідно до вимоги п. 5.2.4. про підтвердження досвіду виконання капітального ремонту ротора ТГ ТВВ-1000 (або еквівалент), з метою забезпечення ефективної конкуренції та розширення кола можливих учасників, просимо підтвердити, що виконання капітального ремонту ротора турбогенератора ТВВ-800 є еквівалентом зазначених вище вимоги, враховуючи, що обидва турбогенератора мають ідентичну конструкцію і технологія проведення капітального ремонту їх роторів практично не відрізняється. Також просимо підтвердити, що еквівалентом вважається і ремонту ротора турбогенератора ТВВ-800 з підвищенням потужності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ротор турбогенератора ТВВ-1000 та ротор турбогенератора ТВВ-800 не є еквівалентними через відмінність конструкції та значних відмінностей габаритних та вагових характеристик. Також ротор турбогенератора ТВВ-1000 та ротор турбогенератора ТВВ-800 мають відмінності по технології виконання робіт та критеріям оцінки стану основних вузлів та деталей. Таким чином, досвід виконання капітального ремонту ротора турбогенератора ТВВ-800 не є еквівалентом досвіду виконання капітального ремонту ротора турбогенератора ТВВ-1000.
Вимога п. 5.2.4. ТД
Дата подання: 21 вересня 2020 08:42
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:22
Просимо пояснити, чи достатньо для компанії (Учасника або субпідрядника) показати свій власний досвід замість досвіду конкретних працівників.
Відповідь: Учасник повинен підтвердити наявність досвіду з капітального ремонту з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000 (або еквіваленту) у працівників з додаванням листа (ів) відгуків від підприємств-замовників аналогічних робіт (послуг).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
BKS FINANCE BALTIC OÜ 133 680 000,00
UAH
130 999 000,00
UAH
1 130 999 000 Документи
EthosEnergy Poland S.A. 134 842 763,00
UAH
131 000 000,00
UAH
1 131 000 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" 135 986 720,00
UAH
133 500 000,00
UAH
1 133 500 000 Документи
JSC Svertas Group 136 172 615,80
UAH
135 354 615,80
UAH
1 135 354 615.80 Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 11:13
Устав БКС.pdf
02 листопада 2020 11:13
Повноваження Ковальовой.pdf
02 листопада 2020 11:13
Довідка переможця ст 17 ЗУ.pdf
02 листопада 2020 11:13
BKS выписка о собственнике.pdf
30 вересня 2020 12:44
РШ ВГЦ до 15.05.2023..pdf
30 вересня 2020 12:44
Ізоляція класу F.pdf
30 вересня 2020 12:44
РАЕС контактні та НКБ 269.pdf
30 вересня 2020 12:44
Наказ на директора.pdf
30 вересня 2020 12:44
Лист_21-17№2016_18.05.2020`_PS.pdf
30 вересня 2020 12:44
Лист_21-17№578_12.02.2020.tif
30 вересня 2020 12:44
А20-215 Довідка про мтб.pdf
30 вересня 2020 12:44
25.3 Рахунок на оплату.pdf
30 вересня 2020 12:44
19. BKS Finance Baltic без печатки.pdf
30 вересня 2020 12:44
17.2 Відгук 0133-20 від 21.05.2020.PDF
30 вересня 2020 12:44
17.1 Відгук 0134-20 від 21.05.2020.PDF
30 вересня 2020 12:44
4.2 BKS UBO notary certified.pdf
30 вересня 2020 12:44
4.1 BKS выписка notary certified.pdf
30 вересня 2020 12:44
4. Устав БКС.pdf
30 вересня 2020 12:44
2. Довідка по 17 ст Закона.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:39
Письмо справка - НДС.pdf
30 вересня 2020 17:39
Письмо о участий в торге.pdf
30 вересня 2020 17:39
Запрет корупции.pdf
30 вересня 2020 17:39
Довідка 5.2.3. ТД.pdf
30 вересня 2020 17:39
Довідка 5.2.2. ТД.pdf
30 вересня 2020 17:39
Акционеры EthosEnergy.pdf
30 вересня 2020 17:39
Guarantee_20-1GR0064.zip

Публічні документи

30 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:20
Страхова гарантія 1072109.pdf
30 вересня 2020 12:20
8. Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 12:20
34. Платіжне доручення.pdf
30 вересня 2020 12:20
32. Листи відгуки.pdf
30 вересня 2020 12:20
29. Довідка про медогляд.pdf
30 вересня 2020 12:20
24.Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
30 вересня 2020 12:20
23.Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
30 вересня 2020 12:20
22.Дозвіл на роботи.pdf
30 вересня 2020 12:20
21.Дозвіл на обладнання.pdf
30 вересня 2020 12:20
20.Дозвіл на викиди.pdf
30 вересня 2020 12:20
11. ПротокТОВ_№12 от 15.09.2020.pdf
30 вересня 2020 12:20
1. Лист-заявка.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 22:02
24 персонал.pdf
30 вересня 2020 22:02
21 про отримання допуску.pdf
30 вересня 2020 22:02
14 гарантійний термін.pdf
30 вересня 2020 22:02
оплата за гарантію.pdf
30 вересня 2020 22:01
17 про субпідрядника.pdf
30 вересня 2020 22:01
15 вхідний контроль.pdf
30 вересня 2020 22:01
24 ISO 9001 14001 45001.pdf
30 вересня 2020 22:01
1 щодо ЕЦП.pdf
30 вересня 2020 22:01
9 про надання кошторису.pdf
30 вересня 2020 22:01
5 декларацiя ст 17.pdf
30 вересня 2020 22:01
2 заява на участь.pdf

Конфіденційні документи

30 вересня 2020 22:02
24 підтвердження з персоналу конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі міститься комерційна таємниця

30 вересня 2020 22:02
ВЭИ Электроизоляция - документи.pdf

Обґрунтування конфіденційності

у виписці про акціонерів вказана особиста інформація

30 вересня 2020 22:01
4 виписка по акціонерам-переклад -конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі вказана особиста інформація

30 вересня 2020 22:01
7 Протокол призначення директора-конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі вказана особиста інформація

30 вересня 2020 22:01
4 виписка по акціонерам-конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі вказана особиста інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

BKS FINANCE BALTIC OÜ

EthosEnergy Poland S.A.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ"

JSC Svertas Group

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
BKS FINANCE BALTIC OÜ
#14269013
Переможець 130 999 000,00
UAH
29 жовтня 2020 16:15

Документи

29 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:12
п. 1.1 від 08.10.2020.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
BKS FINANCE BALTIC OÜ
#14269013
130 999 000,00
UAH
Документи

Документи

29 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:12
п. 1.1 від 08.10.2020.doc

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:09
Кінець періоду оскарження: 30 листопада 2020 00:00
Дата скасування відміни: 17 грудня 2020 08:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи неможливість виконання умов попередньої оплати (авансування) визначених у Запиті та проекті договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, що у свою чергу унеможливлює початок виконання робіт у листопаді 2020, з урахуванням відсутності можливості внесення відповідних змін до умов тендерної документації та умов проекту договору, а також зважаючи на складну ситуацію на ринку електричної енергії, зокрема у зв’язку зі зниженням рівня виробництва, попиту та оплати електричної енергії, безпрецедентного зростання заборгованості за фактично відпущену електроенергію у поточному році, що призводить у певних випадках до неспроможності Компанії вчасно та в повній мірі здійснювати розрахунки за зобов’язаннями перед Контрагентами за укладеними договорами, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі вимог п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 відмінити відкриті торги на Закупівлю
Документи:
19 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:08
Витяг п.3.4 від 19.11.2020 .doc
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-09-03-005348-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: BKS FINANCE BALTIC OÜ, Код ЄДРПОУ:14269013
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-005348-a, ID f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f.
СКАРГАНА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ I. ВИКЛАД ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН 03 вересня 2020 року, ВП ЗАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом", на веб-сайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-03-005348-a розміщено оголошення про заплановану закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)» очікувана вартість закупівлі 136 200 000 (сто тридцять шість мільйонів двісті тисяч) гривень без ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-005348-a, ID f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f. BKS Finance Baltic OÜ виявило бажання взяти участь у відповідній публічній закупівлі та згідно тендерній документації, яка розміщена за вказаним вище посиланням, подало тендерну пропозицію. 29 жовтня 2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції BKS Finance Baltic OÜ Замовником встановлено, що пропозиція учасника відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією на закупівлю, є найбільш економічно вигідною та затверджено рішення про визнання BKS Finance Baltic OÜ переможцем процедури закупівлі (копія протоколу додається). 29 жовтня 2020 року, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з BKS Finance Baltic OÜ, про що, було опубліковано повідомлення в електронній системі закупівлі (засвідчена копія повідомлення додається). 19 листопада 2020 року, Замовником прийнято рішення про відміну тендеру (копія витягу з протоколу засідання тендерного комітету додається). Згідно витягу з протоколу засідання тендерного комітету від 19 листопада 2020 року, підставою відміни тендеру Замовником зазначено наступне: «враховуючи неможливість виконання умов попередньої оплати (авансування) визначених у Запиті та проекті договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, що у свою чергу унеможливлює початок виконання робіт у листопаді 2020, з урахуванням відсутності можливості внесення відповідних змін до умов тендерної документації та умов проекту договору, а також зважаючи на складну ситуацію на ринку електричної енергії, зокрема у зв’язку зі зниженням рівня виробництва, попиту та оплати електричної енергії, безпрецедентного зростання заборгованості за фактично відпущену електроенергію у поточному році, що призводить у певних випадках до неспроможності Компанії вчасно та в повній мірі здійснювати розрахунки за зобов’язаннями перед Контрагентами за укладеними договорами, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі вимог п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 відмінити відкриті торги на Закупівлю». Вважаю, рішення Засновника про відміну тендеру є таким, що суперечить діючому законодавству, а тому підлягає скасуванню з огляду на наступне. II. ДОВОДИ ПРО НЕМОЖЛИВІСТЬ ВІДМІНИТИ ТЕНДЕР ПІСЛЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР За приписами частини 3 статті 181 Господарського кодексу України, статті 638, частини 1 статті 640, частин 1, 2 статті 641, частин 1, 2 статті 642 Цивільного кодексу України, оприлюднення Замовником оголошення процедури закупівель щодо закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених учасником у такій тендерній пропозиції. Тому, визначення Замовником переможця процедури закупівлі – BKS Finance Baltic OÜ, та направлення йому повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції учасника, викладеній в тендерній пропозиції. Такі дії сторін свідчать про визначення сторонами умов договору (в тому числі істотних) про закупівлю та обов’язок Замовника укласти відповідний договір. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Формулювання «Замовник укладає» свідчить про те, що дана норма покладає обов’язок, а не право, і саме на Замовника укласти договір з переможцем торгів, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами. Таким чином, з моменту встановлення відповідності пропозиції BKS Finance Baltic OÜ вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з моменту визначення переможця торгів, процедуру закупівлі відмінити неможливо, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право Замовника відмінити процедуру закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції такого учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна правова позиція викладена в Постанові Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 03 квітня 2018 року у справі № 910/5798/17. III. ДОВОДИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМІНИ ТЕНДЕРУ Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю (рішення Замовника від 19 листопада 2020 року, дата оприлюднення – 19 листопада 2020 року). Юридична підстава прийняття рішення про відміну тендеру – пункт 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Фактична підстава прийняття рішення (обґрунтування) прийняття рішення про відміну тендеру – неможливість виконання умов попередньої оплати (авансування). Звертаю увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на те, що неможливість виконання попередньої оплати (авансування) не утворює підставу для відміни тендеру, передбаченої пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», що обґрунтовується наступним. Так, відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Згідно Академічного тлумачного словника української мови (1970-1980), «порушувати» - це робити що-небудь всупереч наказові, закону і т. ін. Таким чином, фактичними обставинами для відміни тендеру на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» є: 1. наявність саме порушень законодавства у сфері публічних закупівель –конкретних норм права, які регламентують здійснення публічних закупівель; 2. неможливість усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, в рішення про відміну тендеру: 1. Замовник не вказав, які саме норми законодавства у сфері публічних закупівель порушено та який саме суб’єкт процедури публічних закупівель таке порушення допустив; 2. всупереч Замовник пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» не навів опис порушень конкретних норм законодавства у сфері публічних закупівель. При цьому, доводи Замовника про неможливість авансування робіт: - не є порушенням в сфері публічних закупівель; - не підтверджені жодним доказом. Слід додати, що скорочення видатків на здійснення закупівлі є підставою для визнання тендеру таким, що не відбувся (п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»), однак, Замовник таке рішення не прийняв, окрім того, як обґрунтовано вище, і таке рішення замовник має право прийняти виключно до прийняття рішення про визначення переможця тендеру. IV. ДОВОДИ В ОБГРУНТУВАННЯ ВИМОГИ ПРО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ УКЛАСТИ ДОГОВІР Звертаю увагу Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, що між Суб’єктом оскарження та Замовником починаючи з 05 листопада 2020 року відбувались перемовини пов’язані з підписанням договору про закупівлю, зокрема: 05 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ листом з вих. № 1-0511/2020 звернулось до Замовника з проханням оформити пропуска для персоналу BKS Finance Baltic OÜ та персоналу його субпідрядників для участі в установчій нараді яка відбудеться у ВП ЗАЕС з приводу укладення договору про закупівлю (копія додається). 06 листопада 2020 року Замовник листом з вих. № 75-40/24051 просив надати проект договору з додатками, а також кошторис або інший документ, що містить інформацію про порядок формування і складові договірної ціни (копія додається). 06 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ листом з вих. № 1-0611/2020 в доповнення до надісланого листа від 05 листопада 2020 року з вих. № 1-0511/2020 направлено додаткову інформацію з проханням оформити (копія додається). 16 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ у відповідь на лист з вих. № 75-40/24051 від 06 листопада 2020 року повідомлено Замовника, що листом № 1-0111/2020 від 10 листопада 2020 року Суб’єкт оскарження надіслав Замовнику проект договору закупівлі з додатками для розгляду та його укладання та додатково направлено плановий кошторис вартості на виконання робіт (копія додається). 10 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ листом з вих. № 1-1011/2020 повідомило Замовника, що розглянувши отриманий проект договору в редакції Замовника, повідомило, (копія долається). 11 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ у відповідь на отриманий від Замовника проект договору закупівлі направлено Замовнику лист з вих № 1-1111/2020, яким повідомлено про готовність підписання договору в редакції Суб’єкта оскарження та надано проект договору закупівлі з додатками в новій редакції (копія додається). 17 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ листом з вих. № 2-1711/2020 повідомлено Замовника, що на виконання умов пункту 6 розділу 6 документації конкурсних торгів на закупівлю робіт, направлено забезпечення виконання договору у формі договору (страхового сертифікату) страхування відповідальності перед третіми особами, укладеного з страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», а саме ПрАТ «Європейський страховий альянс» (копія додається). 18 листопада 2020 року BKS Finance Baltic OÜ листом з вих. № 1-1811/2020 направлено вимогу про продовження терміну укладання договору до 60 днів в зв’язку із спливом 20 денного строку (копія додається). Як вбачається з вищезазначеного, Суб’єкт оскарження - BKS Finance Baltic OÜ вчинив всі залежні від нього дії направлені на укладення договору, в тому числі, направив на адресу Замовника узгоджену редакцію договору, умови якого, не відрізнялись від змісту тендерної пропозиції BKS Finance Baltic OÜ, який був підписаний уповноваженою на те особою. Однак, Замовник всупереч статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю НЕ ПІДПИСАВ та в останній день 20 денного строку (19.11.2020) встановленого законом на укладення договору про закупівлю, прийняв незаконне, безпідставне рішення про відміну тендеру. Враховуючи вищезазначене, беручи до уваги правову позицію викладену в Постанові Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 03 квітня 2018 року у справі № 910/5798/17, вважаю за необхідне, зобов’язати Замовника укласти договір про закупівлю з BKS Finance Baltic OÜ, як акцептованим переможцем процедури закупівлі. ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-005348-a, ID f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-005348-a, ID f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f. 4. Зобов’язати Замовника укласти договір про закупівлю з акцептованим переможцем публічної закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з повною перемоткою обмотки ротора турбогенератора ТВВ-1000-4УЗ зав.№17537 енергоблока №3 (код ДК 021:2015- 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-005348-a, ID f4cb342dfe244286b1a0061b2940f25f BKS Finance Baltic OÜ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-09-03-005348-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: BKS FINANCE BALTIC OÜ, Код ЄДРПОУ:14269013
Дата подання: 29 листопада 2020 09:33
Скарга на рішення замовника про відміну тендеру
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 19:48
рішення від 02.12.2020 № 22284 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:48
рішення від 10.12.2020 № 22876.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22876-р/пк-пз від 10.12.2020; 2) на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22876-р/пк-пз від 10.12.2020, скасувати рішення про відміну Закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-09-03-005348-a;
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 08:52

Документи подані скаржником

29 листопада 2020 09:28
Скарга.pdf
29 листопада 2020 09:28
UA-2020-09-03-005348-a-active-awards.pdf
29 листопада 2020 09:28
Постанова ВС від 03.04.2018.pdf
29 листопада 2020 09:29
Витяг п.3.4 від 19.11.2020 .doc

Документи подані замовником

07 грудня 2020 17:15
Довіреність Скок А.О..pdf
17 грудня 2020 08:52
Витяг п.2.4 від 16.12.2020.doc
Виконано
Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 09:36
Кінець періоду оскарження: 28 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 28 грудня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – Закон): «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється». Враховуючи день прийняття рішення про намір укласти договір – 29.10.2020, кінцевий строк укладання договору з BKS FINANCE BALTIC OÜ сплинув 18.11.2020, при цьому, обґрунтована необхідність для продовження строку укладання договору до 60 днів у замовника відсутня, перебіг строку для укладання договору про закупівлю не призупинявся. Таким чином, порушення вимог ч.6 ст.33 Закону неможливо усунути. Згідно з ч.4 ст.41 Закону: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Згідно з умовами тендерної документації на Закупівлю, строк початку виконання робіт становить – листопад 2020 року. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції BKS FINANCE BALTIC OÜ міститься лист №5-2509/2020 від 25.09.2020, яким він надав безумовну згоду з умовами проекту договору, які викладено у додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю зі строком початку виконання робіт – листопад 2020 року. Можливість внесення змін до змісту тендерної документації та тендерної пропозиції переможця торгів наразі відсутня, а укладання договору з наявними у тендерній документації та тендерній пропозиції строками виконання робіт є не можливим. Таким чином, порушення вимог ч.4 ст.41 Закону неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене, на підставі вимог п.2 ч.1 ст.32 Закону, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відмінити відкриті торги на Закупівлю.
Документи:
17 грудня 2020 09:36
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:56
Витяг п.2.4 від 16.12.2020.doc