Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного Чоботи ПВХ
Очікувана вартість
403 500,00 UAH
UA-2020-09-03-002008-a 06910bf8234d497796751477c26a8b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погрібна Яна Дмитрівна

80 (44) 249-14-35 POHRIBNA.YD@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Погрібна Яна Дмитрівна
80 (44) 249-14-35
POHRIBNA.YD@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:40
Очікувана вартість: 403 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9684 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації Інформація щодо назви номенклатурної позиції та найбільш відповідного їй коду згідно ДК 021:2015: Чоботи ПВХ,18811000-7 Водонепроникне взуття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
938 пар.
18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного Чоботи ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ПОКУПЦЕМ Акту приймання-передачі Товару та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (після підписання ПОКУПЦЕМ Акту) Рахунком. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 08:58
ТД_Чоботи_ПВХ(зі змінами від 09.09.2020).doc
09 вересня 2020 08:58
Зміни_№1_від_09.09.2020.pdf
03 вересня 2020 11:45
Титульний_лист_від_03.09.20.pdf
09 вересня 2020 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 08:58
ТД_Чоботи_ПВХ(зі змінами від 09.09.2020).doc
03 вересня 2020 11:45
ТД_Чоботи_ПВХ.doc
09 вересня 2020 08:58
Зміни_№1_від_09.09.2020.pdf
03 вересня 2020 11:45
Титульний_лист_від_03.09.20.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 вересня 2020 12:05
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:11
Шановний замовнику, чи можливе ненадання документів щодо складського приміщення, якщо виробником не є сам учасник? Щодо довідки з ДФС: чи можливе подання довідки чиною на момент її подання, оскільки важко врахувати коли органи дфс її видасть і що вона була чинною на момент розкриття, тому це є нісенітницею.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
- Замовником у тендерній документації (далі -ТД) не встановлювалась вимога щодо надання документів, підтверджуючих наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
- Пунктом 4 Розділу ІІ Додатку 2 ТД Замовником встановлено вимогу, щодо надання Документу про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів чинну на момент подання документів згідно з вимогами пункту 5 Розділу ІІІ ТД, з датою видачі не пізніше 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Уточнення
Дата подання: 03 вересня 2020 12:08
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:11
Помилково задано запитання. Перепрошуємо.
Відповідь: Замовник позбавляється можливості відповісти на запитання учасника, у зв’язку із тим, що запитання поставлено помилково.
Рік виготовлення товару
Дата подання: 04 вересня 2020 15:09
Дата відповіді: 09 вересня 2020 08:27
В Додатоку 3 до тендерної документації вказано, що Товар повинен бути виготовленим не раніше 2020 року. Виходячі з практики роботи з великими виробниками, так як продукція відвантажується зі складу виробника в порядку виробництва товарних запасів по методу FIFO (Першим Прийшло — Першим Пішло) гарантувати те, що вся продукція буде 2020 року виготовлення ризиково, бо неможливо. Виходячи з цього виникає питання про можливість гарантування поставки продукції 2019-2020 року виробництва. Прошу дати відповідь виходячи з наведених аргументів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Гарантійні зобов’язання
Дата подання: 04 вересня 2020 15:17
Дата відповіді: 09 вересня 2020 08:27
В Додатоку 3 до тендерної документації вказано, що Гарантійні зобов’язання повинні бути не менше 12 місяців з моменту поставки та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару. Засоби індивідуального захисту (Взуття безпечне), що є предметом тендерної процедури мають лабраторно підтверджений та гарантований виробником термін зберігання. Виходячи з яких нормативних документів ви вказуєте гарантійний термін на предмет торгів (Засоби індивідуального захисту (Взуття безпечне) - 12 місяців з моменту поставки та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що при складанні тендерної документації Замовником встановлені мінімальні обов’язкові вимоги щодо гарантійних строків, з урахуванням галузевих норм та терміну видачі товару, специфіки діяльності підприємства та багаторічного досвіду експлуатації продукції спеціального призначення.
Тулмачення пункту "Гарантійні зобов'язання"
Дата подання: 09 вересня 2020 11:19
Дата відповіді: 11 вересня 2020 13:36
Добрий день. Дайте роз’яснення пункту Гарантійні зобов’язання (Не менше 12 місяців з моменту поставки та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару.) Додатку 3 Тендерної документації. Що розуміється під терміном Гарантійні зобов’язання: умовна чи безумовна гарантія, гарантія в разі виявлення конструктивних або якісних недоліків, що виникли в результаті порушення (брак) в процесі виробництва, які не можливо було виявити при прийомці товару? В процесі зберігання та експлуатації користувачем можуть бути порушені умови інструкції з експлуатації, чоботи можуть бути зношені в результаті інтенсивного використання в деяких екстремальних умовах експлуатації, в разі настання випадку проколу або порізу ходового слою підошви чоботи виконають свою захисну функцію, але цілісність їх буде порушена, в разі недбалого зберігання, сушіння, миття або протирання з застосуванням агресивних речовин можуть бути порушені характеристики матеріалу взуття, в разі пошкодження цілісності взуття в результаті дій, що виникли в процесі захисту користувача від механічних або інших пошкоджень може бути пошкоджена цілісність конструкції взуття задля виконання цілей захисту або в наслідок цієї дії, тощо. В разі виникнення подій описаних вище виникає питання про доречність застосування до них терміну гарантія, так як дані події не могли бути прогнозовані виробником, ніяким чином виробник або постачальник не могли вплинути на недопущення даних подій. Поясніть, чи відносяться описані події до терміну Гарантійні зобов’язання Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання повідомляємо, що відповідно п.4 ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі продажу товарів, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві.
Замовником в Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо гарантійного зобов’язання постачальника, терміном не менше 12 місяців з дати поставки товару, на конструктивні або якісні недоліки що виникли в результаті порушення процесу виробництва, які не можливо було виявити при прийомці товару і які можуть бути виявлені протягом вказаного терміну. При цьому Замовник з метою запобігання негативних наслідків дотримується умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації, та перед початком експлуатації товару уважно ознайомлюється з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 300 160,00
UAH
276 991,40
UAH
Документи
ТОВ "ЮАСАФЕТІ" 326 939,90
UAH
278 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО" 403 340,00
UAH
354 564,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОВ ЛТД" 356 440,00
UAH
356 440,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АВ ЦЕНТР" 402 402,00
UAH
398 321,70
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:38
Перерахунок ціни.pdf
01 жовтня 2020 17:38
Ел. дов. МВС.rar
01 жовтня 2020 17:38
Ел. дов. в-ть кор. юр. ос..zip
01 жовтня 2020 17:38
Ел. дов. в-ть банкрут..pdf
01 жовтня 2020 17:38
Дов. ч. 2 ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 17:38
Дов. пр. підпису.pdf
01 жовтня 2020 17:38
Дов. обмеж. підписанта.pdf
01 жовтня 2020 17:38
Дов. в-ть ліценз..pdf
21 вересня 2020 10:27
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:21
GARANTIYA_9 684,00 UAH.ZIP
21 вересня 2020 10:21
Технічна частина.pdf
21 вересня 2020 10:21
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:06
Технічна частина.rar
18 вересня 2020 15:06
пропозиція.rar
18 вересня 2020 15:06
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

21 вересня 2020 11:40
Електронний підпис

Публічні документи

18 вересня 2020 11:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:44
Кваліфікаційна частина.pdf
18 вересня 2020 11:44
Технічна частина.pdf
18 вересня 2020 11:44
Специфікація Excel.xlsx
18 вересня 2020 11:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 12:44
Банківська гарантія.rar
18 вересня 2020 09:18
3.Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ТОВ "ЮАСАФЕТІ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОВ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АВ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
Переможець 276 991,40
UAH
28 вересня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
276 991,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:53
ДУ_№2_від_30.11.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:56
ДУ_№1_від_22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:56
01-097761-20_від_15.10.2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю."
Номер договору про закупівлю: 01-097761-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.»
Номер договору про закупівлю: 01-097761-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 332 389,68
UAH (в тому числі ПДВ 55 398,28 UAH)