Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектної документації та проходження експертизи проектної документації по об»єкту : «Капітальний ремонт, під»їзд до Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти 1-111 ступенів №2 Баштанської міської ради Баштанського району Миколаївської області»
Очікувана вартість
49 648,42 UAH
UA-2020-09-03-001924-a 777699772d854c6eaf4c247c778b8d9d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827170 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827170
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з розробки проектної документації та проходження експертизи проектної документації по об»єкту : «Капітальний ремонт, під»їзд до Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти 1-111 ступенів №2 Баштанської міської ради Баштанського району Миколаївської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування договору здійснюється залежно від фактичного фінансування з міського бюджету.Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до взятих замовником бюджетних зобов"язань, зг.п.5 ч.1 ст.46 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 вересня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:37
протокол №110.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП " ДЕЙНЕКО О.С."
#3091122580
Переможець 49 648,42
UAH
03 вересня 2020 11:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:05
дод.угода №3-93.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:25
дод.угода №2-62.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:57
дод. угода №1-43.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:41
дог.№108.pdf укладений
03 вересня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. З ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,сторони домовились про наступне: 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 4.5. Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору № 108 від 03.09.2020 року в новій редакції: «Фінансування коштів здійснюється згідно розпорядження Миколаївської обласної державної адміністрації №303-р від 29.07.2020року "Про затвердження переліку об'єктів по ремонту комунальних доріг Миколаївської області на 2020 рік та розподілу субвенції з державного бюджету» . 2. Внести зміни в Розділі 12 «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін», а саме змінити розрахунковий рахунок Замовника, вказавши вірний «р/р ЦА 728201720344211027100021536 Державна казначейська служба України».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.З ч.- 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в реквізитах Замовника, виклавши їх в новій редакції: «р/р ІІА 388201720344211027155021536 Державна казначейська служба України»
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.З ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , сторони домовились про наступне: 1. В преамбулі та Розділі 12 «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін» Договору № 108 від 03.09.2020 р. змінити підписанта зі сторони «Замовника», а саме: «міського голову Рубського Івана Васильовича замінити на міського голову Берегового Олександра Анатолійовича». 2. Викласти Додаток № 2 до Договору № 108 від 03.09.2020 р. «Календарний план робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3/93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.З ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , сторони домовились про наступне: 1. В преамбулі та Розділі 12 «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін» Договору № 108 від 03.09.2020 р. змінити підписанта зі сторони «Замовника», а саме: «міського голову Рубського Івана Васильовича замінити на міського голову Берегового Олександра Анатолійовича». 2. Викласти Додаток № 2 до Договору № 108 від 03.09.2020 р. «Календарний план робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML