Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області
Очікувана вартість
19 515 582,87 UAH
UA-2020-09-02-011893-b 38df89bf8a8a4370bdc8c3c1adcfb43c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Приватне Підприємство «АНАБУД» виконує роботи по об’єкту «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області» відповідно до вимог договору будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області» від 26.11.2018 року № 85-18 (далі – Договір) укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі: «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області» на суму 39 120 933,20 грн., відповідно до оголошення розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-18-001362-b).
07.04.2020 року отримано експертний звіт від 07.04.2020 №03-4438-20/УЕБ/В щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проектом «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області (коригування)» відповідно до якого замовником будівництва є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, автор проекту з будівництва, генеральний проектувальник – фізична особа-підприємець Козак Олександр Володимирович, який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, скориговану проектно-кошторисну документацію «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області».
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 75 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області» були виявлені в проектно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 19 515 582,87 грн.
Слід зазначити що проектом було скориговано та повністю змінено технологію оздоблення підлог і стін приміщень та МЗК, також проектом були помилково не враховані обсяги що передбачені проектом та додаткові обсяги які непередбачені проектно-кошторисною документацією або відсутні в кошторисній документації, але є необхідними для виконання, такі як:
- підшив звисів даху (аркуш 21, Стадія Р, 17.04.18-АР) - дерев'яні елементи з урахуванням протипожежної та антисептичної обробки, профнастіл, елементи кріплення, роботи з улаштування,
- опорядження елементів інтер’єру 1-го, 2-го та 3-го поверхів будівлі (аркуші 34 та 37, Стадія Р, 17.04.18-АР),
- улаштування додаткових місць сан. гігієни по осі Д на 2-му поверсі (аркуш 26, Стадія Р, 17.04.18-АР);
- влаштування дверного прорізу у блоках ФБС по осі 5 в осях В – Г на 1-му поверсі (аркуш 53, Стадія Р, 17.04.18-КЗ);
- утеплення частини з/б колон (аркуш 53, Стадія Р, 17.04.18-АР);
- утеплення з/б плит лоджій в осях В-Д (аркуш 69, Стадія Р, 17.04.18-АР);
- утеплення лоджій та ганку в осях А-Б, 5-6 (аркуш 70, Стадія Р, 17.04.18-АР);
- підключення приладів нагріву води в приміщення буфетних (2-й та 3-й поверхи);
- вентиляційні системи та обладнання, що були присутні в проекті, але повністю відсутні в кошторисній документації;
- улаштування жироуловлювачів каналізаційної системи кухні, що були присутні в проекті, але повністю відсутні в кошторисній документації,
- улаштування слухових вікон на горищі існуючої та нової будівель,
- улаштування зовнішнього утеплення будівлі 650 м2 (повний цикл) в осях 10-1 (аркуш 13, Стадія Р, 17.04.18-АР) ,
- демонтаж бетонного майданчика (у вісях А-Г) - 10 м3,
- вивіз сміття, будівельних відходів (в т.ч. бой бетону) та ґрунту - 1 200 т,
- утеплення стелі підвального поверху - 686,9 м2,
- гідроізоляція та вирівнювання стін ФБС підвального поверху - 515,5 м2,
- гідроізоляція цегляних стін підвального поверху - 196,3 м2,
- гідроізоляція підлог підвального поверху (додаткова) - 686,9 м2,
- гідроізоляція стін туалетних приміщень - 583,4 м2,
- додаткові теплі підлоги І-го та ІІ-го поверхів - 283,2 м2,
- збільшення потужності ІТП, пов'язане з улаштуванням додаткових теплих підлог,
- 1892 погонних метри переліку силових кабелів та робіт з їх улаштування, відсутні міжповерхові технологічні отвори,
- заміна трансформаторів в ТП (погодження Київобленерго),
- меблі та інвентар груп (включно з пристроями підігріву води для водопостачання, обладнанням буфетних у групах, ігрових, коморах, тощо) присутні в проекті, але повністю відсутні в кошторисній документації,
- вертикальне планування - присутнє в проекті, але повністю відсутнє в кошторисній документації,
- тротуари і майданчики – присутні в проекті, але повністю відсутні в кошторисній документації,
- озеленення – присутнє в проекті, але повністю відсутнє в кошторисній документації,
- МАФи - присутні в проекті, але повністю відсутні в кошторисній документації,
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт від 07.04.2020 №03-4438-20/УЕБ/В Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-а в м. Вишгород Київської області (коригування)».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 19:34
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Богдана Хмельницького, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

02 вересня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «АНАБУД»
#315643678
Переможець 19 515 582,87
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 19:34

Документи

02 вересня 2020 19:34
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:34
ПЗТК №813 від 02.09.2020.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 19:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «АНАБУД»
#315643678
19 515 582,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 19:34
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:34
ПЗТК №813 від 02.09.2020.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 13:52
Додаткова угода від 06.07.2021 №4_ 85-18_20.PDF зміни до договору
06 липня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:38
Додаткова угода № 3 від 15.03.2021_ до договору № 85-18_20.PDF зміни до договору
15 березня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:27
Додаткова угода №2 від 28.12.2020_85-18_20.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:11
Додаткова угода № 2 від 28.12.2020_ №85-18_20.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 10:52
Додаткова угода № 1 від 21.09.2020..PDF зміни до договору
24 вересня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 13:42
Додаткова угода № 1 від 21.09.2020.PDF зміни до договору
22 вересня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:38
Договір № 85-18_20 від 21.09.2020.PDF укладений
22 вересня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 85-18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 804 209,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 967 367,69 UAH)