Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Очікувана вартість
647 857,78 UAH
UA-2020-09-02-011847-b ade19858adca45eba2e01f4d7b6b4146
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 19:18
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 19:18
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:24
Очікувана вартість: 647 857,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 239,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 49094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50096, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Акту та Довідки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 19:14
Defectnuy Akt (Dodatok 4).pdf
02 вересня 2020 19:14
Lokalnuy koshtoris (Dodatok 5).xls
02 вересня 2020 19:14
Proekt Dogovoru.docx
02 вересня 2020 19:14
TendernaDocumentaciya.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-011847-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР", Код ЄДРПОУ:37272598
Дата подання: 23 вересня 2020 10:56
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»

50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057
Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua

Вих. 41-а/20
Від 23.09.2020 р.
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
49094 м. Дніпро вул. Набережна Перемоги, буд. 26,
Код ЄДРПОУ: 21910427

Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40

Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2020-09-02-005331-c
Тендер ІD: UA-2020-09-02-011847-b
Процедура відкритих торгів: «Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою:
Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
ІD: ade19858adca45eba2e01f4d7b6b4146

ВИМОГА
щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (надалі - Замовник) 02.09.2020 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – «Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В. Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2020-09-02-005331-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі подало тендерну пропозицію.
В результаті проведення електронних торгів, тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» є найбільш економічно вигідною та подана відповідно до всіх вимог тендерної документації Замовника та Закону України «Про Публічні закупівлі».
Замовником згідно протоколу № 555 від 22.09.2020 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено з наступної підстави: «Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» не надана інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, визначеним в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Тендерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Учасник ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону.
Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, вимогою Замовника до Розділу ІІІ пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено, що тендерна пропозиція Учасника повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації); відповідно до Розділу ІІІ пункту 6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації.

Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю вимогою Замовника було п.7 ЧІТКО ВИКЛАДЕНО, ЯКІ САМЕ ДОКУМЕНТИ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме:
1 Гарантійний лист про взяття зобов’язання щодо проведення інструктажу відповідно до Закону України «Про охорону праці» перед початком робіт.
2 Розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписані Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- пояснювальна записка.
3 Календарний план проведення поточного ремонту, в якому мають бути визначені всі види (етапи, комплекси) робіт в календарних днях.

4 Копію діючого посвідчення про допущення до роботи в електроустановках.
5 Гарантійний лист на підтвердження того, що будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких Учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника.


Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» в повному обсязі надані усі вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції. Також наголошуємо, що відповідно до наданого Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» проекту договору, міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Якщо Замовник вважає, що Учасник повинен був надати окремо якусь ще довідку із зазначенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, тоді Замовнику потрібно було би викласти у Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі вимогу щодо надання конкретної такої довідки.
В Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Замовником ніде не викладено вимогу щодо надання такої довідки, а навпаки чітко у п.7 Додатку 1 зазначено які документи повинен надати Учасник, таким чином Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» надав усі необхідні документи, які вимагалися Замовником у складі Тендерної документації.
.
Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, Розділ V Оцінка тендерної пропозиції, пункту 3 Інша інформації, п.п.3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, Замовник не дотримався своїх зобов’язань викладених в Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі перед Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» (не зазначив аргументації відхилення тендерної пропозиції та не надав 24 години на усунення ймовірних невідповідностей).

Також, Замовником порушено ЗАКОН УКРАЇНИ «Про Публічні закупівлі», а саме:

Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій
Ч.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, Замовник порушив ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», не надавши Учаснику ТОВ «БУДСТАР-КР» 24 години для усунення ймовірних невідповідностей.

Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
Ч.16 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Таким чином, Замовником не наданий перелік виявлених невідповідностей, якщо такі були б, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР».

Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
Ч.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ятьднів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», не надавши йому можливості (24 години) для усунення ймовірних невідповідностей.

Учасник ТОВ «БУДСТРА-КР» в повному обсязі виконав вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, в повному обсязі надана інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі відповідно Додатку 1 до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, якщо такі були б в наявності, порушив вимоги ч.9 ст.26, ч.16 ст.29, ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі п.п.3.3. Розділу V.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, план закупівлі UA-P-2020-09-02-005331-c, Тендер ІD: UA-2020-09-02-011847-b .
У випадку не задоволення Вимоги ТОВ «БУДСТАР-КР» № 41-а/20 від 23.09.2020 р. Замовником, ТОВ «БУДСТАР-КР» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та КонституцієюУкраїни,

ВИМАГАЄМО:

1. Усунути допущені Замовником вказані вище порушення та скасувати Протокол № 555 від 22.09.2020 р. тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.
2. Проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та підтвердити ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем даної закупівлі.


Директор ТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 15:47
На вимогу від 23 вересня 2020 року, відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо про причини невідповідності поданої пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 6.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.

Інформація та/або документи, які підтверджують «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Додаток 1 до тендерної документації не надані, визначені в пунктах 1-6 Додатку 1 до тендерної документації вимоги до предмету закупівлі також не підтверджені в жодному іншому документі тендерної пропозиції, що не відповідає іншим вимогам до предмету закупівлі (п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону).

Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції щодо яких можливо усунення невідповідностей учасником. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та/або надані на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Невідповідності в інших документах є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" 564 374,71
UAH з ПДВ
549 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 573 562,20
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ" 615 964,77
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" 647 857,73
UAH з ПДВ
615 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" 644 451,00
UAH з ПДВ
615 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
13 вересня 2020 09:38
Свідоцтво.pdf
13 вересня 2020 09:38
1 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
13 вересня 2020 09:38
Довідка _Про санкції_.pdf
13 вересня 2020 09:38
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 вересня 2020 09:38
Ліцензія.pdf
13 вересня 2020 09:38
СТАТУТУ РIШЕННЯ.pdf
13 вересня 2020 09:38
СТАТУТ.pdf
13 вересня 2020 09:38
Декларація МТБ.pdf
13 вересня 2020 09:38
8 Розрахунки __ 1 - 4.pdf
13 вересня 2020 09:38
4 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
13 вересня 2020 09:38
Виписка.pdf
13 вересня 2020 09:38
Договір ТЦ _163.pdf
13 вересня 2020 09:38
Витяг розширенний.pdf
13 вересня 2020 09:38
Проект договору.pdf
13 вересня 2020 09:38
ПДВ.pdf
13 вересня 2020 09:38
Договір ТЦ _98.pdf
13 вересня 2020 09:38
Договір _ 421 ПФ.pdf
13 вересня 2020 09:38
Інженер-проектувальник.pdf
13 вересня 2020 09:38
Договір ПФ _55.pdf
13 вересня 2020 09:38
2 Локальний кошторис.pdf
13 вересня 2020 09:38
5 Вiдомiсть ресурсiв.pdf
13 вересня 2020 09:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 вересня 2020 09:38
6 ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
13 вересня 2020 09:38
Посвідчення.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:56
Довідка про санкції_0001.pdf
17 вересня 2020 12:56
Уповноважена особа _0001.pdf
17 вересня 2020 12:56
Аналогічний договір.pdf
17 вересня 2020 12:56
Договірна ціна_0001.pdf
17 вересня 2020 12:56
Дозвільні документи _0001.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:23
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:20
ст 17.pdf
07 жовтня 2020 18:20
Довідка кримін відпов.pdf
18 вересня 2020 18:53
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:52
16. Серт. кошторисника.pdf
18 вересня 2020 18:52
дог аналог.pdf
18 вересня 2020 18:52
Гайдай Кривой Рог.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 23:14
Електронний підпис
17 вересня 2020 23:13
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 23:13
Пояснювальна записка.pdf
17 вересня 2020 23:13
посвідч електрик.pdf
17 вересня 2020 23:13
Календарний план.pdf
17 вересня 2020 23:13
Договірна ціна.pdf
17 вересня 2020 23:13
Договір аналог.pdf
17 вересня 2020 23:13
Довідки.pdf
17 вересня 2020 23:13
ДИПЛОМ_ЯНКОВСЬКА.pdf
17 вересня 2020 23:13
Гарантійні листи.pdf
17 вересня 2020 23:13
ВИТЯГ, ПАСПОРТ, КОД.pdf
17 вересня 2020 23:13
ВИПИСКА ЄДР.pdf
17 вересня 2020 23:13
акт 2.pdf
17 вересня 2020 23:13
акт 1.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:25
Кошторис.rar
18 вересня 2020 13:25
Відповідність.rar
18 вересня 2020 13:25
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"

ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"
#37272598
Відхилено 549 999,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 18:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"
#33452917
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:29
ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"
#3780412775
Переможець 555 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАЙ ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"
#3780412775
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 18:34
Договір № 431 укладений
12 жовтня 2020 18:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 555 000,00
UAH