Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі для принтерів)
Очікувана вартість
641 600,00 UAH
UA-2020-09-02-011244-b f02214f749544051b8bf3b285d661d80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Весніна Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАХУНКОВА ПАЛАТА
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Світлана Весніна Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 15:27
Очікувана вартість: 641 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 Одиниця
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі для принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно з умовами договору. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 17:19
Договір поставки картриджі.DOC
02 вересня 2020 17:19
ТД картриджи_2020_Z.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна" 636 974,00
UAH з ПДВ
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 523 218,32
UAH з ПДВ
508 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 599 777,00
UAH з ПДВ
508 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 560 460,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ 559 139,87
UAH з ПДВ
552 723,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 19:51
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:49
Scan32.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan31.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan30.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan29.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan28.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan27.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan26.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan25.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan24.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan23.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan22.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan21.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan20.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan19.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan18.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan17.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan16.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan15.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan14.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan13.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan12.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan11.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan10.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan09.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan08.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan07.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan6.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan5.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan4.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan3.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan2.pdf
17 вересня 2020 19:49
Scan.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:40
Документи переможця
17 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:27
Копія Статут.pdf
17 вересня 2020 17:27
Копія Наказу_ протоколу.pdf
17 вересня 2020 17:27
Копія Баланс_2019.pdf
17 вересня 2020 17:27
11. Довкілля.pdf
17 вересня 2020 17:26
07. Проект договору.pdf
17 вересня 2020 17:26
06. Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 17:26
05. Специфікація.pdf
17 вересня 2020 17:26
04. Відсутність підстав.pdf
17 вересня 2020 17:26
03. Аналогічний договір.pdf
17 вересня 2020 17:26
02. Наявість обладнанння.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 19:45
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:41
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:20
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2020 09:32
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:31
Технічна специфікація.pdf
17 вересня 2020 09:31
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 09:31
Стаття 17.pdf
17 вересня 2020 09:31
Проект договору.pdf
17 вересня 2020 09:31
Право підпису.pdf
17 вересня 2020 09:31
Копія статуту.pdf
17 вересня 2020 09:31
Довідка щодо ліцензії.pdf
17 вересня 2020 09:31
Витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2020 09:31
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:23
Brother.pdf
17 вересня 2020 17:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 17:23
СТАТУТ.pdf
17 вересня 2020 17:23
Сертифікат НР.pdf
17 вересня 2020 17:23
партнерство НР.pdf
17 вересня 2020 17:23
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
17 вересня 2020 17:23
Лист ГАРАНТІЯ.pdf
17 вересня 2020 17:23
Довідка МТБ.pdf
17 вересня 2020 17:23
Довідка захист довкілля.pdf
17 вересня 2020 17:23
Відповідність Xerox.pdf
17 вересня 2020 17:23
Відповідність HP.pdf
17 вересня 2020 17:23
Відповідність Canon.pdf
17 вересня 2020 17:23
Відповідність НР_.pdf
17 вересня 2020 17:23
Відповідність Епсон.pdf
17 вересня 2020 17:23
Витяг з ПДВ.pdf
17 вересня 2020 17:23
Витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2020 17:23
Висновок СЕС Brother.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"

ТОВ СІНТ

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Современные информационные технологии ИНСИТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"
#2010525140
Відхилено 499 200,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 12:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 17:42
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 508 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:00

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджі для принтерів), код за ДК 021:2015 – 30120000-6, № UA-2020-09-02-011244-b, затвердженою рішенням тендерного комітету від 01.09.2020 № 58, визначено кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Спосіб підтвердження: Довідка Учасника у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України. 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб підтвердження: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір (договори) щодо аналогічного предмету закупівлі із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, а також документом, що підтверджує виконання договору (ів) наведених у довідці (наприклад: копія видаткової накладної). У складі пропозиції учасника ФОП Горбова Наталія Валеріївна відсутні запитувані замовником довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає вимогам замовника. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись статтею 26, статтею 29 Закону, вимагаємо усунути невідповідності в документах, що подані ФОП Горбова Наталія Валеріївна у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, щодо невідповідності кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій а саме: відсутності довідки Учасника у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України та відсутності довідки Учасника у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір (договори) щодо аналогічного предмету закупівлі із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, скріпленої підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, у відповідності до вимог тендерної документації, статті 26, статті 29 Закону, шляхом завантаження запитуваних довідок в електронну систему закупівель.

Документи

25 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:25
ПРОТОКОЛ_74_24_09_2020.pdf
18 вересня 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
508 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:50
Дог_193_13_10_2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 508 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 666,67 UAH)