Придбання товарів (будівельних матеріалів та електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів, освітлювального устаткування)
Очікувана вартість
295 257,00 UAH
UA-2020-09-02-010592-b 6f14d2c1be734b218855c3a9278720da
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А 0693
Код ЄДРПОУ: 26615169
Місцезнаходження: 84502, Україна , Донецька обл., Бахмут, Зелена, 38
Контактна особа: Володимир Мансуров
380993621176
mvs22222@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 17:30
Очікувана вартість: 295 257,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Придбання товарів (будівельних матеріалів та електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів, освітлювального устаткування):
1.Будівельні матеріали
1.1 Опори ЖБ СВ-10,5 ПЛ 0,38кВ і 6-10кВ[із траверсами] – 19 шт;
2.1 Пісок природний/кар’єрний – 8,3 м3;
3.1 Цегла керамічна одинарна повнотіла 250*120*65 мм, марка М1751– 1000 шт;
2.Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали, освітлювальне устаткування
2.2 Самонесучий ізольований провід, марка AsХSn, переріз 4х95 мм2– 720 м;
3.2 Затискач натяжний ЗН 2.4 [4х[35-95 мм2]] – 8 шт;
4.2 Затискач підвісний 4х[25-120]+2х35 SО 136 – 26 шт;
5.2 Крюк бандажний SOT 29 – 32 шт;
6.2 Металева бандажна стрічка для кріплення крюків СОТ 37 – 100 м;
7.2 Пряжка (скріпа) СОТ 36 – 64 шт;
8.2 Розгалуджувальні [з’єднувальні] затискачі проколюючі ізоляцію SLIP 22.1 – 16 шт;
9.2 Кабель АВВГ 4*120 мм2 – 240 мп;
10.2 Наконечники алюмінієві для опресування 120-12-14а – 100 шт;
11.2 Вимикач (роз’єднувач) триполюсний на плиті з центральною або бічною рукояткою або керуванням штангою,що встановлюється на металевій основі, струм до 250А, 380В – 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Придбання товарів (будівельних матеріалів та електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів, освітлювального устаткування):
1.Будівельні матеріали
1.1 Опори ЖБ СВ-10,5 ПЛ 0,38кВ і 6-10кВ[із траверсами] – 19 шт;
2.1 Пісок природний/кар’єрний – 8,3 м3;
3.1 Цегла керамічна одинарна повнотіла 250*120*65 мм, марка М1751– 1000 шт;
2.Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали, освітлювальне устаткування
2.2 Самонесучий ізольований провід, марка AsХSn, переріз 4х95 мм2– 720 м;
3.2 Затискач натяжний ЗН 2.4 [4х[35-95 мм2]] – 8 шт;
4.2 Затискач підвісний 4х[25-120]+2х35 SО 136 – 26 шт;
5.2 Крюк бандажний SOT 29 – 32 шт;
6.2 Металева бандажна стрічка для кріплення крюків СОТ 37 – 100 м;
7.2 Пряжка (скріпа) СОТ 36 – 64 шт;
8.2 Розгалуджувальні [з’єднувальні] затискачі проколюючі ізоляцію SLIP 22.1 – 16 шт;
9.2 Кабель АВВГ 4*120 мм2 – 240 мп;
10.2 Наконечники алюмінієві для опресування 120-12-14а – 100 шт;
11.2 Вимикач (роз’єднувач) триполюсний на плиті з центральною або бічною рукояткою або керуванням штангою,що встановлюється на металевій основі, струм до 250А, 380В – 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ, після пред'явлення ПРОДАВЦЕМ рахунку на оплату та підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання -передачі на товари, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на реєстраційному (розрахунковому) рахунку ПОКУПЦЯ оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов'язання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 вересня 2020 16:46
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2020 16:43
Тендер відкриті торги торгі А3220.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поділу предмету закупівлі на лоти
Дата подання: 04 вересня 2020 09:36
Дата відповіді: 04 вересня 2020 16:49
Доброго дня! Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). В переліку товару, який складає предмет закупівлі є Опори ЖБ СВ-10,5 ПЛ 0,38кВ і 6-10кВ[із траверсами] – 19 шт., які відповідають згідно Єдиного закупівельного словнику ДК 021:2015-31682410-7 – Опори повітряних ліній електропередачі. Просимо визначити окремим лотом Опори ЖБ СВ-10,5 ПЛ 0,38кВ і 6-10кВ[із траверсами] – 19 шт., що значно розшире коло потенційних учасників та дасть можливість Замовнику з максимальною ефективністю та економією придбати товар за державні кошти за цінами виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок) передбачено, що предмет закупівлі товарів визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару, при цьому Замовник має право або визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) або предмет закупівлі на лоти не ділити.
Доброго дня,на Ваше питання надаємо відповідь: Тому виходячи з вище вказаного, предмет закупівлі, а саме придбання товарів (будівельних матеріалів та електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів, освітлювального устаткування) з метою проведення поточного ремонту зовнішньої електромережі від тп-4 до їдальні (приміщення №4 згідно генерального плану, розташованого за адресою: військова частина а3220, харківська обл., м. Лозова, вул. Гетьманська, 2) (Код за ДК 021:2015 ) 44111000-1 Будівельні матеріали, (Код за ДК 021:2015 ) 3100000-6 Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали, освітлювальне устаткування, не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому.
щодо технічних та якісних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2020 12:44
Дата відповіді: 04 вересня 2020 16:45
Наступним повіломляємо, що Технічні та функціональні вимоги до предмету закупівлі за кодом (Код за ДК 021:2015 ) 44111000-1 Будівельні матеріали: поз.1.1 Опори ЖБ СВ-10,5 ПЛ 0,38кВ і 6-10кВ[із траверсами] Замовником викладені недостатньо. З метою визначення типу траверсів, необхідних Замовнику, просимо додати до Тендерної документації відповідну монтажну схему та типовий проект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!На Ваше запитяння повідомляємо що з метою уточнення технічних та функціональних вимог до предмету закупівли, а саме придбання товарів (будівельних матеріалів та електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів, освітлювального устаткування) з метою проведення поточного ремонту зовнішньої електромережі від тп-4 до їдальні (приміщення №4 згідно генерального плану, розташованого за адресою: військова частина а3220, харківська обл., м. Лозова, вул. Гетьманська, 2) (Код за ДК 021:2015 ) 44111000-1 Будівельні матеріали, (Код за ДК 021:2015 ) 3100000-6 Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали, освітлювальне устаткування, для визначення типу траверсів, до Тендерної документації на протязі трьох робочих днів буде додано монтажну схему та типовий проект.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУМЕРАНГ- 2" 294 899,00
UAH з ПДВ
294 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:21
sign.p7s
16 вересня 2020 16:15
Копія виписки з ЄДР 07.2020.PDF
16 вересня 2020 16:15
Ліцензія.PDF
16 вересня 2020 16:15
Паспорт Директора.PDF
16 вересня 2020 16:15
Копія наказу Директор.PDF
16 вересня 2020 16:15
Статут зі змінами.PDF
16 вересня 2020 16:15
Погодж проект договору.PDF
16 вересня 2020 16:15
Гарант лист доставка.PDF
16 вересня 2020 16:15
Довідка субпідрядники.PDF
16 вересня 2020 16:15
Зобовязання учасника.PDF
16 вересня 2020 16:15
Довідка повноваження.PDF
16 вересня 2020 16:15
Технічні вимоги.PDF
16 вересня 2020 16:15
1-ДФ за 2 кв.2020.PDF
16 вересня 2020 16:15
Довідка досвід.PDF
16 вересня 2020 16:15
Довідка працівники.PDF
16 вересня 2020 16:15
Довідка МТБ.PDF
16 вересня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку