Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по регенерації і заправці картриджів, послуги з поточних ремонтів та технічного обслуговування офісної техніки
Очікувана вартість
2 140,00 UAH
UA-2020-09-02-010484-b 3d55b4f28d8f46568c2337c5eb6c0961
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Целюх

+380954057971 avd_tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування та надання соціальних послуг Авдіївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36685708
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. МИРУ, 46
Контактна особа: Ганна Целюх
+380954057971
avd_tercentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


надавати послуги якісно та своєчасно, в обсязі і терміни, обумовлені договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
послуги по регенерації і заправці картриджів, послуги з поточних ремонтів та технічного обслуговування офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, Авдіївка, Менделєєва,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 вересня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАРХОМЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2836700302
Переможець 2 140,00
UAH
02 вересня 2020 16:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги по регенерації і заправці картриджів, послуги з поточних ремонтів та технічного обслуговування офісної техніки 17 штуки 125,88
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 140,00
UAH