Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області
Очікувана вартість
1 123 034,00 UAH
UA-2020-09-02-008021-b ● bbba9eda11cf4c29b5613497cbc935ab
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4 |
Контактна особа: |
Олександр Олійник Філімонович 380434367470 lad_rada@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 1 123 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 615,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. П.Кравчика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 11:13 |
Оголошення про закупівлю з додатками.pdf | |
07 вересня 2020 11:13 |
Протокол № 96 від 07.09.2020 р..pdf | |
02 вересня 2020 15:02 |
Протокол № 93.pdf |
07 вересня 2020 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 вересня 2020 11:13 |
Оголошення про закупівлю з додатками.pdf
|
||||||
07 вересня 2020 11:13 |
Протокол № 96 від 07.09.2020 р..pdf
|
||||||
02 вересня 2020 15:02 |
Протокол № 93.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-008021-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36331657
Дата подання: 22 вересня 2020 09:40
Неправомірне визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідала вимогам Оголошення
Шановний замовнику звертаємо вашу увагу на неправомірність прийняття Вами рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ХАЙТЕК БУД", що полягає в порушенні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон), а саме порушенні Вами всіх принципів передбачених ст. 5 Закону, таких як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Так, нами неодноразово прийнято участь у спрощених закупівлях оголошених Вами, однак кожного разу стикаємось з дискримінацією, під час розгляду пропозицій, та визнання переможцями закупівель пропозицій учасників які не відповідають (л)и вимогам Оголошень.
Дана закупівля також не стала виключенням, Вами знову ж, прийнято рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення.
Зокрема, Учасником переможцем не виконано вимоги Оголошення та не підтверджено відповідність пропозиції вимогам замовника, а саме:
Згідно вимог п. 4 Додатку 1 Оголошення замовником вимагалось:
1. Надання довідки, складеної Учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі продажу асфальтобетонну);
2. Транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні данні про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетонну відповідної марки/типу);
Так у складі пропозиції переможця у довідці про наявність асфальтобетонного заводу не вказано тип/марку АБЗ, що не відповідало вимогам Оголошення.
Також у складі пропозиції надано транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), згідно якої вказано про постачання Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, однак не вказано інформацію про Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, відомості про який вказано у Підсумковій відомості ресурсів переможця, шо також не відповідає вимогам Оголошення
Окрім того звертаємо увагу, що договір Поставки асфальтобетону, що укладений з КПФ «Агропромшляхбудіндустрія», не підтверджує поставку асфальтобетонну, інформація про який вказана як в Транспортній схемі так і у Підсумковій відомості ресурсів, а саме:
Згідно умов договору пунктом. 1.1. вказано, що «Продавець зобов’язується поставити Покупцю гарячу асфальтобетонну суміш; тип Б, тип Г, крупнозернистий, ЩМА, чорний щебінь (в подальшому-асфальтобетон».
Таким чином, учасником не підтверджено можливість постачання асфальтобетону- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 та Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка , 1що передбачений технічним завданням та інформація про який вказана в Транспортній схемі так у Підсумковій відомості ресурсів, та мало б стати підставою для відхилення Учасника переможця.
Також звертаємо Вашу увагу на невиконання Учасником якого визнали переможцем також вимог п. 17 Оголошення, а саме:
Ненадання у складі пропозиції копії паспорту уповноваженої особи учасника.
Згідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ5 Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками
обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки
та 16 сторінок.
Натомість учасником надано копії окремих сторінок паспорта, що не відповідає вимогам оголошення в цій частині. Також звертаємо увагу на однозначну практику Постійно діючої колегії АМКУ, зокрема у рішенні № 6992-р/пк-пз від 31.05.2019).
Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника, яка не відповідала вимогам Оголошення Замовником порушено норми Закону та є підставою для притягнення Уповноваженої особи учасника до Адміністративної відповідальності передбаченої Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця та відмінити процедуру закупівлі.
Також гарантуємо, що у разі ігнорування нашої Вимоги та відсутності рішення про скасування, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до ДБР та суду, а також попереджаємо що оскарження незаконних дій Замовника суттєво затягне процедуру проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Так, нами неодноразово прийнято участь у спрощених закупівлях оголошених Вами, однак кожного разу стикаємось з дискримінацією, під час розгляду пропозицій, та визнання переможцями закупівель пропозицій учасників які не відповідають (л)и вимогам Оголошень.
Дана закупівля також не стала виключенням, Вами знову ж, прийнято рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення.
Зокрема, Учасником переможцем не виконано вимоги Оголошення та не підтверджено відповідність пропозиції вимогам замовника, а саме:
Згідно вимог п. 4 Додатку 1 Оголошення замовником вимагалось:
1. Надання довідки, складеної Учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі продажу асфальтобетонну);
2. Транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні данні про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетонну відповідної марки/типу);
Так у складі пропозиції переможця у довідці про наявність асфальтобетонного заводу не вказано тип/марку АБЗ, що не відповідало вимогам Оголошення.
Також у складі пропозиції надано транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), згідно якої вказано про постачання Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, однак не вказано інформацію про Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, відомості про який вказано у Підсумковій відомості ресурсів переможця, шо також не відповідає вимогам Оголошення
Окрім того звертаємо увагу, що договір Поставки асфальтобетону, що укладений з КПФ «Агропромшляхбудіндустрія», не підтверджує поставку асфальтобетонну, інформація про який вказана як в Транспортній схемі так і у Підсумковій відомості ресурсів, а саме:
Згідно умов договору пунктом. 1.1. вказано, що «Продавець зобов’язується поставити Покупцю гарячу асфальтобетонну суміш; тип Б, тип Г, крупнозернистий, ЩМА, чорний щебінь (в подальшому-асфальтобетон».
Таким чином, учасником не підтверджено можливість постачання асфальтобетону- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 та Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка , 1що передбачений технічним завданням та інформація про який вказана в Транспортній схемі так у Підсумковій відомості ресурсів, та мало б стати підставою для відхилення Учасника переможця.
Також звертаємо Вашу увагу на невиконання Учасником якого визнали переможцем також вимог п. 17 Оголошення, а саме:
Ненадання у складі пропозиції копії паспорту уповноваженої особи учасника.
Згідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ5 Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками
обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки
та 16 сторінок.
Натомість учасником надано копії окремих сторінок паспорта, що не відповідає вимогам оголошення в цій частині. Також звертаємо увагу на однозначну практику Постійно діючої колегії АМКУ, зокрема у рішенні № 6992-р/пк-пз від 31.05.2019).
Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника, яка не відповідала вимогам Оголошення Замовником порушено норми Закону та є підставою для притягнення Уповноваженої особи учасника до Адміністративної відповідальності передбаченої Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця та відмінити процедуру закупівлі.
Також гарантуємо, що у разі ігнорування нашої Вимоги та відсутності рішення про скасування, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до ДБР та суду, а також попереджаємо що оскарження незаконних дій Замовника суттєво затягне процедуру проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 15:47
Відповідь на вимогу від 22.09.2020 р.
по спрощеній процедурі на закупівлю робіт UA-2020-09-02-008021-b - Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
14.09.2020 р. відбувся аукціон по спрощеній процедурі закупівлі- Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.).
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в ст. 28 Закону. Розгляд пропозицій учасників замовник здійснює після етапу оцінки пропозицій, який проводиться автоматично. Пропозиції розглядаються почергово на предмет їх відповідності всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону, він відхиляє пропозицію. Тобто, завдання замовника- ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, зазначених у п.13 ст. 14 Закону, - відхилити його пропозицію.
Рішенням уповноваженої особи пропозиція учасника була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Всі зауваження до ТОВ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» зазначені у протоколі № 113 від 18.09.2020 р. та опубліковані в електронній системі закупівель.
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, Законом передбачено порядок роз'яснень (уточнення) інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, яким може скористатись кожен учасник на відповідній стадії спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовником проведено розгляд пропозиції учасника з дотриманням порядку передбаченого Законом, рішення є законним та обгрунтованим, а вимога такою, що не підлягає до задоволення.
по спрощеній процедурі на закупівлю робіт UA-2020-09-02-008021-b - Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
14.09.2020 р. відбувся аукціон по спрощеній процедурі закупівлі- Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 31, 53 по вул. П. Кравчика та № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.).
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в ст. 28 Закону. Розгляд пропозицій учасників замовник здійснює після етапу оцінки пропозицій, який проводиться автоматично. Пропозиції розглядаються почергово на предмет їх відповідності всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону, він відхиляє пропозицію. Тобто, завдання замовника- ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, зазначених у п.13 ст. 14 Закону, - відхилити його пропозицію.
Рішенням уповноваженої особи пропозиція учасника була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Всі зауваження до ТОВ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» зазначені у протоколі № 113 від 18.09.2020 р. та опубліковані в електронній системі закупівель.
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
За таких обставин, Законом передбачено порядок роз'яснень (уточнення) інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, яким може скористатись кожен учасник на відповідній стадії спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовником проведено розгляд пропозиції учасника з дотриманням порядку передбаченого Законом, рішення є законним та обгрунтованим, а вимога такою, що не підлягає до задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" |
1 048 598,40
UAH з ПДВ
|
1 048 598,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАЙТЕК БУД" |
1 103 034,00
UAH з ПДВ
|
1 103 034,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" #36331657 |
Відхилено |
1 048 598,40
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 14:26
|
ТОВ "ХАЙТЕК БУД" #41859929 |
Переможець |
1 103 034,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 15:18
|
План фінансування до договору № 279.pdf | укладений |
29 вересня 2020 15:17
|
Календарний графік до договору № 279.pdf | укладений |
29 вересня 2020 15:16
|
Договір № 279.pdf | укладений |
29 вересня 2020 15:16
|