Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджа
Очікувана вартість
195,00 UAH
UA-2020-09-02-006389-b 114cba94eef94a78a37d1a17a03525cf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка та відновлення картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Садовий бульвар буд.9, Шостка, Сумська область, 41100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до пункту 1 статті 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату послуг та підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних послуг на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2020 13:59
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Терешенок Лідія Іванівна
#1869105803
Переможець 195,00
UAH
02 вересня 2020 14:06

Документи

02 вересня 2020 14:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:03
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:12
Підписаний контракт укладений
02 вересня 2020 14:09