Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Залучення буксирів льодового класу у період льодової кампанії (63720000-2 «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» )
Engagement of the ice-class tugs during ice season
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-09-02-002574-a 2e81eaa1cd65401188507544b41551c1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
National ID: 38728418
Contact point: Striukov Oleksiy
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 23:59
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 вересня 2020 17:19
Enquiries until: 22 вересня 2020 23:59
Complaints submission until: до 28 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: Odessa region, Chernomorsk, Pratsi street, building 6, 68001. Category - legal entities and / or business entities operating in certain areas of business, specified in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On public procurement"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги буксирів з забезпечення проведення криголамних робіт в акваторії Сухого лиману морського порту Чорноморськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63726200-6 — Послуги з ламання криги

Engagement of the ice-class tugs during ice season (services of tugs for ice-breacking works providing within the water area of Sukhoy estuary of the Sea port of Chornomorsk).
CPV: 63726200-6
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно тендерної документації Пiсляоплата 20 Банківські 80
Iнша подія згідно тендерної документації Пiсляоплата 20 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:29
Перелік змін.docx
22 вересня 2020 11:29
ТД льодова НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
02 вересня 2020 17:16
ДОДАТОК 3.проект.дог. (1).docx
02 вересня 2020 17:16
NOTIFICATION (1).docx
22 вересня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:29
Перелік змін.docx
22 вересня 2020 11:29
ТД льодова НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
02 вересня 2020 17:16
ТД льодова (1).docx
02 вересня 2020 17:16
ДОДАТОК 3.проект.дог. (1).docx
02 вересня 2020 17:16
NOTIFICATION (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000014 ● a0943e6afa9a41b0a2ca4045e50a30e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-09-02-002574-a 02.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто, внесено зміни до тендерної документації

2020-09-22 11:39:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-22 11:51:30

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій