Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2020-09-02-002487-a ● c02d1206e4bd4f4586a63ea518eab9ff
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій Новодністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42513498 |
Місцезнаходження: | 60236, Україна , Чернівецька обл., місто Новодністровськ, М-н "Діброва", 25 |
Контактна особа: |
Гінгуляк Олександр Миколайович +380374133731 uperti@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 94 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, м-н "Діброва"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2020 16:54 |
Оголошення баки.doc | |
02 вересня 2020 16:54 |
протокол контейнера.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо важелів кріплення кришок
Дата подання: 03 вересня 2020 17:20
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:16
Вимога щодо того, що «Важелі кріплення кришок контейнерів виготовлені з цільного металу шляхом штампування, з ребрами жорсткості, без наявності будь-яких зварювальних швів» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути без поперечного з’єднувального шва, що забезпечує додаткову міцність конструкції. Розірваний важіль в місці поперечного з'єднувального шва, під час поломки ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу, при розломі частини важеля з гострими краями під дією пружину натягу рухаються з великою швидкістю і можуть завдати серйозні пошкодження людині. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 03 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:17
Вимога щодо того, що «Вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога не передбачена ні стандартами EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, а тому вирішується на думку виробника. Крім того повідомляємо що товщину у 1,5 мм. цілком достатньо для того щоб деталь виконувала свої функції та не зазнавала пошкоджень протягом експлуатації? З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога, що вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм обґрунтовується попереднім досвідом експлуатації контейнерів для ТПВ та потребою в міцності, надійності конструкції та довговічністю при тривалій експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Розірваний важіль в місці поперечного з'єднувального шва, під час поломки ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу, при розломі можуть завдати серйозні пошкодження людині. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами.
Товщина металу
Дата подання: 03 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:18
Зазначаємо, що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на якість даної деталі а не впливає на її міцність. А тому вимога замовника щодо товщини металу з якого повинен бути виготовлений вузол кронштейну захвату не менше 2,5 мм. є такою, що обмежує коло потенційних учасників. Зважаючи на вказане просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога, що вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується з металу товщиною не менше ніж 2,5 мм обґрунтовується попереднім досвідом експлуатації контейнерів для збору ТПВ та потребою Замовника в міцності, надійності конструкції та довговічністю при тривалій експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Поломки які виникають через недостатню міцність матеріалів ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу і можуть завдати серйозні пошкодження людині. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015
Щодо еквіваленту
Дата подання: 03 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:19
Просимо Замовника зазначити, чи може потенційний Учасник запропонувати еквівалент?
Відповідь: Тендерна документація не містить конкретних характеристик товару, не містить посилання на конструкцію конкретного виробника. В Додатку № 2 до оголошення технічні характеристики визначені із вживанням виразів «Не менше», не «більше», що не може свідчити про відповідність технічних вимог конструкції конкретного виробника.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб замовника та зважаючи на досвід експлуатації контейнерів різних типів
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб замовника та зважаючи на досвід експлуатації контейнерів різних типів
Де еквівалент
Дата подання: 03 вересня 2020 17:22
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:20
Тендерна документація розміщена Замовником на сайті Уповноваженого органу не містить вимоги щодо можливості запропонувати еквівалент. Зазначене порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо Замовника включити до тендерної документації умову щодо можливості запропонувати еквівалент.
Відповідь: Тендерна документація не містить конкретних характеристик товару, не містить посилання на конструкцію конкретного виробника. В Додатку № 2 до оголошення технічні характеристики визначені із вживанням виразів «Не менше», не «більше», що не може свідчити про відповідність технічних вимог конструкції конкретного виробника.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб замовника та зважаючи на досвід експлуатації контейнерів різних типів
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб замовника та зважаючи на досвід експлуатації контейнерів різних типів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-002487-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 07 вересня 2020 14:48
Вимога
Вимога стосовно того, що «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,5мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом» є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію між потенційними учасниками. Замовник необґрунтовано приписує неіснуючі норми стандарту EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, передбачаючи при цьому такі технічні характеристики, які призводять до дискримінації виробників контейнерів, які в свою чергу призводять до порушень норм Закону
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 15:37
«Вимога, що вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм обґрунтовується попереднім досвідом експлуатації контейнерів для ТПВ та потребою в міцності, надійності конструкції та довговічністю при тривалій експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Розірваний важіль в місці поперечного з'єднувального шва, під час поломки ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу, при розломі можуть завдати серйозні пошкодження людині. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами. Право на опис предмету закупівлі та його технічних частин передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі.
Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати. Технічні вимоги відповідають державним стандартам ДСТУ, ГОСТ, ДСанПіН, СанПиН, ДСТУ-Н, ISO, EN та не носять дискримінаційних вимог.. Технічна вимога не є дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку встановили, що на ринку є достатня кількість учасників, які можуть зробити поставку відповідного товару.»
Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати. Технічні вимоги відповідають державним стандартам ДСТУ, ГОСТ, ДСанПіН, СанПиН, ДСТУ-Н, ISO, EN та не носять дискримінаційних вимог.. Технічна вимога не є дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку встановили, що на ринку є достатня кількість учасників, які можуть зробити поставку відповідного товару.»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій