Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))
Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))
Очікувана вартість
8 234 335,38 UAH
UA-2020-09-02-002364-c 3de4e23844a94818aeac595aa4cdc754
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
National ID: 40081258
Contact point: Silenko Daria
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:03
Очікувана вартість: 8 234 335,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 343,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 02 вересня 2020 16:39
Enquiries until: 22 вересня 2020 20:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 8 234 335 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 343 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка, 21
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:36
ТД Казначество укр 02.09.2020.docx
02 вересня 2020 16:36
TD Treasury eng 02.09.2020.docx
02 вересня 2020 16:36
advertisement.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-002364-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:00
Порушення п. 16 ст. 29 Закону та п. 9 ст. 26 Закону
Скаржник (Учасник): ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС»
04080, м. Київ, ВУЛИЦЯ Кирилівська, будинок 102
Код ЄДРПОУ: 22902418
тел/факс 044 206-72-33

Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ: 40075815) в особі філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
(код ЄДРПОУ:40081258)
Україна, 03150, м. Київ, вул. Тверська (Єжи Ґедройця), 5.


Закупівля UA-2020-09-02-002364-c

Вимога
На етапі перекваліфікації процедури закупівлі по ідентифікатору UA-2020-09-02-002364-c (предмет закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))», 02.10.2020 року Вами була опублікована інформація щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» з підстав, які зазначені нижче, а саме «не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації)».
Відповідно до порядку подання тендерних пропозицій, що встановлений п. 1 ст 26. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – також Закон): «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Положення частини 16 статті 29 Закону передбачає, що якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких є вимогою тендерної документації, то він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з п. 9 ст. 26 Закону - учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Вами невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Вас, як Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права.
Звертаємо Вашу увагу, що із трьох учасників, які приймають участь у даних закупівлях, а саме ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», «ТОВ «АЙГЕНМЕТОД" та ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», Ви надали можливість виправити виявлені помилки лише для ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», «ТОВ «АЙГЕНМЕТОД» при цьому позбавивши ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» можливості скористатись своїм правом.
Ваші дії щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» протирічать порядку подання тендерних пропозицій та основним принципам публічних закупівель (передбачені ст. 5 Закону) є протиправними та дискримінаційними, що обмежують та порушують наші права, що передбачені Законом.
Враховуючи зазначене вище,
ВИМАГАЄМО:

1. Відмінити рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)).
2. Допустити учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» до аукціону по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))».
3. Надати обґрунтування причин відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) з посиланням на конкретні пункти тендерної пропозиції учасника.
4. Надати обґрунтування щодо позбавлення права учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» на усунення невідповідностей кваліфікаційних критерій, що встановлені статтею 16, а також відхилення нашої пропозиції на підставі абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону без реалізації нашого права, яке передбачено п. 16 ст. 29 Закону та п. 9 ст. 26 Закону.

У зв’язку та з метою звернення до органів до антимонопольного комітету, відповідь на нашу вимогу просимо надати в найкоротший термін.



Директор К.В. Попов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2020 11:53
Відповідно до п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме:
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно п.7.1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі» копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці надано з зауваженням - контрагент Виконавчий комітет Маріупольської міської ради є бюджетною установою та не відповідає критеріям великого підприємства відповідно до п.2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Таким чином в тендерній пропозиції повністю відсутній факт документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що є підставою для відхилення пропозиції.
В той же час іншими учасниками процедури інформація, що була надана в довідках згідно зі встановленими вимогами, відповідала встановленим критеріям відбору, але документальне підтвердження наведених відомостей потребувало уточнення.

Номер вимоги: UA-2020-09-02-002364-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 23 листопада 2020 16:57
Оскарження прекваліфікації
Учасник: ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС»
04080, м. Київ, ВУЛИЦЯ Кирилівська, будинок 102
Код ЄДРПОУ: 22902418
тел/факс 044 206-72-33

Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ: 40075815) в особі філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
(код ЄДРПОУ:40081258)
Україна, 03150, м. Київ, вул. Тверська (Єжи Ґедройця), 5.

Закупівля UA-2020-09-02-002364-c

Вимога
На етапі перекваліфікації процедури закупівлі по ідентифікатору UA-2020-09-02-002364-c (предмет закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))» 23.11.2020 року вами була опублікована інформація щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» з підстав, які зазначені нижче, а саме «не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації)».
Враховуючи зазначене вище та використовуючи своє право на звернення (п.3 статті 31 Закону),
ВИМАГАЄМО:
Надати додаткову інформацію (уточнення) про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, «іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» та нашої невідповідності кваліфікаційним критеріям з посиланням на конкретні пункти тендерної документації замовника та на конкретні документи нашої пропозиції.

У зв’язку та з метою звернення до органів до антимонопольного комітету, відповідь на нашу вимогу просимо надати в найкоротший термін.


Директор К.В. Попов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2020 16:51
Додаткові пояснення надано у файлі, що додається

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 11:58
Вимога до замовника.pdf

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 16:57
Вимога до Замовника.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-02-002364-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 18 жовтня 2020 17:02
Скарга щодо проведення процедури закупівлі (за ідентифікатором UA-2020-09-02-002364-c) з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та неправомірного відхилення тендерної пропозиції скаржника
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, які зокрема включають: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Подача даної скарги обумовлена порушенням та ущемленням прав скаржника, порушенням процедури проведення публічних закупівель, а також факту дискримінації учасників та нерівного ставлення до них. Згідно оголошеної процедури закупівлі від 02.09.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002364-c) Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі також Замовник), здійснює закупівлю послуг за предметом: Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) за очікуваною вартістю закупівлі – 8 234 335 грн. 38 коп. 13.10.2020 року, на етапі прекваліфікації процедури закупівлі по ідентифікатору UA-2020-09-02-002364-c (предмет закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))», Замовником була опублікована інформація щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» з підстав, які зазначені нижче, а саме: «не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації)». Відповідно до порядку подання тендерних пропозицій, що встановлений ч. 1 ст 26. Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Як уже зазначено вище, 13.10.2020 року Замовник відхилив нашу пропозицію з підстав, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону). Звертаємо Вашу увагу, що положення частини 16 статті 29 Закону передбачає для Замовника чіткий порядок дій при виявленні факту невідповідності тендерної пропозиції учасника, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закон, передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, в порушення частини 16 статті 29 Закону, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим п. 9 ст. 26 Закону права виправити такі невідповідності. Звертаємо Вашу увагу також на те, що із трьох учасників, які приймають участь у даній закупівлі, а саме ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», «ТОВ «АЙГЕНМЕТОД" та ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», Замовник надав можливість реалізувати право на виправлення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах лише для двох із них - ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та «ТОВ «АЙГЕНМЕТОД». При цьому ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» в реалізації такого права, що передбачене Законом, було відмовлено, що свідчить про дискримінацію та нерівне ставлення Замовника до учасників торгів. Частина 2 ст. 31 Закону передбачає, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), розміщується протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник, при відхиленні нашої пропозиції посилається лише на Закон України «Про публічні закупівлі», однак, відповідно частини 2 ст. 31 Закону, інформація Замовника про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, має містити не лише посилання на відповідні норми цього Закону, а також і умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Таким чином, Замовник, відхилив нашу пропозицію не у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст. 31 Закону. У зв’язку із порушенням Замовником ч. 2 ст. 31 Закону, а саме відсутності конкретизації невідповідності нашої пропозиції вимогам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти та/або документи тендерної документації або тендерної пропозиції, які спростували б правомірність рішення Замовника щодо невідповідності нашої пропозиції та її відхилення, 16.10.2020 року ми звернулись до Замовника із вимогою щодо надання відповідних роз’яснень щодо причин відхилення нашої пропозиції та вказали на факти порушення Замовником процедури проведення публічних закупівель, а також факти дискримінації учасників та нерівного ставлення до них (Вимога Скаржника від 16.10.2020 року №515-І до Замовника додається – Додаток №1). Станом на 18.10.2020 року Замовник не вчинив жодних дій направлених на врегулювання даної ситуації та не надав відповіді на нашу вимогу. Враховуючи вищезазначене, ми змушені звернутись до Вас для захисту наших порушених прав, тому, на підставі ст. 1, ст. 2, ст.5, ст.7 , ст.10, ст.11 , ст.12, ст.16 , ст.17, ст.18 , ст.22, ст.26 , ст.28 , ст.29, ст.30 , ст.31 , ст.32, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Замовником процедури закупівлі, що передбачений положення частини 16 статті 29 Законом України «Про публічні закупівлі», а саме порушення вимоги щодо розміщення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС»; 3. Встановити факт відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» з порушенням ч. 2 ст. 31 Закону, а саме відсутності у тексті повідомлення по відхиленню тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність тендерної пропозиції. 4. Встановити факт неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» у зв’язку із порушенням Замовником порядку, передбаченого Законом, в тому числі за порушення положення ч.16 статті 29 Закону та ч. 2 ст. 31 Закону. 5. Зобов’язати Замовника відмінити рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)). 6. Зобов’язати Замовника допустити учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» до аукціону по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))». 7. У випадку відсутності можливості усунення вищезазначених порушень Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язати Замовника відмінити тендер у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. Додаток : 1. Вимога ТОВ «Інтелект-Сервіс» до Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ: 40075815) в особі філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» від 16.10.2020 року №515-І на – 3-х аркушах. Директор К.В. Попов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2020 18:30
рішення від 21.10.2020 №19640.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 18:29
рішення від 29.10.2020 № 20190.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 23:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2020 року №20190-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 16:52
Номер скарги: UA-2020-09-02-002364-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 28 листопада 2020 19:40
Скарга
Скарга щодо проведення процедури закупівлі (за ідентифікатором UA-2020-09-02-002364-c) з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та неправомірного відхилення тендерної пропозиції скаржника Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, які зокрема включають: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Подача даної скарги обумовлена порушенням та ущемленням прав скаржника, порушенням процедури проведення публічних закупівель, а також факту дискримінації учасників та нерівного ставлення до них. ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» з порушенням ч. 2 ст. 31 Закону, а саме відсутності у тексті повідомлення по відхиленню тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність тендерної пропозиції. 3. Встановити факт порушення Замовником ч. 3 ст. 31 Закону з підстав ненадання протягом встановленого Законом строку учаснику (скаржнику) інформації щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації. 4. Встановити факт неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та порушенням Замовником порядку, передбаченого Законом, в тому числі за порушення положення ч. 2 та ч. 3 ст. 31 Закону. 5. Зобов’язати Замовника відмінити рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)). 6. Зобов’язати Замовника допустити учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» до аукціону по закупівлі UA-2020-09-02-002364-c за предметом закупівлі: «Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))». 7. У випадку відсутності можливості усунення вищезазначених порушень Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язати Замовника відмінити тендер у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. Додаток : 1. Копія вимоги ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» від 23.11.2020 року № 547-І на 1-му арк. 2. Копія пояснень АТ «Українська залізниця» від 27.11.2020 року на 2-х арк. 3. Копія довідки ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» про досвід виконання аналогічних договорів від 18.11.2020 року №9/1_Т/ГІОЦ на 3-х арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 18:31
рішення від 02.12.2020 №22294 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 18:31
рішення від 22.12.2020 №23704.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2021 11:24

Документи подані скаржником

18 жовтня 2020 16:51
Скарга в АМКУ.pdf
18 жовтня 2020 16:51
Скарга в АМКУ word.doc

Документи подані замовником

26 жовтня 2020 09:55
Скан_20201026.pdf
17 листопада 2020 16:52
351_Протокол_17.11.2020.pdf

Документи Органу Оскарження

21 жовтня 2020 18:29
рішення від 21.10.2020 №19640.pdf
03 листопада 2020 23:32
рішення від 29.10.2020 № 20190.pdf

Документи подані скаржником

28 листопада 2020 19:28
Додаток 2 до скарги.docx
28 листопада 2020 19:28
Скарга в АМКУ_27 11 2020.pdf.zip
28 листопада 2020 19:28
Додаток 1 до скарги.pdf
28 листопада 2020 19:28
Скарга в АМКУ_27 11 2020 word.doc
28 листопада 2020 19:28
Додаток 3 до скарги.pdf

Документи подані замовником

06 січня 2021 11:24
протокол 399.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-02-002364-c3de4e23844a94818aeac595aa4cdc754
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АЙГЕНМЕТОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 16:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 09:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
Очікується рішення
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи), а саме надані трудові угоди не є дійсними на даний час. Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка в довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, або підписом представника учасника, (із зазначенням ПІБ працівників, освіти, кваліфікації та досвіду роботи) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг заданим вимогам: - копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи). Копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи), повинні бути дійсними на даний час. Голова тендерного комітету А.А. Марєєв

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:23
7.5 Відгуки Укрнафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.4.1 Акти до договору 1376.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.3.1 Акт до дог. 1196.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.3 Акти ПАТ Укр Нафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.2 Тех.Акти Укрнафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.1 Договір 1069 ДУ 2-17.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2 Договір 1069 + ДУ1.pdf

Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Договори_аналогічні.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Накази_працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
8_Ліцензія ІС_Про.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
6_Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Відгук Маріуполь.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Договір_оренди 2020.pdf
02 жовтня 2020 15:37
5_Повноваження_Наказ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
2_Довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:37
4_Паспорт_код_Попов.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "АЙГЕНМЕТОД" Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо відсутній Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 7.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Повинно бути надано документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо. Голова тендерного комітету А.А. Марєєв

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці надано з зауваженням - контрагент Виконавчий комітет Маріупольської міської ради є бюджетною установою та не відповідає критеріям великого підприємства відповідно до п.2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 7.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Потрібно надати: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Голова тендерного комітету А.А. Марєєв

Документи

17 листопада 2020 16:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Договори_аналогічні.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Накази_працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
8_Ліцензія ІС_Про.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
6_Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Відгук Маріуполь.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Договір_оренди 2020.pdf
02 жовтня 2020 15:37
5_Повноваження_Наказ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
2_Довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:37
4_Паспорт_код_Попов.pdf

Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Договори_аналогічні.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Накази_працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
8_Ліцензія ІС_Про.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
6_Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Відгук Маріуполь.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Договір_оренди 2020.pdf
02 жовтня 2020 15:37
5_Повноваження_Наказ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
2_Довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:37
4_Паспорт_код_Попов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВ "АЙГЕНМЕТОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
ТОВ "АЙГЕНМЕТОД" Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:23
7.5 Відгуки Укрнафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.4.1 Акти до договору 1376.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.3.1 Акт до дог. 1196.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.3 Акти ПАТ Укр Нафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.2 Тех.Акти Укрнафта.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2.1 Договір 1069 ДУ 2-17.pdf
01 жовтня 2020 23:23
7.2 Договір 1069 + ДУ1.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Договори_аналогічні.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Накази_працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
8_Ліцензія ІС_Про.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_4_Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 15:37
6_Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_1_Відгук Маріуполь.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
7_3_Договір_оренди 2020.pdf
02 жовтня 2020 15:37
5_Повноваження_Наказ.pdf
02 жовтня 2020 15:37
2_Довідка ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:37
4_Паспорт_код_Попов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВ "АЙГЕНМЕТОД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 січня 2021 14:56
Кінець періоду оскарження: 23 січня 2021 00:00
Дата відміни: 23 січня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Визнати необхідність відміни закупівельної процедури Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства відповідно до п.1 ст. 32 Закону, а саме: встановлено, що договір при завершенні процедури закупівлі має бути укладений в 2021 році, що суперечить вимогам тендерної документації, в якій зазначено, що термін поставки товару до 31.12.2020.
Документи:
12 січня 2021 14:56
Електронний підпис
12 січня 2021 14:55
протокол 400.pdf