Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб білий, хліб сірий, хліб «кирпичик» пшеничний, булочка «сонечко», булочка «плетінка»
Очікувана вартість
60 100,00 UAH
UA-2020-09-01-009865-b 187a3b0602a94ab7ad46f99fc9b3fe48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шульга

+380535421603 gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Альона Шульга
+380535421603
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 60 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Категорія: орган державної влади зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1998 штуки
Хліб білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1998 штуки
Хліб сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
890 штуки
Хліб «кирпичик» пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1445 штуки
Булочка «сонечко»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
550 штуки
Булочка «плетінка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Оплата за товар проводиться за фактом поставки протягом 7 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 18:39
Проект_договору Хліб.docx
01 вересня 2020 18:38
Оголошення хліб.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦІЛУЙКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" 59 791,80
UAH з ПДВ
59 791,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:51
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 10:51
Св про реєстр2.pdf
11 вересня 2020 10:51
Св про реєстр1.pdf
11 вересня 2020 10:51
Посадова особа.pdf
11 вересня 2020 10:51
Паспот45.pdf
11 вересня 2020 10:51
ПаспортПрописка.pdf
11 вересня 2020 10:51
Паспорт67.pdf
11 вересня 2020 10:51
Паспорт23.pdf
11 вересня 2020 10:51
Паспорт1.pdf
11 вересня 2020 10:51
Контрольний лист.pdf
11 вересня 2020 10:51
КодЦілуйко.pdf
11 вересня 2020 10:51
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір6.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір5.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір4.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір3.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір2.pdf
11 вересня 2020 10:51
Договір1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦІЛУЙКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦІЛУЙКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ"
#3237511175
Переможець 59 791,80
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:58

Документи

21 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:56
протокол 208.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦІЛУЙКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ"
#3237511175
59 791,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:56
протокол 208.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:15
ду 2 -322.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 08:39
ду 1-322.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 09:05
договор322.pdf укладений
05 жовтня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 2 від 30.12.2020 року (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 111,40
UAH