Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) – 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання («Тест-смужки для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну для індивідуального глюкометра Contour Plus» (НК 024:2019 – 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу) по міській програмі «Здоров'я вінниччан на 2017-2020 роки»)
Очікувана вартість
936 224,00 UAH
UA-2020-09-01-009750-b e5bdfb4f1fdd43eba69e084417ac0518
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380974113040 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380974113040
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:11
Очікувана вартість: 936 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 681,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2442 уп
Тест-смужки для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну для індивідуального глюкометра «Contour Plus»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33124130-5 — Діагностичне приладдя
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних та/або актів приймання – передачі товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 475 262,04
UAH з ПДВ
475 262,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 926 152,92
UAH з ПДВ
926 152,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заболотна Любов Олексіївна 926 666,92
UAH з ПДВ
926 666,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 18:29
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:28
Тех.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p301-315.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p241-300.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p181-240.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p121-180_p31-60.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p121-180_p01-30.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p061-120_p51-60.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p061-120_p26-50.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p061-120_p01-25.pdf
16 вересня 2020 17:28
Ком_p001-060.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ФОП Заболотна Любов Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Відхилено
475 262,04
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 вересня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 926 152,92
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 08:53

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
926 152,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 19:25
ДУ 3 дог 209.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 19:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:30
ДУ 2 Дог 209.pdf зміни до договору
02 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 18:59
Додаткова угода 1 (209).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 18:54
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 18:39
Договір укладений
16 жовтня 2020 18:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 209 від 15.10.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 023 161,10
UAH (в тому числі ПДВ 66 935,77 UAH)