Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

авіаційні шини
Очікувана вартість
251 904,00 UAH
UA-2020-09-01-008594-b 83b843feb9d84e05b7fac5f56ad5d277
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рудницька Юлія Вікторівна

+380442493038 TENDER@410.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД 410 ЦА"
Код ЄДРПОУ: 01128297
Вебсайт: http://www.arp410.com.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, Повітрофлотський пр-т, будинок 94
Контактна особа: Рудницька Юлія Вікторівна
+380442493038
TENDER@410.KIEV.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 14:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 14:55
Початок аукціону: 11 вересня 2020 14:45
Очікувана вартість: 251 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 519,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


По якості, гарантійним строкам служби та зберігання товар повинен бути новим. З товаром надається паспорт (сертифікат), виданий виробником та завірений постачальником. Гарантія:1 рік , залишок терміну придатності не менше 10 місяців від дати виготовлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
Авіашина 700х250 м.6А ТУ 38404276-94, рік виготовлення не раніше 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34731800-8 — Авіаційні шини
4 комп.
Авіашина 1050х400 м.1А ТУ 38404276-94, рік виготовлення не раніше 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34731800-8 — Авіаційні шини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки ТМЦ, проходження вхідного контролю на підприємстві Покупця та підписання договору, у розмірі 100% вартості ТМЦ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 07 вересня 2020 10:29
Добрий день. Згідно вимог документації, у Вас є наступна вимога: Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання за 2018 – 2020 роки аналогічних договорів (не менше 2-х), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі. Додатково надається лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору або копії актів виконаних робіт/видаткових накладних за аналогічними договорами (не менше 2-х). Ми, як потенційний учасник торгів (з досвідом роботи з державним та комерційним сектором більше 20 років) маємо намір прийняти участь у тендері, але саме досвіду постачання шин авіаційних у нас не має, поставка даного товару є для нас новою, але ми надаємо гарантії заводу-виробника та несемо всі забов’язання перед Замовником. Дана вимога є для нас неможливою для виконання і тому унеможливлює участь у тендері. Просимо забезпечити рівні права всім учасникам торгів, змінивши дану вимогу, або виключивши її.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 вересня 2020 13:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: скасування з необхідність внесення змін в тендерну документацію
Документи:
08 вересня 2020 13:18
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:17
рішення про скасування тендеру.pdf