Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання № 1; Комплект комп’ютерного обладнання № 2; Комплект комп’ютерного обладнання № 3
Очікувана вартість
574 803,00 UAH
UA-2020-09-01-008562-b 1b46a0a11ff3499abed7918ca7f5c859
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Закржевський

+380536524107
+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Юрій Віталійович Закржевський
+380536524107,+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:37
Очікувана вартість: 574 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 874,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект комп’ютерного обладнання № 1; Комплект комп’ютерного обладнання № 2; Комплект комп’ютерного обладнання № 3)
Категорія: відповідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комплект комп’ютерного обладнання № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Комплект комп’ютерного обладнання № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект комп’ютерного обладнання № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:23
Додаток 1.docx
01 вересня 2020 16:23
Додаток 2.docx
01 вересня 2020 16:23
ТД 2020.docx
01 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:23
Додаток 1.docx
01 вересня 2020 16:23
Додаток 2.docx
01 вересня 2020 16:23
ТД 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 02 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Транспортні послуги , встановлення та інші витрати (пакування, навантаження, розвантаження , тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника ( Постачальника)
А також монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання
Тендер
Дата подання: 02 вересня 2020 13:45
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Еквівалент запропонованої техніки повинен бути не гіршим ніж зазначено в Додатку 1
Тендер
Дата подання: 03 вересня 2020 17:53
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:44
Шановний Замовнику!Вимога надати авторизаційний лист на Дидактичний мультимедійний контент для організації освітньо-виховного процесу у початковій школі є дискримінаційною вимогою,адже цей лист зможе надати лише виробник даного контенту, що суперечить Закону "Про публічні закупівлі", вимогаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-01-008562-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 вересня 2020 14:39
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимоги, які максимально обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, а також свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить наступні вимоги: «8.Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.; 7.Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику планшетів-трансформерів, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.; 7.Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft. ; 8.Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.». На даний момент документація чітко прописана під ЄДИНУ компанію в Україні (ТОВ НАВІГАТОР), , що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Зазначена вимога жодним чином не впливає на якість запропонованого програмного забезпечення будь-яким виробником, лише вимагає величезної кількості дозвільних документів та відповідно максимально здорожчує вартість самої пропозиції. Вкажіть, будь-ласка, який саме наказ МОН чи інших законодавчий документ містить настільки дискримінаційні пункти вимог тільки до операційної системи, що не впливають на якісні та технічні характеристики предмета закупівлі? Крім того, наявна вимога: «Для оперативного вирішення питань з сервісного обслуговування та ремонту Учасник повинен мати власний сервісний центр у Полтавській області (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність власного сервісного центру).». Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог, встановлених до учасників та виробників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 15:45
Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників сисетмних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші) та вітчизнятих виробників ( Навігатор , Комел). Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів. Також беручи до уваги ваше бажання прийняті участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.

Учасник зазначає про те, що, на його думку, вимога щодо наявності власного сервісного центру обмежує участь для учасників, які співпрацюють з
сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками цих сервісних центів.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією та проектом договору передбачено гарантійний ремонт товару. Крім того, встановлено вимогу про термін
безкоштовного гарантійного обслуговування окремих елементів предмету закупівлі не менше 36 місяців. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного
обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір.
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана
вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії
(негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор.
Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором,
зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.
Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок
для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним.
Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових
підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору,
сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи.
Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з
інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим,
сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного
обслуговування та ремонту відповідно до положень договору.
Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»,
не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного
законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю.
Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту,
щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця.
Відсутність власного сервісного центру на території міста Полтави та Полтавської області обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до
сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру на
території Полтавської області не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-09-01-008562-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 вересня 2020 17:47
Вимога
Шановний Замовнику! У ТД зазначена вимога про надання копії чинного на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015 та ISO 14001.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 15:46
Шановний Учасник! Розглянувши ваше звернення повідомляємо, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарти ISO9001 та ISO14001 є єдиними міжнародними стандартами, які можуть підтвердити серійну якість продукції, яка виробляється для постійного підтримання норм екологічного керування та санітарного – гігієнічної чистоти продукції виробництва підприємства. Також в ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 зазначено, що тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що обладнання, яке пропонує учасник, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім нормам і міжнародним стандартам, а також є оригінальним, має офіційне джерело постачання в Україну і відповідно офіційне гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування. Щодо надання сертифікатів, то їх отримання/неотримання учасниками є їх власним волевиявленням, тобто правочином з вольовою дією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 571 800,00
UAH з ПДВ
571 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 574 100,00
UAH з ПДВ
574 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 09:41
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:25
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:24
ДОДАТКИ ДО ТЕХ ЧАСТИНИ.pdf
16 вересня 2020 19:24
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
16 вересня 2020 19:24
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:57
ТЗ .pdf
16 вересня 2020 17:57
Проект.pdf
16 вересня 2020 17:57
Кваліфікація.pdf
16 вересня 2020 17:57
Витяг з ЄДР.pdf
16 вересня 2020 17:57
Витяг Єдиний податок.pdf
16 вересня 2020 17:57
Виписка ЄДР.pdf
16 вересня 2020 17:57
Аналогічний договір СРЦ.pdf
16 вересня 2020 17:57
Аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 571 800,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
571 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:30
Кінець періоду оскарження: 12 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 12 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скасування відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект комп’ютерного обладнання № 1; Комплект комп’ютерного обладнання № 2; Комплект комп’ютерного обладнання № 3), оскільки під час планування та оголошення процедури закупівлі було вказано помилковий показник очікуваної вартості предмета закупівлі, що є значно більшим в порівнянні від реально доведених коштів згідно плану фінансування Замовника на 2020 рік. Таким чином, виникає потреб
Документи:
01 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:29
Протокол № 142.pdf