Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44220000 – 8 - «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції (віконні та дверні блоки)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2020-09-01-008098-b 77445b07fa9246baa1df323a1e7d93f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 15:20
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Віконні блоки (Код згідно ДК 021: 2015 44220000 – 8 - «Столярні вироби»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Дверні блоки (Код згідно ДК 021: 2015 44220000 – 8 - «Столярні вироби»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Технічні вимоги більше детально викладені в завантажених документах "Додаток 3 Технічні характеристики" та "Продовження Додатка 3" Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:02
Додаток 3 Технічні характеристики.doc
01 вересня 2020 16:02
Оголошення.doc
01 вересня 2020 16:02
Продовження додатка 3.pdf
01 вересня 2020 16:02
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по закупівлі
Дата подання: 03 вересня 2020 17:08
Доброго дня! У технічних характеристиках вказано, що мають бути відливи, будь-ласка, уточніть їх ширину.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 вересня 2020 14:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (не надані вчасно роз’яснення на звернення учасників закупівлі).
Документи:
07 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:19
Протокол 149.pdf