Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК" |
Код ЄДРПОУ: | 20152663 |
Місцезнаходження: | 93000, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 |
Контактна особа: |
Ольга Олександрівна Білоцерковська +380507608210 specinter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 12:33 |
Очікувана вартість: | 350 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 753,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 10:54 |
ТД_3021 КРИШТАЛИК.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- обов’язково обстежити об’єкти (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов'язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Крім того, Додатком 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме сканованих копій наступних документів, зокрема, акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку. Отже, зазначений акт обстеження підписується до моменту подання тендерної пропозиції учасника та надається у складі тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення!
Крім того пунктом 2.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Варто зазначити, що ні статтею 22, ні статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» не передбачено таких обов’язкових реквізитів як «№ протоколу» та «дата затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці тендерної документації».
В той же час, тендерна документація замовника була затверджена Рішенням уповноваженої особи від 01.09.2020 року № 14. Дякуємо за звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-29-000035 ● efc0687888bf4b2d874d48af8cfe76e7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.10.2020 № 65
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.10.2020 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-01-002077-b 01.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ |
348 850,00
UAH з ПДВ
|
348 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА |
350 615,00
UAH з ПДВ
|
350 615,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ #3065707573 |
Переможець |
348 850,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 13:51
|
дог 18.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 13:44
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 жовтня 2020 10:12
|
348 850,00 UAH | UA888201720344201004152048286 КЗ "РОСШ "Кришталик" |
UA143515330000026006052122711 ФОП Троян Р.В. |
Оплачений |