Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, системні блоки
Очікувана вартість
350 615,00 UAH
UA-2020-09-01-002077-b 65a7341fbd604566baab36de631a73b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Білоцерковська

+380507608210 specinter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК"
Код ЄДРПОУ: 20152663
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Контактна особа: Ольга Олександрівна Білоцерковська
+380507608210
specinter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:33
Очікувана вартість: 350 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 753,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 10:54
ТД_3021 КРИШТАЛИК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 01 вересня 2020 12:19
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:24
Просимо надати роз'яснення що до підписання акту Акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку. Коли він підписується?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації замовником надається наступна інформація: відповідно до частини 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка є необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується:
- обов’язково обстежити об’єкти (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов'язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Крім того, Додатком 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме сканованих копій наступних документів, зокрема, акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку. Отже, зазначений акт обстеження підписується до моменту подання тендерної пропозиції учасника та надається у складі тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення!
Документація
Дата подання: 03 вересня 2020 03:56
Дата відповіді: 08 вересня 2020 11:27
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
Крім того пунктом 2.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Варто зазначити, що ні статтею 22, ні статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» не передбачено таких обов’язкових реквізитів як «№ протоколу» та «дата затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці тендерної документації».
В той же час, тендерна документація замовника була затверджена Рішенням уповноваженої особи від 01.09.2020 року № 14. Дякуємо за звернення!
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 вересня 2020 03:57
Дата відповіді: 08 вересня 2020 11:30
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: відповідно до ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація замовника передбачає надання «еквіваленту» учасниками. Дякуємо за звернення.
ТЕХІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 06 вересня 2020 21:37
Дата відповіді: 08 вересня 2020 11:35
ПРОСИМО НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦИЮ одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. ДЯКУЄМО
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, яку саме додаткову інформацію Ви бажаєте отрнимати? Сформуйте більш чіткіше Ваше запитання. Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000035 ● efc0687888bf4b2d874d48af8cfe76e7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


12.10.2020 № 65

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.10.2020 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-01-002077-b 01.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ 348 850,00
UAH з ПДВ
348 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА 350 615,00
UAH з ПДВ
350 615,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 19:45
Електронний підпис
03 жовтня 2020 19:43
Довідки.pdf
03 жовтня 2020 19:43
Dovidka_20261377940220584834.pdf
03 жовтня 2020 19:43
Довідка.zip
16 вересня 2020 19:33
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:31
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2773.pdf
16 вересня 2020 19:31
Довідка ДПС.pdf
16 вересня 2020 19:31
Довідка з банку.pdf
16 вересня 2020 19:31
Аналогічні договори.pdf
16 вересня 2020 19:31
Відгук Новоайдар.pdf
16 вересня 2020 19:31
Відгук Наркодиспансер.pdf
16 вересня 2020 19:31
Акт обстеження 2.pdf
16 вересня 2020 19:31
Банківська виписка.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:20
Витяг з госреєстру.pdf
16 вересня 2020 13:20
Виписка.pdf
16 вересня 2020 13:20
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3065707573
Переможець 348 850,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3065707573
348 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 13:51
дог 18.pdf укладений
08 жовтня 2020 13:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 10:12
348 850,00 UAH UA888201720344201004152048286
КЗ "РОСШ "Кришталик"
UA143515330000026006052122711
ФОП Троян Р.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 348 850,00
UAH