Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19260000-6 Текстильні матеріали(Ремінь затяжний (Стрічка ремінна п.е.) ш-30 мм чорна)
Очікувана вартість
3 510,00 UAH
UA-2020-09-01-001511-a bd2260489afe477ab64397d97520a5da
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Собчук Олена

+380681387768 SOBCHUKELENA777@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Собчук Олена
+380681387768
SOBCHUKELENA777@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали


Згідно умов Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 м
19260000-6 Текстильні матеріали(Ремінь затяжний (Стрічка ремінна п.е.) ш-30 мм чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплатити товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15-ти банківських днів з моменту підписання видаткових накладних. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

01 вересня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"СВИТЯЗЬ-ВІННИЦЯ"
#31127789
Переможець 3 510,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:02

Документи

01 вересня 2020 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 510,00
UAH (в тому числі ПДВ 585,00 UAH)