Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для актової зали та офісні стільці для Косівщинського ЗЗСО I-III ступенів ім. Л.Українки (код ДК 021:2015 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них")
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-09-01-000945-b 4db8527729824988979ad3cd7539b36b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Рудецька

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Людмила Рудецька
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 14:09
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Мова, якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Стільці секційні 5-місні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42342, Україна, Сумська область, с. Косівщина, вул. Шкільна, 16б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42342, Україна, Сумська область, с. Косівщина, вул. Шкільна, 16б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 09:48
Додаток 4 Проект договору.docx
01 вересня 2020 09:48
ОГОЛОШЕННЯ Стільці для актової зали.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 129 300,00
UAH з ПДВ
119 987,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 129 900,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:25
Договір + Видаткова МСД9.pdf
08 вересня 2020 16:25
Статут.pdf
08 вересня 2020 16:24
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 16:24
Листи та пропозиції.pdf
08 вересня 2020 16:24
Таблиця порівняння.pdf
08 вересня 2020 16:24
Цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2020 16:24
Лист-відгук МСД9.pdf
08 вересня 2020 16:24
Протокол №1.pdf
08 вересня 2020 16:24
Протокол №2.pdf
08 вересня 2020 16:24
Паспорт Кухар.pdf
08 вересня 2020 16:24
Договір оренди.pdf
08 вересня 2020 16:24
Наказ Директор.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка щодо ст. 17.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідки з банку 18.08.pdf
08 вересня 2020 16:24
ІПН Кухар.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка про працівників.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка про МТБ.pdf
08 вересня 2020 16:24
Виписка з ЄДР.pdf
08 вересня 2020 16:24
Витяг з ЄДР 07.09.2020.pdf
08 вересня 2020 16:24
Відомості про учасника.pdf
08 вересня 2020 16:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 вересня 2020 16:24
Гарантійний лист 12 міс.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка МВС 25.08.2020.pdf
08 вересня 2020 16:24
Витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка НАЗК Кухар 07.09.pdf
08 вересня 2020 16:24
Довідка НАЗК Престиж 07.09.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 12:24
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:18
4 Проект договору.PDF
07 вересня 2020 12:18
3 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 119 987,40
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
119 987,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:22
Дод.уг.№2 до Дог.№ 306-С Меблі для акт.зали.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 08:39
Дод уг.№1 до Дог. №306-С (Стільці для акт.зали, офісні стільці).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 08:37
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:04
Дог.№306-С Стільці для Косівщ.ЗЗСО.pdf укладений
25 вересня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.4 п.11.1 Договору погодилися внести зміни, виклавши п.5.1 Договору в новій редакції, а саме: «п.5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: товар поставляється в повному обсязі до 20 листопада 2020р.»
Номер договору про закупівлю: 306/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.4 п.11.1 Договору погодилися внести зміни, виклавши п.5.1 Договору в новій редакції, а саме: 1.1. «п.5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: товар поставляється в повному обсязі до 09 грудня 2020р.»
Номер договору про закупівлю: 306/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 119 987,40
UAH (в тому числі ПДВ 19 997,90 UAH)