Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Реконструкція теплової мережі на вулиці Старонаводницька від ТК 122/2 до ТК 122/2-3А"
Очікувана вартість
13 511 034,82 UAH
UA-2020-09-01-000437-c 4b47ffebe9934fe8a91402c710070223
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левочкіна Оксана Анатоліївна

(044) 207-61-65 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Левочкіна Оксана Анатоліївна
(044) 207-61-65
LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 11:57
Очікувана вартість: 13 511 034,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 110,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67555.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Реконструкція теплової мережі на вулиці Старонаводницька від ТК 122/2 до ТК 122/2-3А"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.05.2020 № 25-ОД «Про затвердження Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуются за бюджетні кошти в 2020 році», протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, та настання відкладальної обставини. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту підписання Сторонами таких Актів та Довідок. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000054 ● 8ad71a324a90480ca4d8de70c9189eee
  • Статус: завершено ● Дата: 11 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
71 UA-2020-09-01-000437-c 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" 13 441 385,60
UAH з ПДВ
13 441 385,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 13 508 579,53
UAH з ПДВ
13 508 579,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 18:58
Гарантійні листи
29 вересня 2020 18:58
Цінова пропозиція
29 вересня 2020 18:58
мвс
29 вересня 2020 18:58
Довідка ДПІ
16 вересня 2020 08:54
Електронний підпис
15 вересня 2020 20:12
Декларація - дозвіл.pdf
15 вересня 2020 20:12
Відгук.pdf
15 вересня 2020 20:12
Аркуш.pdf
15 вересня 2020 20:12
Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2020 20:12
Модель.imd
15 вересня 2020 20:12
Аналогічний договір 2.pdf
15 вересня 2020 20:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 вересня 2020 20:12
Кошторис.pdf
15 вересня 2020 20:12
Календарний графік.pdf
15 вересня 2020 20:12
Аналогічний договір 1.pdf
15 вересня 2020 20:12
18516_БЕК_16_Гарантія_15_09_2020.rar

Публічні документи

15 вересня 2020 21:12
Електронний підпис
15 вересня 2020 21:12
цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2020 21:12
форма 3.pdf
15 вересня 2020 21:12
форма 2.pdf
15 вересня 2020 21:12
форма 1.pdf
15 вересня 2020 21:12
Статут СЕБТЦ_2020.pdf
15 вересня 2020 21:12
спец обл пост.pdf
15 вересня 2020 21:12
Рішення директор.pdf
15 вересня 2020 21:12
Протокол НР (10).7Z
15 вересня 2020 21:12
погодження дод 4.pdf
15 вересня 2020 21:12
погодж проекту договору.pdf
15 вересня 2020 21:12
Наказ Фролова Ю.М (10).7Z
15 вересня 2020 21:12
наказ кравченко.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист1.pdf
15 вересня 2020 21:12
Лист для клієнті1.7z
15 вересня 2020 21:12
лист 9.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 8.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 7 ст 17 розширений.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 6 ОП.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 5 ст 17.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 4.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 3.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 2.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 14.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 13.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 12.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 11.pdf
15 вересня 2020 21:12
лист 10.pdf
15 вересня 2020 21:12
кошторис 2.pdf
15 вересня 2020 21:12
кошторис 1.pdf
15 вересня 2020 21:12
конт дані учасника.pdf
15 вересня 2020 21:12
КБ2 Стоунсенд.pdf
15 вересня 2020 21:12
КБ-3 Стоунсед.pdf
15 вересня 2020 21:12
Договір Стоунсенд.pdf
15 вересня 2020 21:12
Довідка ДПС СЕБТЦ.pdf
15 вересня 2020 21:12
довідка 3.pdf
15 вересня 2020 21:12
довідка 2.pdf
15 вересня 2020 21:12
довідка 1.pdf
15 вересня 2020 21:12
дговірна ціна.pdf
15 вересня 2020 21:12
Гарантія 8488-20.7z
15 вересня 2020 21:12
Відгук Стоунсенд.pdf
15 вересня 2020 21:12
Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2020 21:12
Витяг із Статуту (11).7z
15 вересня 2020 21:12
Витяг ЄДР.pdf
15 вересня 2020 21:12
Банківська ліцензі1.7z
15 вересня 2020 21:12
505.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"
#40572567
Переможець 13 441 385,60
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 17:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" #40572567

№ рішення у справі

74-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"
#40572567
13 441 385,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:49
ДУ 1 до Дог_1176_КТМ-31-20-БК_Старонаводницька_compressed (1) (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:12
Договір 1176_КТМ_31_20_БК від 09.10.2020 Старонаводницька БЕК_16 ч. І_compressed.pdf укладений
09 жовтня 2020 16:11
Договір 1176_КТМ_31_20_БК від 09.10.2020 Старонаводницька БЕК_16 ч.ІІ_compressed.pdf укладений
09 жовтня 2020 16:11
Договір 1176_КТМ_31_20_БК від 09.10.2020 Старонаводницька БЕК_16 ч. ІІІ_compress.pdf укладений
09 жовтня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1176/КТМ-31-20-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 507 464,67
UAH (в тому числі ПДВ 917 910,78 UAH)