Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5 "Електрична енергія" (Електрична енергія)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2020-09-01-000084-c 8f06561207434cc08f366b898b620549
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Богдан Юрійович

+380965905420 bogdan5787@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Кролевецьводоканал
Код ЄДРПОУ: 33538957
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 16
Контактна особа: Зінченко Богдан Юрійович
+380965905420
bogdan5787@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 09:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 09:03
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:14
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000 кВт*год
ДК 021:2015: 09310000-5 "Електрична енергія" (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець; 41324, Сумська область, Кролевецький район, село Грузьке;, 41343, Сумська область, Кролевецький район, село Реутинці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем плановим платежем: до 30(31) числа розрахункового місяця - 100% прогнозованої вартості за фактично відпущену електричну енергію звітного місяця згідно з даними комерційного обліку з донарахуванням по середньодобовому споживанню до 01 числа місяця. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 08:59
Додаток 4 Проект договору.docx
01 вересня 2020 08:59
Додаток 3 Вимоги.docx
01 вересня 2020 08:59
Додаток 2 Пропозиція.docx
01 вересня 2020 08:59
Додаток 1 Технічне завдання.doc
01 вересня 2020 08:59
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 62 016,00
UAH з ПДВ
61 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 62 900,00
UAH з ПДВ
61 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 13:36
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:36
22. Згода з проектом.pdf
08 вересня 2020 13:36
21. Проект договору.pdf
08 вересня 2020 13:36
20. Довідка з банку.pdf
08 вересня 2020 13:36
18. Довідка чисті активи.pdf
08 вересня 2020 13:36
16. Пропозиція.pdf
08 вересня 2020 13:36
13. Технічне завдання.pdf
08 вересня 2020 13:36
11. Гарантійний лист ДСТУ.pdf
08 вересня 2020 13:36
10. Статья 17.pdf
08 вересня 2020 13:36
7. Постанова 1726 від 23.08.19.pdf
08 вересня 2020 13:36
6. Протокол призначення.pdf
08 вересня 2020 13:36
5. Наказ.pdf
08 вересня 2020 13:36
3. витяг платників ПДВ.pdf
08 вересня 2020 13:36
2. Копія Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 вересня 2020 13:36
1. Статут+опис копія.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:30
Пропозиція.pdf
09 вересня 2020 11:30
Лист - згода.pdf
09 вересня 2020 11:30
Інформаційна довідка.pdf
09 вересня 2020 11:30
Договір Укрспецзвязок.pdf
09 вересня 2020 11:30
Договір Укрпошта.pdf
09 вересня 2020 11:30
Договір Укравтогаз.pdf
09 вересня 2020 11:30
Довідка (ліцензія).pdf
09 вересня 2020 11:30
Відгук Укрспецзвязок.pdf
09 вересня 2020 11:30
Відгук Укрпошта.pdf
09 вересня 2020 11:30
Відгук Укравтогаз.pdf
09 вересня 2020 11:30
Акти Укрспецзвязок.pdf
09 вересня 2020 11:30
Акти Укрпошта.pdf
09 вересня 2020 11:30
Акти Укравтогаз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"
#42949165
Переможець 61 268,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"
#42949165
61 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:23
Звіт про виконання договору укладений
22 січня 2021 14:16
Протокол № 4 про оприлюднення Звіту про виконання Договору укладений
22 січня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:01
Додаткова угода _ 3 до Дог _ 93-20-Е.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:05
Додаткова угода _ 1 до Дог _ 93-20-Е.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:07
Додаткова угода № 1 до Договору № 93/20-Е про постачання електричної енергії споживачу зміни до договору
02 жовтня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Частину 2 п. 5.2. розділу 5 «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» Договору викласти в новій редакції. В розділі 15 «Юридичні адреси і платіжні реквізити сторін» Договору внести зміни в платіжні реквізити Споживача (зміна розрахункового рахунку) та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 93/20-Е
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 3) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Внести зміни до п. 5.2. розділу 5 «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» Договору та викласти в новій редакції. Внести зміни до п. 13.1. розділу 13 «Строк дії Договору та інші умови» Договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 93/20-Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника