Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна
Очікувана вартість
113 335,00 UAH
UA-2020-09-01-000020-a ● 41d7023fa6ab4db59df01418973baf83
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОБРИНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143985 |
Місцезнаходження: | 27220, Україна , Кіровоградська обл., Бобринець, вул. Незалежності, буд.80 |
Контактна особа: |
Різун Олексій Леонідович 0969243461 bobrrono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 113 335,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
вікна металопластикові
річний план на 2020 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 08:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 08:17 |
Оголошення спрощена вікна .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточніть ширину відливів
Дата подання: 03 вересня 2020 08:47
Дата відповіді: 03 вересня 2020 13:47
У технічних характеристиках вікна поз.2 не ваказано, чи потрібен відлив - він потрібен? І якої саме ширини?
В інших позиціях ширина не вказана, є тільки слово "розмір". Який саме розмір?
Уточніть будь ласка!
Відповідь: Доброго дня! У технічниій характеристикі вказані оріїнтовні заміри вікон, також вказано Загальна площа металопластикових конструкцій - 112,62 м. кв.
Загальна кількість металопластикових конструкцій - 25 шт., з них з механізмом відкривання в 2 положення - 8 шт., підвіконня - 25 шт., відливи - 25 шт., москітні сітки - 8 шт.
Механізм відкривання Propilot Standart.
Профіль 3-х камерний Imperial з металевим армуванням. Монтажна глибина - 60 мм.
2. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ:
2.4. До вартості товару входить вартість послуг замірів вікон, доставки, демонтажу- монтажу та інші витрати, які понесе Постачальник.
Таким чином всі заміри повинен зробити постачальник!
Загальна кількість металопластикових конструкцій - 25 шт., з них з механізмом відкривання в 2 положення - 8 шт., підвіконня - 25 шт., відливи - 25 шт., москітні сітки - 8 шт.
Механізм відкривання Propilot Standart.
Профіль 3-х камерний Imperial з металевим армуванням. Монтажна глибина - 60 мм.
2. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ:
2.4. До вартості товару входить вартість послуг замірів вікон, доставки, демонтажу- монтажу та інші витрати, які понесе Постачальник.
Таким чином всі заміри повинен зробити постачальник!
Чи слід розуміти назву марки профілю та фурнітури з фразою або аналог?
Дата подання: 03 вересня 2020 09:01
Дата відповіді: 03 вересня 2020 13:59
У оголошенні у назвах торгових марок профілю та фурнітури відсутня фраза "або аналог". Прошу її внести, або роз'яснити це питання. Чи замовником вимагається виключно поставка профілю Imperial та фурнітури Propilot Standart??
Відповідь: Доброго дня! Замовнику потрібно виключно поставка профілю Imperial та фурнітури Propilot Standart.
Прошу зняти дану дискримінаційну вимогу
Дата подання: 03 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 04 вересня 2020 13:31
Вимога оголошення про поставку профілю Imperial та фурнітури Propilot Standart (виключно) не відповідає вимогам Ст. 23 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: доброго дня! Аналізуючи норми ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Так відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, коеструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження чи виробника, замовник МОЖЕ вказати які аналоги чи еквіваленти приймаються в пропозиції учасника. Тим самим дана норма не зобовязує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це!
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Дата подання: 04 вересня 2020 14:37
Дата відповіді: 07 вересня 2020 09:15
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Не обмежувати тільки одною торговою маркою профілю чи фурнітури тим самим відсікаючи інших учасників з аналогічними по характенристикам торговими марками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. В такому разі вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. У разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (допорогових закупівель), застосовується “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10 та Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.03.2019 № 11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Інструкція). Відповідно до п.2 Інструкції- Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. При проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може на власний розсуд вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників, однак такий імперативний обов’язок у Замовника відсутній. Визначення торгівельної марки при здійсненні допорогової закупівлі не порушує принцип добросовісної конкуренції, оскільки не надає неправомірних переваг жодному з учасників, який пропонує товар з визначеними характеристиками.
Технічні (якісні) та всі інші вимоги до умов здійснення допорогової закупівлі визначені Замовником згідно чинного закупівельного законодавства.
Технічні (якісні) та всі інші вимоги до умов здійснення допорогової закупівлі визначені Замовником згідно чинного закупівельного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАРАХОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" #2476412658 |
Переможець |
113 335,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 10:48
|
Договір№143-020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 10:48
|