Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для кухні
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-08-31-006536-b afb95360b31d4450a69385158c402977
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 20:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 20:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 20:41
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Меблі для кухні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 12:28
Оголошення спрощена закупівля кухня із змінами від 01.09.2020.docx
31 серпня 2020 20:37
Проект договору кухня.docx
01 вересня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 20:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 12:28
Оголошення спрощена закупівля кухня із змінами від 01.09.2020.docx
31 серпня 2020 20:37
Оголошення спрощена закупівля кухня.docx
31 серпня 2020 20:37
Проект договору кухня.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 03 вересня 2020 07:46
Дата відповіді: 03 вересня 2020 09:11
Ви роздивляєтесь інші кухонні гарнитури?
Відповідь: Розглянемо запропонований еквівалент/аналог за умови повної його відповідності технічним вимогам, конструкції, кольору, розмірам, вказаним в документації закупівлі.
Учасник доводить аналогічність/еквівалентність товару шляхом надання порівняльної таблиці з зазначенням технічних параметрів у складі своєї пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 20:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазний Ігор Іванович 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 02:33
Сканировать10002.JPG
07 вересня 2020 02:33
Мазный И.И.(5).jpg
07 вересня 2020 02:33
Мазный И.И.(1).jpg
07 вересня 2020 02:33
Мазный И.И..jpg
07 вересня 2020 02:33
Выписка Мазный И.И. 001.jpg
07 вересня 2020 02:33
Выписка Мазный И.И..jpg
07 вересня 2020 02:33
Витяг з реєстру.pdf
07 вересня 2020 02:33
Гарантійний лист кухні.pdf
07 вересня 2020 02:33
Відомості.pdf
07 вересня 2020 02:33
Цінова пропозиція кухні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазний Ігор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазний Ігор Іванович
#2641921299
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:52

Документи

11 вересня 2020 14:50
Протокол 277

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазний Ігор Іванович
#2641921299
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 14:50
Протокол 277

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 09:25
доп 2 договор 171.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 21:21
6. Повідомлення про внесення змін до договору.jpg зміни до договору
13 листопада 2020 21:21
доп 1 договор 171.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:40
6. Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:40
Договір 171 підписано укладений
22 вересня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 11.3 Договору, Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. Сторони дійшли згоди затвердити Специфікацію у новій редакції (Додаток 1/1), що додається. 3. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились подовжити строк поставки товару до 15 грудня 2020 року. Відповідно п. 5.3. розділу V. «Поставка товарів» вважати вірно викладеним у такій редакції: «5.3. Термін поставки товару: до 15.12.2020 року. Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю на протязі 10 календарних днів з дати отримання заявки Покупця.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH