Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного комплексу по вул.Я.Мудрого, 1 в м.Сарни
Очікувана вартість
5 852 111,00 UAH
UA-2020-08-31-004742-b 3c1ed50c09d34289bd04a13c785075d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Боришкевич Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Денис Боришкевич Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В серпні 2018 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул.Я.Мудрого, 1 в м.Сарни». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" та укладено з ними договір підряду № 49 від 02.10.2018 року на суму 45 599 996,40 гривень з ПДВ.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- благоустрій та освітлення території, що знаходиться у спільному користуванні із ТОВ «Колос» відповідно до погодженої схеми із влаштуванням двох автостоянок з влаштуванням сепараторів нафтопродуктів та ємкостей для очищеної води до них;
- заміну самопливної каналізаційної мережі на напірну відповідно до ТУ КП «Екосервіс» №5-19 від 02.11.2019 року;
- передбачено вивіску «САРНИ АРЕНА» на центральному вході у будівлю;
- жалюзі (захисні сітки для вікон та стін у спортивному залі).
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул.Я.Мудрого, 1 в м.Сарни» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт про що свідчить лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року. За результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, було отримано позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року. Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ.
Відкоригований проект є продовженням робіт з нового будівництва та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного комплексу по вул.Я.Мудрого, 1 в м.Сарни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Я.Мудрого, 1, Сарни, Рівненська область, 34502, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000007 ● 7134a0ee198140709443915b716a19fc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 10:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

20.04.2021 № 274

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021 № 003100-18/4913-2021,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2021 № 274.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-31-004742-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-23 14:54:00

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва спортивного комплексу по вул. Я. Мудрого, 1 в м. Сарни (додаткові роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-31-004742-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2020-08-31-004742-b, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема: договір підряду № 49 від 02.10.2018 року на суму 45 599 996,40 гривень з ПДВ, лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» № 12 від 25.08.2020 року щодо коригування Проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни» з врахуванням додаткових робіт, позитивний експертний звіт № 18-0409-20 від 25.08.2020 року отриманий за результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ).
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-26 12:12:53

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м.Сарни (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-004742-b) пояснюємо слідуюче.
В серпні 2018 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни». Переможцем якої було визначено Приватну виробничо-комерційну фірму "Фіалка" та укладено договір підряду № 49 від 02.10.2018 року на суму 45 599 996,40 гривень з ПДВ.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- благоустрій та освітлення території, що знаходиться у спільному користуванні із ТОВ «Колос» відповідно до погодженої схеми із влаштуванням двох автостоянок з влаштуванням сепараторів нафтопродуктів та ємкостей для очищеної води до них;
- заміна самопливної каналізаційної мережі на напірну відповідно до ТУ КП «Екосервіс» №5-19 від 02.11.2019 року;
- передбачення вивіски «САРНИ АРЕНА» на центральному вході у будівлю;
- встановлення жалюзей (захисні сітки для вікон та стін у спортивному залі).
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м.Сарни» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт про що свідчить лист від проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року. За результатами розгляду документації в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, було отримано позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року. Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 5 852 111,00 гривень з ПДВ.
Відкоригований проект є продовженням робіт з нового будівництва та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, було прийняте рішення про проведення переговорів, щодо можливості виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу по вул. Я.Мудрого, 1 в м. Сарни» з Приватною виробничо-комерційна фірмою "Фіалка".
До наданих пояснень надаємо копії:
- договір підряду № 49 від 02.10.2018 року;
- лист проектної організації ПП «Ріварт-Проект» №12 від 25.08.2020 року;
- позитивний експертний звіт №18-0409-20 від 25.08.2020 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка»
#30207687
Переможець 5 200 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» #30207687

№ рішення у справі

52-р/тк

Дата рішення у справі

19.07.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК

№ рішення у справі

52-р/тк

Дата рішення у справі

19.07.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:26
Протокол № 132-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка»
#30207687
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:26
Протокол № 132-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:28
Договір №26 Мудрого Сарни.PDF укладений
14 вересня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 18:04
прок.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 18:03
Д.у 2 Я.Мудрого Сарни(Фіалка).pdf зміни до договору
07 грудня 2021 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 866 666,67 UAH)